Το World of Warcraft επαναδημιουργήθηκε στην Unreal Engine 4
HotΤο World of Warcraft επαναδημιουργήθηκε στην Unreal Engine 4
Πληροφορίες
Επικρατούν περισσότερο τα ρεαλιστικά στοιχεία του παιχνιδιού.
Το στυλ κινουμένων σχεδίων που χαρακτήριζε το WoW έχει χαρακτηρίσει την σειρά παιχνιδιών, όμως ένας σχεδιαστής αναρωτήθηκε πως θα έδειχνε το WoW, εάν φτιαχνόταν σήμερα.
Έτσι ο σχεδιαστής επανασχέδιασε το Azeroth στην Unreal Engine 4 για κάποια χρόνια και τελικά τα κατάφερε. Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε στο παρατώ βίντεο, το οποίο κάνει μια περιοδεία στο Durotar, Duskwood και Westfall.
O προγραμματιστής Daniel L, έχει επανασχεδιάσει αρκετά κομμάτι του WoW τα προηγούμενα χρόνια στην Unreal και πιο συγκεκριμένα ξεκίνησε την δουλεία του από το 2015. Κάποιες από τις βασικές χαρακτηριστικές λειτουργιές και έχουν διατηρηθεί στον επανασχεδιασμό του, ωστόσο έχει δώσει περισσότερο έμφαση στην αναδιάρθρωση των περιοχών του παιχνιδιού, όπως τα τείχη του Orgrimmar και τα Horde buildings, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με τρομερή λεπτομέρεια. Σε σύγκριση με την κλασσική οπτικη της Blizzard, η προσπάθεια του σχεδιαστή απαιτεί έχει μια διαφορετική ματιά προς το παιχνίδι με αποτέλεσμα οι αλλαγές που έκανε να ρίχνουν αρκετά την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Παρ όλα αυτά μιλάμε για μια προσπάθεια ενός και μόνο ατόμου.
Εν τέλει, ίσως όλα αυτά οδηγήσουν σε κάτι καλό, καθώς ο σχεδιαστής παιχνιδιών, Kevin Martens, έχει δηλώσει στο PC Gamer, ότι η ομάδα εξετάζει την επανασχεδίαση του παιχνιδιού, το οποίο θα αφορά γεγονότα που συμβαίνουν ακομα και 100 χρόνια μετά τα πρώτα games.
Δείτε επίσης τα reviews όλων των World of Warcraft και συζητήστε περισσότερα για το World of Wacraft: Classic στο παρακάτω forum topic.