- Ειδήσεις
- Internet
- Το Twitch θέλει να κάνει περικοπές στα μερίδια εσόδων των streamers από τα subscriptions
Το Twitch θέλει να κάνει περικοπές στα μερίδια εσόδων των streamers από τα subscriptions
Το Twitch θέλει να κάνει περικοπές στα μερίδια εσόδων των streamers από τα subscriptions
Πληροφορίες
Θα εστιάσει επίσης στις διαφημίσεις.
Το Twitch ενδέχεται να αλλάξει την πολιτική του στις συνδρομές (subscriptions) και να δίνει λιγότερα έσοδα στους streamers από αυτές, ενώ παράλληλα θέλει να τους ωθήσει προς τις διαφημίσεις. Ότι γίνεται και στο YouTube.
Σε ρεπορτάζ του Bloomberg, αρκετές πηγές αναφέρουν ότι η Amazon, η μητρική εταιρεία του Twitch, συνεχίζει να αναζητά μακροπρόθεσμες απαντήσεις για την οικονομική σταθερότητά της, μερικές φορές εις βάρος των χρηστών της. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα μπορούσαν να εισαχθούν τους επόμενους μήνες είναι η μείωση στα έσοδα από τις συνδρομές καναλιών (που μπορεί να κυμαίνονται από 5 έως 25 δολάρια) από 70% σε μόλις 50%.
Μια άλλη προτεινόμενη αλλαγή είναι η εισαγωγή νέων levels στο πρόγραμμα συνεργατών της, με διαφορετική προμήθεια εσόδων, ενώ παράλληλα χαλαρώνονται οι περιορισμοί σχετικά με το που επιτρέπεται στους δημιουργούς να μεταδίδουν livestream σε περίπτωση που συνεργάζονται με το Twitch. Επιτρέποντας στους δημιουργούς να μεταδίδουν livestream στο YouTube και στο Facebook, το Twitch φαινομενικά ελπίζει ότι η μείωση των εσόδων στους δημιουργούς του μπορεί να εξισορροπηθεί με περισσότερες προβολές και συνδρομές.
Οι διαφημίσεις επισημαίνονται επίσης στις πιθανές αλλαγές, με περισσότερες ευκαιρίες εσόδων για τους δημιουργούς που επιλέγουν να προβάλλουν τις διαφημίσεις του Twitch πιο συχνά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Δεδομένης της τυχαίας φύσης της προβολής των διαφημίσεων, επηρεάζει αρνητικά τα livestreams, απογοητεύοντας τους viewers. Όπως επισημαίνει το Bloomberg, ορισμένοι streamers έχουν αποδεχτεί ότι αυτό είναι το σημείο όπου κατευθύνεται το Twitch.
Καμία από αυτές τις αλλαγές δεν έχει συμφωνηθεί επίσημα, κάτι που μπορεί να δει πολλές αν όχι όλες να αλλάζουν εντελώς πριν εισαχθούν. Με τόσους πολλούς από τους ανταγωνιστές του να αγωνίζονται να προσελκύσουν δημιουργούς με τον ίδιο τρόπο, το Twitch έχει σίγουρα την τάση να κάνει μεγάλες αλλαγές όπως αυτή στην επιδίωξή του να κάνει την αγορά δισεκατομμυρίων δολαρίων της Amazon να αξίζει τον κόπο.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το Twitch community που συγκέντρωσε 60.000 δολάρια για να βοηθήσει streamer με καρκίνο και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.