Το Twitch δοκιμάζει μια νέα μορφή διαφημίσεων ονόματι multiplayer ads
HotΤο Twitch δοκιμάζει μια νέα μορφή διαφημίσεων ονόματι multiplayer ads
Πληροφορίες
Θα εμφανίζονται ταυτόχρονα σε θεατές online streams.
Το Twitch πειραματίζεται με μια νέα μορφή διαφημίσεων κατά τη διάρκεια online streams που θα επιτρέπει στους θεατές τους να αξιολογούν το περιεχόμενο που προβάλλεται και θα ανταμοίβουν τους streamers ανάλογα με την ανταπόκριση.
Η όλη πρωτοβουλία ονομάζεται multiplayer ads και προς το παρόν βρίσκεται σε φάση closed beta σε περιορισμένο αριθμό καναλιών. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις που προβάλλονται ατομικά σε κάθε χρήστη, οι multiplayer ads εμφανίζονται στους περισσότερους θεατές του καναλιού ταυτόχρονα, με ορισμένους να εξαιρούνται βάση παραγόντων όπως η γλώσσα και η τοποθεσία. Μετά την ολοκλήρωσή τους, οι ιδιοκτήτες του καναλιού θα μπορούν να κάνουν ένα δημοψήφισμα βασισμένο στο περιεχόμενο της διαφήμισης, το οποίο θα ξεκλειδώνει Bits ανάλογα με το πόσοι θεατές απάντησαν.
“Θέλουμε οι δημιουργοί και οι fans να έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τα πάντα μαζί και να υποστηρίξουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς κατά τη διάρκεια” ανέφερε το Twitch. Κατά τη διάρκεια της closed beta, οι streamers θα πρέπει να ενεργοποιήσουν χειροκίνητα τα multiplayer ads και η λίστα FAQ επ’ αυτού αναφέρει ότι θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός διαφημίσεων ανά κανάλι “όσο θα πειραματιζόμαστε και θα μαθαίνουμε τι λειτουργεί καλύτερα”. Όπως και με τις κλασικές διαφημίσεις, τα multiplayer ads δεν θα εμφανίζονται στους συνδρομητές ενός καναλιού.
Multiplayer Ads started to roll out today as a closed beta to a limited number of Creators. Creators who have been selected to be part of the closed beta will get an email when Multiplayer Ads are available on their channel.
— Twitch Support (@TwitchSupport) November 17, 2020
Οι διαφημίσεις είναι σημαντική πηγή εσόδων για το Twitch και τους streamers του καθώς και σημείο έντονης τριβής. Σύμφωνα με το The Verge, χρήστες του ad blocker uBlock Origin έγιναν στόχοι δημόσιων ανακοινώσεων που εξηγούν γιατί η διαφήμιση είναι απαραίτητη, αφότου φυσικά το Twitch κυκλοφόρησε update που επέτρεπε την παράκαμψη του εν λόγω ad blocker. Η αντίθετη άποψη ωστόσο υποστηρίζει ότι εφόσον το Twitch δεν έχει διαφημιστικά διαλείμματα, η έναρξη μιας φασαριόζικης διαφήμισης από το πουθενά κατά τη διάρκεια ενός stream μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα και πέραν του εκνευρισμού, ειδικά σε όσους παρακολουθούν χρησιμοποιώντας ακουστικά. Ως λύση στα παραπάνω, η χειροκίνητη ενεργοποίηση διαφημίσεων σημαίνει ότι οι streamers μπορούν να βεβαιωθούν ότι οι θεατές τους είναι έτοιμοι για αυτές κι οι τελευταίοι πιο δεκτικοί σε αυτές, ή τουλάχιστον διαθέσιμοι να τις ανεχτούν, ως ένα τρόπο να υποστηρίξουν απτά τους streamers χωρίς να χρειάζεται να δώσουν πραγματικά χρήματα.
Διαβάστε επίσης για τις διαμαρτυρίες streamers ως προς την πολιτική DMCA του Twitch και συζητήστε για το Twitch στο σχετικό forum topic.
Comments