• Ειδήσεις
  • Hardware & Gear
  • Στις εταιρείες που δουλεύουν με VR headsets οι εργαζόμενοι έχουν άγχος και μειωμένη παραγωγικότητα

Στις εταιρείες που δουλεύουν με VR headsets οι εργαζόμενοι έχουν άγχος και μειωμένη παραγωγικότητα

Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Στις εταιρείες που δουλεύουν με VR headsets οι εργαζόμενοι έχουν άγχος και μειωμένη παραγωγικότητα

Στις εταιρείες που δουλεύουν με VR headsets οι εργαζόμενοι έχουν άγχος και μειωμένη παραγωγικότητα

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η καταπόνηση των ματιών αυξήθηκε κατά 48% και το άγχος κατά 19%.

Η εργασία με VR headsets είναι πιο αγχωτική σε σχέση με αυτή των άλλων games και μειώνει την παραγωγικότητα. 

Εταιρείες όπως η Meta έχουν δώσει μεγάλο βάρος στο VR. Γίνεται πολύς λόγος ότι η εργασία σε εικονικά περιβάλλοντα χωρίς περισπασμούς θα μπορούσε να είναι το μέλλον. Όμως, ερευνητές λένε ότι η εργασία σε VR δεν είναι μόνο απογοητευτική, αλλά δεν κατατάσσεται τόσο σε υψηλή χρηστικότητα ή παραγωγικότητα όσο θα μπορούσαμε να πιστεύουμε.

Η έρευνα «Ποσοτικοποίηση των επιπτώσεων της εργασίας στην εικονική πραγματικότητα για μία εβδομάδα» εξετάζει τη . Οι συμμετέχοντες, οι οποίοι ήταν όλοι υπάλληλοι ή ερευνητές σε ένα πανεπιστήμιο, κλήθηκαν να εργαστούν σε VR για μια ολόκληρη εβδομάδα. Τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά.

Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να εργαστούν χρησιμοποιώντας την λειτουργία remote desktop. Οι ερευνητές επέλεξαν ένα VR Oculus (Meta) Quest 2 headset, ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την παρακολούθηση χεριών με ένα πληκτρολόγιο — ένα Logitech K830 με ενσωματωμένο trackpad. Μέρος του συλλογισμού πίσω από τη μη χρήση του σετ μικροφώνου-VR headset με απόλυτο υψηλότερο επίπεδο προδιαγραφών, ήταν να προχωρήσουμε σε "setup που προσφέρει συγκρίσιμη εμπειρία με την εργασία σε φυσικό περιβάλλον", όπως κάποιος που κάθεται στο γραφείο του και κοιτάζει το PC του.

Πριν καν μπουν στο μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών, η μελέτη σημειώνει θέματα  "σχετικά με simulation sickness" και "κατώτερες του μέσου όρου αξιολογήσεις χρηστικότητας". Δύο άτομα τα παράτησαν ακόμη και την πρώτη μέρα επειδή παρουσίαζαν ναυτία, ημικρανίες και άγχος. 

Όσοι απέμειναν δούλευαν οκτώ ώρες ημέρες, με 45 λεπτά για να αναρρώσουν και να φάνε. Καθένας από αυτούς σημείωσε την εργασιακή του εμπειρία VR έναντι της εργασίας σε φυσικό περιβάλλον και αποδεικνύεται ότι πολλοί ένιωσαν ότι ο φόρτος εργασίας τους είχε αυξηθεί, κατά μέσο όρο κατά 35%. Η απογοήτευση αυξήθηκε επίσης κατά 42%, το στατιστικό στοιχείο «αρνητική επίδραση» αυξήθηκε κατά 11%, και το άγχος αυξήθηκε κατά 19%.

Συνολικά, η ψυχική ευεξία αναφέρθηκε ότι μειώθηκε κατά 20%. Η καταπόνηση των ματιών αυξήθηκε κατά 48% και το VR κατατάχθηκε 36% χαμηλότερα ως προς τη χρηστικότητα. Συν τοις άλλοις, οι συμμετέχοντες που αυτοαξιολόγησαν τη ροή εργασίας μειώθηκαν κατά 14% και η αντιληπτή παραγωγικότητά τους μειώθηκε κατά 16%.

Η έρευνα θα βοηθήσει τη διαδικασία καθώς προχωράμε σε έναν κόσμο πιο φορτωμένο με VR, «τονίζοντας ξεκάθαρα τις τρέχουσες ελλείψεις και τον εντοπισμό ευκαιριών για τη βελτίωση της εμπειρίας εργασίας σε VR» όπως σημειώθηκε.

Διαβάστε επίσης σχετικά με το 50% των εφήβων στην Αμερική που είναι υπέρ του Metaverse και συζητήστε για τις έρευνες στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or