- Ειδήσεις
- Τα Games στο Cinema
- Έρευνα: Οι μισοί gamers θέλουν games βασισμένα σε ταινίες ή σειρές
Έρευνα: Οι μισοί gamers θέλουν games βασισμένα σε ταινίες ή σειρές
Έρευνα: Οι μισοί gamers θέλουν games βασισμένα σε ταινίες ή σειρές
Πληροφορίες
Το 40% των millenials και GenZ κοινωνικοποιείται ευκολότερα μέσα από τα games.
Σχεδόν οι μισοί gamers θέλουν περισσότερα games βασισμένα σε ταινίες και σειρές, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
Η Deloitte διεξήγαγε πρόσφατα μία έρευνα που αφορά και τους gamers. Στη 17η ετήσια μελέτη Digital Media Trends ανέφερε ότι το 45% των gamers που συμμετείχαν σε έρευνα θέλει περισσότερα games με βάση τις αγαπημένες τους ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το Harry: Hogwarts Legacy έχει αναδειχθεί ως ένα από τα games με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς και ότι υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός παιχνιδιών Star Wars σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, ίσως αυτό δεν αποτελεί έκπληξη.
Τα συνολικά συμπεράσματα της έρευνας φαίνεται να δείχνουν τη συγχώνευση των ψηφιακών μέσων. Για παράδειγμα, το 49% των παικτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι συχνά ανακαλύπτουν νέα μουσική όταν παίζουν games και ότι το 44% των παικτών έχουν αποφασίσει να παίξουν ένα συγκεκριμένο παιχνίδι αφού παρακολουθήσουν μια συγκεκριμένη ταινία ή τηλεοπτική εκπομπή.
Θυμίζουμε τις πωλήσεις που έγιναν στο The Last of Us μετά την προβολή της σειράς και την άνοδο των Mario games μετά την προβολή της ταινίας. Έτσι έρχεται στο gaming και εντελώς νέος κόσμος που δεν έπαιζε games πριν (ή ήταν ανενεργός στα games για χρόνια).
Επιπλέον, το 50% των καταναλωτών είπε ότι τα βίντεο που δημιουργούνται από influencers τους βοήθησαν να ανακαλύψουν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες για αγορά.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το gaming έχει γίνει μια σημαντική μορφή κοινωνικοποίησης για πολλούς παίκτες. Για παράδειγμα, το 62% των «παικτών που παίζουν games συχνά» είπε ότι η συνάντηση με τους φίλους τους στα games είναι ένας σημαντικός τρόπος για να περάσουν χρόνο μαζί, σε σύγκριση με το 29% των casual gamers που δεν το συνηθίζει.
Τέλος, το 40% των millennials και των Gen Z (σ.σ. γεννημένοι από το 1981 έως το 2013) δήλωσαν ότι κοινωνικοποιούνται περισσότερο μέσα από τα games παρά στον πραγματικό κόσμο.
Δείτε επίσης την έρευνα σχετικά με το πόσοι gamers τρώνε και πίνουν πάνω από το PC τους και συζητήστε για τις έρευνες στα video games στο σχετικό forum topic.