Η Valve αποκάλυψε early gameplay του ακυρωμένου Half-Life 2 Episode 3
Η Valve αποκάλυψε early gameplay του ακυρωμένου Half-Life 2 Episode 3
Πληροφορίες
Εξήγησε τον λόγο που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
Σε ένα νέο ντοκιμαντέρ δύο ωρών από τη Valve, τωρινά και πρώην μέλη της εταιρείας μίλησαν ανοιχτά για τη δημιουργία του Half-Life 2, ενώ αποκάλυψαν τελικά τι συνέβη με το Episode 3, και έδειξαν gameplay από early prototypes του ακυρωμένου FPS.
Στις 15 Νοεμβρίου, η Valve κυκλοφόρησε ένα μεγάλο update για το Half-Life 2, για να γιορτάσει την 20ή επέτειο του FPS. Το update περιλάμβανε νέο σχολιασμό, Steam Workshop support και πολλά άλλα. Ωστόσο, ίσως το πιο συναρπαστικό πράγμα που προέκυψε από αυτή τη μεγάλη γιορτή του Half-Life 2 είναι το νέο ντοκιμαντέρ δύο ωρών από τη Valve, το οποίο αναλύει την ανάπτυξη του διάσημου FPS και των επακόλουθων επεισοδίων του.
Στο τέλος του ντοκιμαντέρ, μετά τη συζήτηση για τα Episodes 1 και 2, αρκετοί από αυτούς που εργάστηκαν στο Half-Life 2 και τα επεισόδιά του μίλησαν για το Episode 3. Η Valve φέρεται να δούλευε σε ένα όπλο που θα επέτρεπε στους παίκτες να δημιουργούν παγωμένες κατασκευές, διαδρομές και οχυρώματα κατά τη διάρκεια της μάχης. Επίσης, δούλευαν σε ένα τέρας που μοιάζει με blob, το οποίο θα μπορούσε να διασπαστεί σε διάφορα μέρη και να περάσει μέσα από αεραγωγούς και συρματόπλεγμα. Ωστόσο, όλα αυτά ήταν σε πολύ πρώιμο στάδιο, με τον developer του Half-Life 2, David Speyrer, να αναφέρει ότι βρίσκονταν μόλις έξι μήνες στην ανάπτυξη όταν άλλαξαν τα σχέδια. Ο σεναριογράφος της σειράς Marc Laidlaw δήλωσε: "Ακόμα και στο Episode 3, δεν ξέρω τι θα ήταν αν το είχαμε φτιάξει, γιατί δεν είχε φτιαχτεί. Αυτό ήταν ένα αίσθημα ενθουσιασμού. Κάτι που δεν μπορώ καν να φανταστώ ότι θα συνέβαινε με αυτήν την ομάδα".
Σύμφωνα με τον Speyrer, το Episode 3 θα εξελισσόταν στην Αρκτική, κάτι που είχε επιβεβαιώσει προηγούμενο concept art, και εξήγησε ότι το επεισόδιο θα επικεντρωνόταν στο εξαφανισμένο πλοίο Borealis, το οποίο αναφέρεται τόσο στις σειρές Portal όσο και Half-Life. Μετά από έξι μήνες ανάπτυξης, ο Speyrer είπε ότι το Episode 3 ήταν ακόμα μια "συλλογή από playable levels χωρίς συγκεκριμένη σειρά και κάποια σημεία της ιστορίας". Θεώρησε ότι, μετά από άλλους έξι μήνες, θα είχαν φτάσει σε μια "κρίσιμη μάζα μηχανισμών" και εκείνη τη στιγμή θα μπορούσαν να αρχίσουν να συγκροτούν πραγματικά το FPS για κυκλοφορία σε περίπου ένα ή δύο χρόνια, ανάλογα με το "πόσο φιλόδοξοι" ήταν.
Φυσικά, αυτό δεν συνέβη. Στο ντοκιμαντέρ, οι δημιουργοί του Half-Life 2 εξηγούν ότι άρχισαν να εξαντλούνται από ιδέες για το τι να κάνουν με τα εργαλεία και τις δυνατότητες που είχαν αναπτύξει. Κάποια στιγμή, αναφέρονται στο ακυρωθέν Ravenholm της Arkane και πώς η ομάδα δυσκολευόταν να κάνει κάτι νέο και διασκεδαστικό με το σύνολο εργαλείων του Half-Life 2.
Ο Laidlaw δήλωσε: "Η Arkane έφτιαχνε το Ravenholm και ακόμα κι αυτοί είχαν πρόβλημα να κάνουν κάτι καινούργιο και ωραίο με αυτό το σύνολο εργαλείων, και αν αυτοί οι τύποι δεν μπορούν να βρουν πολλές ωραίες ιδέες να κάνουν με αυτό, νομίζω ότι μας τελείωσαν τα καύσιμα". Έτσι, όλοι στη Valve επικεντρώθηκαν στο να ολοκληρώσουν το Left 4 Dead και έβαλαν το Half-Life Episode 3 σε αναμονή. Ο Speyrer δήλωσε: "Το Left 4 Dead βγήκε καταπληκτικό, αλλά πήρε τόσο πολύ χρόνο. Πήρε τόσο πολύ χρόνο, που όταν σκεφτήκαμε να επιστρέψουμε στο Episode 3, ήταν ήδη πολύ αργά".
Τώρα, η Valve αισθάνεται ότι αυτό ήταν λάθος, με τον Speyrer να προσθέτει: "Σίγουρα θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε και να περάσουμε δύο χρόνια για να φτιάξουμε το Episode 3".Στο τέλος του ντοκιμαντέρ, ο πρόεδρος της Valve, Gabe Newell, λέει ότι το τέλος του Half-Life Alyx ήταν μια κάπως "αυτοκριτική συνειδητοποίηση" ότι έπρεπε να προχωρήσουν την ιστορία. Κλείνοντας ο Newell δήλωσε: "Νομίζω ότι το Half-Life αντιπροσωπεύει ένα εργαλείο που έχουμε και υποσχέσεις που έχουμε κάνει για να εκμεταλλευτούμε καινοτομίες και ευκαιρίες να δημιουργήσουμε εμπειρίες που δεν έχουν υπάρξει στο παρελθόν, και νομίζω ότι δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών για εμάς αυτή τη στιγμή".
Διαβάστε ακόμη για τις νέες φήμες σχετικά με το Half-Life 3 και συζητήστε για το Half-Life στο σχετικό forum topic.