Οι developers του Call of Duty μιλάνε για πρώτη φορά για το skill-based matchmaking
Οι developers του Call of Duty μιλάνε για πρώτη φορά για το skill-based matchmaking
Πληροφορίες
Μετά από αρκετά χρόνια που τους το ζητούσε ο κόσμος.
Οι developers του Call of Duty μίλησαν για πρώτη φορά για το skill-based matchmaking (SBMM).
Το Skill-based matchmaking είναι ο αλγόριθμος ο οποίος καθορίζει ποιοι παίκτες θα παίξουν στο κάθε match και με ποιους αντιπάλους, με βάση τις επιδόσεις τους. Αρκετοί παίκτες ανά τα χρόνια προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τρόπο που δουλεύει για να αντιμετωπίζουν πιο αδύναμους και εύκολους αντιπάλους. Μετά το Call of Duty: Modern Warfare του 2019, η συζήτηση για το Skill-based matchmaking έγινε ακόμα μεγαλύτερη στο internet, με πολύ κόσμο να υποστηρίζει ότι με κάθε ετήσια κυκλοφορία γίνεται όλο και πιο αυστηρό. Έτσι πολλοί προσπαθούν να το "κοροϊδέψουν" χάνοντας επίτηδες kills και matches για να μπουν με πιο εύκολους αντιπάλους.
Για χρόνια η Activision δεν αναφερόταν σχεδόν ποτέ στο SBMM, παρά τις πολυάριθμές ερωτήσεις από τον κόσμο. Πρόσφατα και συγκεκριμένα κοντά στην έναρξη της Season 1 του Call of Duty: Modern Warfare III η Activision δήλωσε ότι σύντομα θα έκανε επιτέλους αυτή τη συζήτηση με τους παίκτες, πράγμα που έγινε στις 29 Ιανουαρίου μέσω ενός blog. Αρχικά εξηγεί ότι το matchmaking λαμβάνει υπόψη οκτώ παράγοντες, συμπεριλαμβανόμενων φυσικά και των επιδόσεων του κάθε παίκτη. Ένας ακόμα παράγοντας είναι η ποιότητα της σύνδεσης στο internet. Επιπλέον τονίστηκε ότι οι παίκτες σχεδόν πάντα καταλήγουν στους servers που είναι πιο κοντά τους, αλλά όχι πάντα, λόγω του timing.
Όσον αφορά το SBMM, η Activision εξήγησε ότι λαμβάνονται υπόψη οι συνολικές επιδόσεις του κάθε παίκτη, δηλαδή τα kills, deaths, wins και losses κλπ, αλλά τα δεδομένα ανανεώνονται όσο παίζει. Οι ίδιοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη και για τους συμπαίκτες, πέρα από τους αντιπάλους. Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις ικανότητες του χειρότερου και του καλύτερου παίκτη στο lobby. Σύμφωνα με το blog, όταν λαμβάνεται υπόψη το skill για το matchmaking, ανεβαίνει ο αριθμός των πιθανών αποτελεσμάτων και ότι οι παίκτες όλων των δυνατοτήτων θα λαμβάνουν εξίσου wins και loses.
Στο blog επίσης απαντάται και το παράπονο της πιο hardcore κοινότητας του Call of Duty, οι οποίοι δηλώνουν ότι το SBMM τους τοποθετεί μόνο σε "sweaty" lobbies, δηλαδή σε matches με μεγάλη ένταση που κουράζουν. Παρότι δεν αποκαλύφθηκε κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο, οι developers τόνισαν ότι θα συνεχίσουν να ερευνούν τρόπους για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. Επιπλέον η Activision δήλωσε ότι το SBMM υπάρχει από το Call of Duty 4: Modern Warfare, του 2007, παρότι πολύς κόσμος ισχυρίζεται ότι ξεκίνησε από το Black Ops II του 2012. Άλλοι παράγοντες του matchmaking είναι το format του κάθε παίκτη, οι προτιμήσεις του στο voice chat, η συσκευή που παίζει (πληκτρολόγιο ποντίκι ή χειριστήριο), τα πρόσφατα maps και modes και οι προτιμήσεις στα playlists.
Διαβάστε το review του Call of Duty: Modern Warfare III και συζητήστε για την Activision στο σχετικό forum topic.