• Ειδήσεις
  • FPS
  • Το πρώτο playtest του Left 4 Dead ήταν τόσο καταστροφικό που ο Gabe Newell αγανάκτησε

Το πρώτο playtest του Left 4 Dead ήταν τόσο καταστροφικό που ο Gabe Newell αγανάκτησε

Σωτήρης Τσόπουλος

Σωτήρης Τσόπουλος  

Επιτυχία δεν είναι η απουσία αποτυχίας. είναι η επιμονή στην αποτυχία.
 
0.0 (0)
1 1 0 0 0
Το πρώτο playtest του Left 4 Dead ήταν τόσο καταστροφικό που ο Gabe Newell αγανάκτησε

Το πρώτο playtest του Left 4 Dead ήταν τόσο καταστροφικό που ο Gabe Newell αγανάκτησε

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ρώτησε τον Chet Faliszek:''Γιατί δεν παίζω Counter Strike καλύτερα;''

Ο Chet Faliszek, ο οποίος ήταν αυτός που ηγούνταν της ανάπτυξης του Left 4 Dead-τώρα φτιάχνει το retro sci-fi The Anacrusis-είπε ότι ο Gabe Newell είχε κάνει διάφορα αρνητικά σχόλια κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του game.

Σε μία συνέντευξη που έδωσε ο Faliszek θυμήθηκε τον καιρό που ήταν ο επικεφαλής developer του Left 4 Dead, θέση στην οποία σύμφωνα με τον ίδιο βρέθηκε κατά τύχη και συγκεκριμένα είπε ότι ένας μηχανικός της εταιρίας απάντησε στον Gabe Newell στην ερώτηση ποιος ήταν ο καταλληλότερος για τη θέση και είπε:’’ Πρέπει να μιλήσεις με τον Chet, Ο Chet είναι ο καταλληλότερος από όλους.’’

Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι τα πρώτα builds του L4D δεν δούλευαν. Το game αρχικά ήταν να γίνει ένας PvP τίτλος με τέσσερις survivors να τίθενται αντιμέτωποι με τέσσερις μολυσμένους. Αυτή η ιδέα τελικά υλοποιήθηκε και ήρθε αργότερα στο game ως ένα ξεχωριστό Versus mode. Το βασικό πρόβλημα των αρχικών builds του L4D ήταν ότι το matchmaking σύστημα δεν δούλευε και εκεί ήταν που ο Gabe Newell είπε:’’ Γιατί δεν παίζω Counter Strike καλύτερα; Αυτό τουλάχιστον δουλεύει.’’ Βέβαια αυτό αρχικά νομίζαμε ότι το είπε για πλάκα αλλά τελικά το εννοούσε και μάλιστα μετά από λίγο ξεκίνησε να παίζει Counter Strike και υποχρέωσε τον Faliszek να το βλέπει να παίζει.

Ένα άλλο πρόβλημα που υπήρχε ήταν ότι το γενικότερο concept του game δεν δούλευε-κάτι που συμβαίνει πολλές φορές σε παρόμοια PvP games.Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να ισορροπήσει τα classes ενώ και οι δύο ομάδες θα είχαν πρόσβαση στα ίδια και επίσης ήταν περίπλοκο το να μπορέσει κάποιος να φτιάξει και διαφορετικά abilities για κάθε ξεχωριστό class. Ο Faliszek είπε συγκεκριμένα για το θέμα:’’ Ένας πολύ καλός παίκτης της ομάδας των μολυσμένων μπορούσε πολύ εύκολα να καταστρέψει το παιχνίδι της αντίπαλης ομάδας ανεξάρτητα τα classes και τα abilities που είχε.’’
Μετά από όλα αυτά τα προβλήματα ο Faliszek ξανασκέφτηκε όλο το concept του game από την αρχή κα έτσι αναγκάστηκε να αλλάξει τελείως στρατηγική. Μετά από πολλές σκέψεις και δοκιμές πλέον το Left 4 Dead κατέληξε να είναι πλέον όπως το ξέρουμε τώρα.

Διαβάστε εδώ για το λάθος της Valve όπου κυκλοφόρησε ένα prototype του Left4Dead στο Counter Strike και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or