Μία πίστα στο Doom II είναι βασισμένη στο σπίτι του designer
HotΜία πίστα στο Doom II είναι βασισμένη στο σπίτι του designer
Πληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
Όπως και στο πατρικό του.
Η πίστα 16 του Doom II είναι βασισμένη στο σπίτι το οποίο έχτιζε εκείνη την εποχή ο game designer της σειράς, Sandy Petersen.
Μέσα στις τρεις δεκαετίες που έχουν περάσει, το σπίτι έχει αλλάξει, όμως είναι αρκετά κοντά στην συγκεκριμένη πίστα του FPS. Η βιβλιοθήκη, ο φούρνος μικροκυμάτων οι σκάλες και το cacodemon είναι ακριβώς εκεί που έπρεπε. Το γκαράζ είναι επίσης στην θέση του και είναι γεμάτο με δαιμονικά τέρατα.
Το συγκεκριμένο σπίτι δεν είναι το μοναδικό το οποίο αποτέλεσε βάση για την πίστα του Doom II. Ο Petersen είπε ότι η συγκεκριμένη πίστα βασίστηκε σε αρκετά σπίτια, ενώ ανέφερε ότι και το πατρικό του, στο οποίο ζουν ακόμα οι γονείς του είναι επίσης μέσα στο FPS.
Ο Petersen έχει δουλέψει μετά τα Doom, στα Quake, Age of Empires και Halo Wars, ενώ αυτό τον καιρό ασχολείται με tabletop RPGs και επιτραπέζια παιχνίδια στην Petersen Games. Πριν εργαστεί πάνω στην σειρά Doom, ήταν υπάλληλος στην εταιρεία Chaosium και σχεδιαστής του RPG Call of Cthulhu του 1981.
Διαβάστε το review του πιο πρόσφατου Doom: Eternal και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments