Ono: "Είχα σκεφτεί να κάνω το Street Fighter 4 Turn-Based Simulation"
HotOno: "Είχα σκεφτεί να κάνω το Street Fighter 4 Turn-Based Simulation"
Πληροφορίες
Ευτυχώς δεν το έκανε.
Ο Yoshiro Ono, παραγωγός της Capcom και της σειράς Street Fighter, δήλωσε πως το Street Fighter IV (2009) θα ήταν μια πολύ πιο διαφορετική εμπειρία, κάτι που θεωρούσε “επαναστατικό” εκείνη την εποχή.
Σε μια συνέντευξή του, ο Ono αποκάλυψε πως το Street Fighter IV θα γινόταν ένα “turn-based simulation”. Ο Ono πίστευε πως αν το franchise επέστρεφε με turn-based mechanics θα ήταν επαναστατικό, ωστόσο παραδέχτηκε πως το να πείσει την Capcom ήταν ένα “πάρα πολύ δύσκολο” εγχείρημα. Σύμφωνα με ένα μεταφραστή, ο Ono είπε πως η Capcom εκείνη την περίοδο, κάπου στα late ‘90s, είχε “ξεπεράσει” την φάση των fighting games. Για να αναπτυχθεί ένας νέος τίτλος για το franchise ο Ono μίλησε με τον τότε διευθυντή του Keiji Inafune και τον πρώην πρόεδρο και νυν πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου, Kenzo Tsujimoto, ο οποίος του έδωσε το οκ να προχωρήσει με την ανάπτυξη ενός καινούργιου Street Fighter.
Παρόλο που το SF4 κατάφερε και έφερε την σειρά πίσω, ο Ono είπε ότι υπήρχαν και άλλες ιδέες σχετικά με την εν λόγω επιστροφή. “Είχα μια ιδέα και πίστευα πως το να κάνεις ένα game turn-based simulator θα ήταν επαναστατικό, δηλαδή θα διάλεγες τι κινήσεις ήθελες και θα τις ένωνες σαν μπλοκ,” είπε ο Ono. “Τότε θα έτρεχαν αυτόματα, προφανώς όμως δεν τα καταφέραμε στο τέλος.”
Διαβάστε επίσης για το πως η CPU του SF2 σας έκλεβε και συζητήστε για το Street Fighter στο σχετικό forum topic.