Οι περισσότεροι publishers είχαν ανταπόκριση ακόμα και χωρίς την E3 2020
Οι περισσότεροι publishers είχαν ανταπόκριση ακόμα και χωρίς την E3 2020
Πληροφορίες
Κυρίως οι μικροί και μεσαίοι επηρεάστηκαν.
Παρά το γεγονός ότι η E3 ακυρώθηκε φέτος, οι fans, όπως ήταν αναμενόμενο, παρακολούθησαν όλες τις ανακοινώσεις των εταιριών.
Η Superdata, εταιρία ανάλυσης της αγοράς, αποκάλυψε ότι οι μεγαλύτερες εταιρίες ανάπτυξης και publishers δεν υπέφεραν από την απουσία της Ε3. Σύμφωνα με τα στατιστικά του Twitch, η πλειοψηφία των μεγάλων εταιριών είδε μια αύξηση στην δημοτικότητα τους συγκριτικά με πέρυσι. Τα PS5 games που ανακοινώθηκαν κατά την διάρκεια ενός event τον Ιούνιο είχαν το μεγαλύτερο “average minute audience” συγκριτικά με τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του 2019 όπως τα The Game Awards. Περίπου 1.5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούσαν το PS5 event κάθε λεπτό.
Ομοίως, η Ubisoft με το Ubisoft Forward είχε περίπου 1.02 εκατομμύρια θεατές ανά λεπτό σε σύγκριση με τους 0.75 εκατομμύρια θεατές που είχε στην παρουσίασή της στην Ε3 2019. Η Superdata υποστηρίζει ότι πιθανόν το ότι έδιναν δωρεάν το Watch Dogs 2 να βοήθησε. Ωστόσο, η απουσία της Ε3 δεν βοήθησε όλες τις εταιρίες. Το PC Gaming Show είδε μια μείωση στους θεατές συγκριτικά με πέρυσι.
Σύμφωνα με την αναφορά, οι μικροί και μεσαίοι publishers ήταν αυτοί που υπέφεραν από την απουσία της E3. Οι αναλυτές δεν δημοσίευσαν πιο συγκεκριμένα στατιστικά. Η Superdata περιμένει πως οι μικρότερες εταιρίες θα συνεργαστούν με μεγαλύτερες για να κερδίσουν λίγη προσοχή.
Διαβάστε για την Ubisoft Forward και συζητήστε για την E3 2021 στο σχετικό forum topic.