Η διοργάνωση της E3 σκοπεύει να πληρώσει συνεργάτες από τα media
HotΗ διοργάνωση της E3 σκοπεύει να πληρώσει συνεργάτες από τα media
Πληροφορίες
Με δικαίωμα λογοκρισίας των δημοσιεύσεών τους.
Ο εμπορικός σύλλογος ESA, ο οποίος διοργανώνει την έκθεση Ε3, κάνει ήδη πλάνα για την εκδήλωση της επόμενης χρονιάς.
Σε αυτά περιλαμβάνονται κάποιες αλλαγές με σκοπό να γίνει η έκθεση πιο προσιτή στο ευρύ κοινο, μιας και μέχρι το 2017 ήταν event μόνο για επαγγελματίες και πλέον πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Μερικές από τις αλλαγές αυτές, σύμφωνα με έγγραφο που διέρρευσε μέσω του Gamedaily.biz, περιλαμβάνουν την αύξηση των εισητηρίων για 10.000 επιπλέον επισκέπτες, καθώς και διάφορες ατραξιόν όπως παίκτες του μπάσκετ να συμμετέχουν σε ένα τουρνουά για να προωθήσουν ένα video game. Το μόνο πράγμα από την φετινή E3 που έμεινε στο μυαλό των περισσότερων ήταν ο Keanu Reeves (και ίσως ο σκύλος του Punisher) και είναι λογικό επακόλουθο o ESA να θέλει να εκμεταλλευτεί τον αντίκτυπο των celebrities περισσότερο.
Επιπλέον ο ESA προτείνει να περισσότερη συνεργασία με influencers ώστε να προωθήσουν την E3 σε κοινό σε μέσα και μέρη στα οποία συνήθως δεν καλύπτονται τα video games. Επιπλέον υπάρχει το ενδεχόμενο να προτείνονται ανταμοιβές μέσω φιλανθρωπίας ή ενημέρωσης του κοινού για κοινωνικλά ζητήματα αντί για οικονομική ανταμοιβή για όσους influencers το επιθυμούν. Ο ESA πιστεύει ότι "η συμπαράσταση σε τέτοιους σκοπούς θα προωθήσει το brand της βιομηχανίας και θα μαζέψει θετική δημοσιότητα που θα φανεί χρήσιμη στο μέλλον", έτσι ώστε να βρίσκεται σε καλύτερη θέση όταν ξεσπάσει το επόμενο σκάνδαλο ή αρνητική κριτική στον χώρο των video games.
Το πιο αμφιλεγόμενο από όσα προτείνονται από τον ESA όμως, είναι η πρόταση για συνεργασία επί πληρωμή με διάφορα μέσα ενημέρωσης, διατηρώντας το δικαίωμα "ελέγχου του περιεχομένου και του μηνύματος που μεταδίδεται". Το συγκεκριμένο μοντέλο συνεργασίας έχει ήδη δοκιμαστεί με την εκπομπή "Tech Impact" του CNBC, την οποία δημιούργησε και διένειμε ο ESA, χωρίς να αναφέρεται πουθενά ότι πρόκειται για χορηγούμενα βίντεο.
Το όλο εγχείρημα φαίνεται σαν μια κίνηση απόγνωσης από τα μέλη του ESA, καθώς προσπαθούν να κάνουν την E3 ένα event που να αρχίσει να θυμίζει περισσότερο φεστιβάλ, αλλά η κατανομή προσέλευσης μαρτυρά πως η μεγαλύτερη μερίδα του κοινού ήδη προτιμά άλλες διοργανώσεις που στοχεύουν κατά κόρον σε αυτό.
Biggest gaming exhibitions / trade shows of by number of entries:
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) September 16, 2019
Gamescom 2019: 373k
ChinaJoy 2019: 365k
Brazil Games Show 2018: 325k
Taipei Game Show 2019: 320k
Paris Games Week 2018: 316k
Tokyo Game Show 2019: 262k
G-Star Korea 2018: 235k
.....
E3 2019: 66k
Διαβάστε περισσότερα για την E3 2020 και συζητήστε για την έκθεση στο παρακάτω forum topic.