Microsoft: "Με το Xbox Game Pass έχουμε λιγότερες πωλήσεις στα games"
Microsoft: "Με το Xbox Game Pass έχουμε λιγότερες πωλήσεις στα games"
Πληροφορίες
Σε αντίθεση με όσα έλεγε 5 χρόνια πριν.
Η Microsoft δήλωσε ότι "Το Xbox Game Pass μειώνει τις πωλήσεις των games".
Η εκκρεμής εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft έχει τεθεί υπό έλεγχο από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου και μια προσωρινή έρευνα που δημοσιεύθηκε στις 8 Φεβρουαρίου αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς το Xbox Game Pass επηρεάζει τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με την Microsoft, οι πωλήσεις των games μειώνονται μετά την ένταξή τους στο Game Pass. «Η Microsoft ανέφερε επίσης ότι η εσωτερική της ανάλυση δείχνει μια αναθεωρημένη πτώση στις πωλήσεις βασικών games δώδεκα μήνες μετά την προσθήκη τους στο Game Pass», αναφέρει η CMA.
Στην ίδια έρευνα, τα εσωτερικά έγγραφα της Microsoft αναγνωρίζουν επίσης ότι το Game Pass υποσκάπτει τις άμεσες αγορές παιχνιδιών (που ονομάζονται buy-to-play ή B2P στην αναφορά). Ο ακριβής αριθμός είναι άγνωστος, καθώς τρία διαφορετικά στοιχεία που υπάρχουν σε εσωτερικές ανταλλαγές έχουν διαγραφεί στην έκθεση της CMA.
Το γεγονός αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλιές δηλώσεις. Ο Phil Spencer, σε μια συνέντευξη στο levelup.com το 2018, ισχυρίστηκε ότι το Game Pass ενθαρρύνει πραγματικά τις πωλήσεις των games, καθώς τότε είχε πει: "Όταν βάζετε ένα παιχνίδι όπως το Forza Horizon 4 στο Game Pass, έχετε αμέσως περισσότερους παίκτες, κάτι που στην πραγματικότητα οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις του παιχνιδιού", είπε ο Spencer. "Μερικοί άνθρωποι το αμφισβήτησαν αυτό, αλλά όταν κυκλοφόρησε το State of Decay 2, είδατε αν κοιτάξατε στις ΗΠΑ στο NPD, είδατε αυτό το παιχνίδι να πωλεί πολύ καλά τον μήνα μετά την κυκλοφορία του στο Game Pass."
Τα σχόλια της Microsoft για το Game Pass βρίσκονται στην ενότητα αναφοράς όπου η Microsoft υποστηρίζει ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Game Pass δεν αποτελούν ξεχωριστή αγορά από το Buy-to-play game. Η Microsoft βλέπει το Game Pass και άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες ως έναν τύπο διαφορετικής πληρωμής από το Buy-to-play Για να υποστηρίξει το επιχείρημά της, η Microsoft υπέβαλε επίσης στοιχεία ότι οι παίκτες αλλάζουν συχνά μεταξύ των δύο διαφορετικών "τρόπων πληρωμής" (δηλαδή πότε έχουν ενεργή συνδρομή Game Pass και πότε αλλάζουν games).
Πάντως δεν αποκλείεται η Microsoft να μπλοφάρει, θέλοντας να δείξει χαμηλότερες πωλήσεις για να κερδίσει την εύνοια και να προχωρήσει η εξαγορά της Activision Blizzard.
Όσον αφορά το σύνολο της εξαγοράς, η CMA "συμπεραίνει προσωρινά" ότι η εξαγορά "θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές, λιγότερες επιλογές ή λιγότερη καινοτομία για τους παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου". Πράγματι, προσέφερε πιθανές ενέργειες που θα μπορούσε να κάνει η Microsoft για να λάβει έγκριση για την εξαγορά, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης του Call of Duty από την εξαγορά.
Η τελική έκθεση της CMA θα δημοσιευτεί στις 26 Απριλίου 2023 ή ακόμα και νωρίτερα. Εκτός από την Μ. Βρετανία, η Microsoft έχει να αντιμετωπίσει την αντίσταση των ρυθμιστικών αρχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Αμερικής. Η Ευρώπη θα λάβει την απόφασή της έως τις 11 Απριλίου.
Συζητήστε για την Activision Blizzard στο παρακάτω forum topic.