Η Sony ρίχνει bans σε PSN accounts αν οι χρήστες ακυρώσουν αγορά ως "κλοπή"
HotΗ Sony ρίχνει bans σε PSN accounts αν οι χρήστες ακυρώσουν αγορά ως "κλοπή"
Πληροφορίες
Ευτυχώς τα επαναφέρει αν μιλήσουν με το support.
Η Sony ρίχνει bans σε λογαριασμούς του PSN αν οι χρήστες επιχειρήσουν να κάνουν αγορές και μετά ακυρώνουν την συναλλαγή ως "κλοπή".
Αυτό έγινε σε περίπτωση αναγνώστη μας. Μία συναλλαγή που έκανε με πιστωτική κάρτα άλλου ατόμου, είχε το πρόβλημα ότι το άλλο άτομο δεν ειδοποιήθηκε και ακύρωσε την συναλλαγή, δηλώνοντας μάλιστα κλοπή. Τελικά ο αναγνώστης μας μίλησε με το support της Sony, πλήρωσε το ποσό που αναλογούσε και η εταιρεία θα του επαναφέρει τον λογαριασμό.
Το γεγονός αυτό ισχύει για οποιαδήποτε ακύρωση συναλλαγής, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Sony. Το πρόβλημα είναι όμως ότι η Ιαπωνική εταιρεία δεν το αναφέρει ξεκάθαρα στο μήνυμα προειδοποίησης όταν ρίχνει τα bans. Σαν τα social media ένα πράμα, που σου λένε ότι έφαγες permaban χωρίς να σου αποκαλύπτουν τον λόγο. Τουλάχιστον εδώ η Sony ανταποκρίθηκε άμεσα μέσα σε μερικές ώρες. Για την πληρωμή του ζήτησε τον κωδικό μίας κάρτας PSN, συν τα προσωπικά του στοιχεία και το serial number της κονσόλας. Επίσης, η εξυπηρέτηση πελατών ενημέρωσε τον gamer ότι ο λογαριασμός του θα επανέλθει μέσα σε 2-10 μέρες.
Δείτε μερικές προσφορές της Eneba στο PSN και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.