Τα Xbox Game Studios έχουν κύριο στόχο το diversity
Τα Xbox Game Studios έχουν κύριο στόχο το diversity
Πληροφορίες
Σύμφωνα με στέλεχος της εταιρείας.
Ο επικεφαλής των εκδόσεων των στούντιο ανάπτυξης Xbox Game Studios επισημαίνει το diversity ως έναν από τους μεγαλύτερους στόχους της εταιρείας.
Η πρόσφατη παρουσίαση του Xbox και της Bethesda από τη Microsoft στην E3 έδωσε μια γεύση της εταιρικής εκδοτικής στρατηγικής, με τον ευρύ συνδυασμό μεγάλων τίτλων, νέων παιχνιδιών, ports και ποικίλων indie παιχνιδιών. Μια νέα συνέντευξη του Peter Wyse, επικεφαλής των εκδόσεων Xbox Game Studios, στο site Polygon έδωσε περισσότερες πληροφορίες για αυτά τα σχέδια.
Τα Xbox Game Studios έχουν αφιερώσει χρόνια για να φτάσουν στο σημείο που βρίσκονται τώρα, χτίζοντας μια στρατηγική που ξεπερνά την ίδια την κονσόλα Xbox. Εκτός από τις πολλές εξαγορές στούντιο, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Bethesda, το Xbox έχει επίσης επενδύσει πολλά στο Xbox Game Pass και το Cloud Gaming, αυξάνοντας τον αριθμό των τρόπων με τους οποίους μπορούν να παιχτούν τα games που υποστηρίζει.
Ο Peter Wyse αναφέρει ότι το Xbox δίνει επίσης προτεραιότητα στο diversity με την παραδοσιακή έννοια του όρου, εφιστώντας την προσοχή σε ορισμένες από τις πρωτοβουλίες της εταιρείας σχετικά με τη συμμετοχικότητα. O Peter Wyse δήλωσε στο Polygon: "Μπορείτε να δείτε αυτό να έρχεται στο επίκεντρο σε ένα παιχνίδι όπως το Tell Me Why. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό καθώς μιλάει για τις αξίες μας γύρω από την εκπροσώπηση των LGBTQIA+, την ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας και πολλά άλλα".
Αυτές οι πρακτικές επεκτείνονται τόσο στις συνεργασίες του Xbox με τρίτους όσο και στις εσωτερικές διαδικασίες προσλήψεων, όπως η σχέση της Microsoft με το μη κερδοσκοπικό Gameheads, ένα πρόγραμμα καθοδήγησης για έγχρωμους και χαμηλού εισοδήματος ανθρώπους ηλικίας 15 έως 25 ετών που επιθυμούν να μπουν στη βιομηχανία παιχνιδιών.
Ο επικεφαλής δήλωσε επίσης ότι: "Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη cloud-native παιχνιδιών, ωστόσο δεν ξέρουμε ακριβώς πώς μοιάζει αυτό σήμερα ή πώς μπορεί να γίνει. Η αποστολή της εταιρείας είναι να φέρουμε τα Xbox games και να συνδέσουμε 3 δισεκατομμύρια παίκτες να παίξουν μαζί σε όλες τις πλατφόρμες. Ενθουσιάζομαι πάρα πολύ με την ιδέα ενός παιχνιδιού υψηλής ποιότητας σε ένα κινητό τηλέφωνο, αυτός είναι ο στόχος που συνεχίζω να κυνηγάω, σίγουρα".
Διαβάστε περισσότερα για το πώς η Microsoft θα χρησιμοποιήσει το cloud streaming για τα exclusives στο Xbox One το 2022 και συζητήστε για την κονσόλα της Microsoft στο σχετικό forum topic.