- Ειδήσεις
- Adventures
- Alice Asylum: Η Electronic Arts απέρριψε την πρόταση του δημιουργού American McGee
Alice Asylum: Η Electronic Arts απέρριψε την πρόταση του δημιουργού American McGee
HotAlice Asylum: Η Electronic Arts απέρριψε την πρόταση του δημιουργού American McGee
Η EA του έκλεισε την πόρτα. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 10/8/21] Ο σχεδιαστής παιχνιδιών American McGee, και σκηνοθέτης του American McGee's Alice και του sequel του Alice: Madness Returns, προσπαθεί για χρόνια να κινήσει το ενδιαφέρον των gamers για ένα πιθανό τρίτο παιχνίδι της σειράς, ωστόσο η διαδικασία δεν εξελίσσεται τόσο γρήγορα όσο θα ήθελε.
Ο McGee δημοσίευσε στο Twitter “θρηνώντας” για την έλλειψη εγγραφών στη λίστα του Alice 3, αριθμός που λέει ότι θα βοηθήσει στην απόδειξη ότι υπάρχει ζήτηση για το παιχνίδι. Το screenshot στο tweet του, δείχνει ότι πάνω από 50.000 άτομα έχουν εγγραφεί στη λίστα ενδιαφερόμενων, η οποία, σύμφωνα με τον McGee, είναι αποτέλεσμα περίπου τριών ετών προσπάθειας. Άρχισε να μιλά για το ενδεχόμενο ενός τρίτου παιχνιδιού το 2014 και του έδωσε τον προσωρινό τίτλο Alice: Asylum το 2017.
Crazy thing about making a new Alice game: Millions of people played the games. But mailing list sign-ups to show support for a new game [sad trombone]?
— ⚓ American McGee ?☠️ (@americanmcgee) August 9, 2021
Just hit 50k sign-ups. That took 3 years!
We're doing something wrong or people can't be bothered?https://t.co/7jZcuGd4u2 pic.twitter.com/HT7pbHHz90
Η Electronic Arts κατέχει επί του παρόντος τα δικαιώματα για τη σειρά Alice, πράγμα που σημαίνει ότι ο McGee δεν μπορεί να αναπτύξει ένα τρίτο παιχνίδι μέσω εναλλακτικών μεθόδων όπως το crowdfunding, εκτός εάν μπορεί να αποκτήσει τα δικαιώματα. Το τρέχον σχέδιο του προγραμματιστή φαίνεται να είναι η χρήση της λίστας ενδιαφέροντος για να αποδείξει ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ένα τρίτο παιχνίδι και να πείσει την EA ότι αξίζει να πάρει το πράσινο φως και να συνεχίσει. Ενώ οι απαντήσεις στο tweet του McGee επεσήμαναν ότι οι λίστες ενδιαφέροντος είναι λίγο παλιομοδίτικες το 2021, όταν οι fans μπορούν εύκολα να βρουν πληροφορίες για το παιχνίδι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο προγραμματιστής είπε ότι η εγγραφή είναι ακόμα ο καλύτερος τρόπος για να δείξει κανείς την υποστήριξή του στο Alice: Asylum.
It's more about saying to EA or investors, "Look, a million people signed up for the mailing list." It moves the needle, as they say. No biggy... interesting to see all this feedback.
— ⚓ American McGee ?☠️ (@americanmcgee) August 9, 2021
Ο McGee βλέπει το πρόσφατο remake του franchise του Dead Space ως ελπιδοφόρο σημάδι και για τη δική του σειρά, αν και στο παρελθόν κατέκρινε την EA για τον τρόπο που χειρίστηκε το μάρκετινγκ του προηγούμενου παιχνιδιού του, του Alice: Madness Returns.
[UPDATE: 19/2/23 - Νέο βίντεο με assets] Ο δημιουργός του Alice ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube που αποτελεί κάτι σαν τρέιλερ του Alice Asylum, στην προσπάθειά του να λάβει χρηματοδότηση από την EA και να αναπτύξει το παιχνίδι. Το τρέιλερ ξεκινάει με ένα πολύ ωραίο βίντεο λίγων δευτερολέπτων, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του έχει assets που έχει δημιουργήσει.
[UPDATE 2: 8/4/23 - Η EA του έκλεισε την πόρτα] Ο δημιουργός του Alice, American McGee, δήλωσε ότι η Electronic Arts απέρριψε τις προτάσεις του: "Εξάντλησα κάθε επιλογή για ένα νέο Alice. Στην EA είδαν το Design Bible και το σχέδιο ανάπτυξης σε συνεργασία με την Virtuos Games, το χρονοδιάγραμμα, το μπάτζετ και την ομάδα και μετά από μερικές εβδομάδες ανάλυσης, η EA στην οποία ανήκει η σειρά, αποφάσισε να μην προχωρήσει στο project βασισμένη σε εσωτερική ανάλυση της σειράς, τις καταστάσεις της αγοράς και τις λεπτομέρειες της πρότασης παραγωγής που κατέθεσα".
Alice: Asylum has reached The End
— ⚓ American McGee ?☠️ (@americanmcgee) April 7, 2023
After several weeks of review, EA has come back with a response regarding funding and/or licensing for "Alice: Asylum" - Alice had a good run but the dream is over. https://t.co/hyprIq9MpE#gamedev #aliceasylum pic.twitter.com/sIE3bKbaVY
Στο θέμα της αδειοδότησης, η Αμερικάνικη εταιρεία απάντησε ότι: "Το Alice είναι ένα σημαντικό μέρος των games της EA και η πώληση ή η αδειοδότηση δεν είναι κάτι που είναι διατεθειμένοι να κάνουν αυτή τη στιγμή. Σε αυτό το σημείο, έχουμε εξαντλήσει κάθε επιλογή για να φτιάξουμε ένα νέο παιχνίδι Alice. Με αυτές τις απαντήσεις από την EA, δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να προχωρήσει το project. Δεν έχω άλλες ιδέες ή ενέργεια για να φτιάξω ένα ωραίο παιχνίδι Alice και δεν έχω κανέναν έλεγχο στα δικαιώματα, οπότε δεν έχω την δυνατότητα να αναπτύξω ένα νέο παιχνίδι". Ευχαρίστησε επίσης τους artists που είχαν εργαστεί στο έργο μέχρι στιγμής, οι οποίοι «χρηματοδοτήθηκαν μέσω του Patreon».
Ο McGee κατέληξε λέγοντας: "Τέλος, θέλω να απευθύνω ένα γλυκόπικρο ευχαριστώ στους υποστηρικτές μας στο Patreon. Ξέρω ότι αυτό δεν είναι το αποτέλεσμα που ελπίζαμε. Και αισθάνομαι ένα μείγμα συναισθημάτων που με αφήνει άρρωστο στην ιδέα όλων των χρημάτων, της ελπίδας, των ιδεών και της αγάπης σε αυτήν την προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια. Ξέραμε μπαίνοντας σε αυτή την περιπέτεια ότι η αποτυχία ήταν μια πιθανότητα, αλλά θέλαμε να πιστέψουμε ακατόρθωτα πράγματα - και διασκεδάζαμε κάνοντάς το μέχρι τη στιγμή που η πραγματικότητα μπήκε με το ζόρι στη Χώρα των Θαυμάτων μας".
Επισκεφθείτε το Patreon για να στηρίξετε το project.
Δείτε τα reviews των Alice και Alice: Madness Returns. Συζητήστε για το Alice: Asylum στο αντίστοιχο forum topic.