- Ειδήσεις
- Adventures
- Το Amnesia: Dark Descent παραλίγο να είχε τον Ιησού ως αλχημιστή
Το Amnesia: Dark Descent παραλίγο να είχε τον Ιησού ως αλχημιστή
HotΤο Amnesia: Dark Descent παραλίγο να είχε τον Ιησού ως αλχημιστή
Πληροφορίες
10 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, η Frictional Games μοιράζεται το πώς θα μπορούσε να είναι.
Το Amnesia: The Dark Descent κυκλοφόρησε πριν από μία δεκαετία και για να γιορτάσει αυτή του την επέτειο, η εταιρεία ανάπτυξης Frictional Games μοιράστηκε κάποια "lesser known facts" για αυτό, αποκαλύπτοντας μια διαφορετική εκδοχή του.
Το Grunt, με το πλαδαρό του δέρμα και το λιωμένο του πρόσωπο, είναι πιθανότατα το πρωτο πράγμα που σας έρχεται κατα νου όταν σκεφτόσαστε το Amnesia. Ωστόσο,τα αρχικά σχέδια των τεράτων είχαν υβρίδια φυτών και ανθρώπων με χαριτωμένα ονόματα όπως Puking Baby-Plant και Flower-man. Δείτε παρακάτω ορισμένα από τα σχέδια αυτών των πλασμάτων.
Initially, monsters in Amnesia: TDD were meant to be disgusting plant-human hybrids.
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
Some idea were:
- Fish-face
- Headless brute
- Puking baby-plant
- Flower-man#Amnesia10Years pic.twitter.com/LAEX1mERq4
Κατά τη διάρκεια των περιπετειών του στο Brennenburg Castle, ο ξεχασιάρης πρωταγωνιστής του Amnesia συναντά τον Ηeinrich Cornelius Agrippa, βασισμένο στον πραγματικό αποκρυφιστή του 15ου αιώνα. Η Frictional Games έβαλε λίγη ιστορία στον τρόμο της και υπάρχουν μερικές ιστορικές μορφές που είχε κατά νου να προσθέσει στην ιστορία. Αλχημιστές όπως ο Nicolas Flamel, ο Geber και ο Κόμης του St. Germain δεν είναι κάτι περίεργο, αλλά ανάμεσα σε αυτά είναι και το όνομα του Ιησού. Μάλλον η μετατροπή του νερού σε κρασί πιάνεται για κάποιου είδους αλχημεία.
Το Amnesia χρησιμοποιεί πολλά κόλπα για να σας τρομάξει, αλλά η αδυναμία σας είναι αυτό που πραγματικά εντείνει τον τρόμο. Τα τέρατα συνήθως χάνουν λίγη από την απειλή τους όταν συνειδητοποιήσετε ότι μπορείτε απλά να τα γεμίσετε σφαίρες και να επιστρέψετε σε ο,τιδήποτε κάνατε πριν, αλλά τα τέρατα του Amnesia δεν σηκώνουν αντιπαράθεση, είναι απλά πολύ τρομακτικά για κάτι τέτοιο. Η απουσία όπλων και η ανάγκη να κρυφτείται μοιάζει θεμελιώδης για το Amnesia τώρα, αλλά αποδεικνύεται ότι ένα πιστόλι με τσακμακόπετρα ήταν ανάμεσα σε αυτά που σκεφτόταν να προσθέσει η εταιρεία ανάπτυξης. Ίσως με το να έχετε ελάχιστα πυρομαχικά να μπορούσε να διατηρηθει η ένταση του παιχνιδιού, αλλά φαίνεται ότι κρίθηκε πως ήταν καλύτερο να απουσιάζουν εντελώς.
Άλλα στοιχεία που ήταν υπό συζήτηση συμπεριλαμβάνουν potions που θα βοηθούσαν να ανακτήσετε το sanity σας, σακιά με χρήματα, ο συνδυασμός potions στο inventory σας, βόμβες που μπορούν να ανατινάξουν τοίχους και για κάποιο λόγο, τραμπολίνα. Η Frictional Games επίσης έκανε περικοπές στους χώρους. Κάποιοι από αυτούς που δεν συμπεριλήφθηκαν τελικά στο Amnesia συμπεριλαμβάνουν ένα θερμοκήπιο, μάλλον λόγω της αρχικής σκέψης για τέρατα-φυτά, καθώς και ένα σκοτεινό εργαστήριο ανατομίας.
Two environments for Amnesia: TDD that never made it into the game:
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
* Greenhouse
* Dissection Lab pic.twitter.com/KlonlFCZhn
Δέκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Amnesia: The Dark Descent, η Frictional Games ακόμα εργάζεται πάνω στη σειρά. Το Amnesia:Rebirth είναι το τρίτο game που εκτυλίσσεται στον κόσμο του Amnesia, αλλά το δεύτερο που αναπτύσσεται από την Frictional Games. Η ιστορία του λαμβάνει χώρα σχεδόν έναν αιώνα μετά το πρώτο παιχνίδι κι ακολουθεί την Tasi Trianon, μια νέα χαρακτήρα που υποφέρει από αμνησία καθώς περιπλανιέται στην έρημο της Αλγερίας.
Some more pics, because found so many good ones when searching the archives :) pic.twitter.com/bZjTrSiZQN
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
Tο Amnesia: Rebirth θα κυκλοφορήσει στις 20 Οκτωβρίου για PC και PS4
Διαβάστε το review του Amnesia Collection και συζητήστε για το επερχόμενο Amnesia: Rebirth στο παρακάτω forum topic.
Comments