Το Survival "Odyssey" από την Blizzard που ακυρώθηκε

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Το Survival "Odyssey" από την Blizzard που ακυρώθηκε

Το Survival "Odyssey" από την Blizzard που ακυρώθηκε

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Λόγω των μαζικών απολύσεων! [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 25/1/22] Η Blizzard μόλις ανακοίνωσε ένα νέο Survival, το οποίο αποτελεί την πρώτη νέα της σειρά μετά το Overwatch και μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft.

Το όνομά του δεν γνωστοποιήθηκε. Η ανακοίνωση της Blizzard στο blog λέει τα εξής: "Προχωράμε στο νέο μας quest σε ένα εντελώς νέο σύμπαν, ένα ολοκαίνουργιο Survival game για PC και κονσόλες. Ένα μέρος γεμάτο ήρωες που δεν έχουμε ακόμη γνωρίσει, ιστορίες που δεν έχουν ειπωθεί και περιπέτειες που δεν τις έχουμε ζήσει. Ένα τεράστιο πεδίο δυνατοτήτων, που περιμένει να το εξερευνήσετε".

Η ανακοίνωση χρησιμεύει σε μεγάλο βαθμό ως αγγελία πρόσληψης για το project. Η Blizzard θέλει να καλύψει πολλές θέσεις για το παιχνίδι, όπως level designer, lead software engineer, senior character artist και άλλες.

Η ανακοίνωση αναφέρει επίσης: «Κάθε ιστορία χρειάζεται έναν αφηγητή και κάθε κόσμος χρειάζεται χτίστες. Τι θα γινόταν αν αυτός θα μπορούσες να είσαι εσύ; Για 30 χρόνια, η Blizzard δημιουργεί σύμπαντα για εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό απαιτεί μια διαφορετική ομάδα προγραμματιστών που είναι πρόθυμοι να δανείσουν τη φωνή τους, να ακούσουν και να ακουστούν. Αυτή είναι η αποστολή μας».

Η ανακοίνωση δεν αναφέρει τα ακριβή format, αλλά το πιθανότερο είναι το παιχνίδι να μην έρθει στο PS5.

[UPDATE: 29/1/22 - Δηλώσεις από στελέχη] Τωρινά και παλιότερα στελέχη της Blizzard μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για το νέο Survival της εταιρείας.

Ο Valentine Powell, ο οποίος σχεδιάζει το user interface του World of Warcraft, δήλωσε ενθουσιασμένος καθώς θεωρεί το project "καταπληκτικό. Ο Craig Amai, επικεφαλής του Survival που δούλεψε στο WoW για πάνω από 10 χρόνια, ξεκινώντας ως επικεφαλής του customer support το 2004 και τελειώνοντας ως lead quest designer το 2017 (όταν και άρχισε να δουλεύει για το Survival) είπε: «Μια φορά κι έναν καιρό αυτό το ονειρικό έργο ήταν [ένα] ταπεινό pitch deck στην επιφάνεια εργασίας μου. Τώρα είναι μια ομάδα γεμάτη με ανθρώπους που μοιράζονται ένα όραμα στο οποίο δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανος που είμαι μέρος». 

Ο Tami Sigmund, lead producer, επαίνεσε τον Amai και είπε ότι η δουλειά στο παιχνίδι «φαίνεται πραγματικά σαν ένα όνειρο». Τα καλύτερα επίσης λένε για την ομάδα και το project οι Melissa Kelly, Andrew Porter και η Christie Golden, σεναριογράφος της Blizzard.

Ο εκτελεστικός παραγωγός της Teamfight Tactics, Geoffrey Virtue, πρώην στέλεχος της Blizzard, είπε ότι «Πρόκειται για ένα έργο που θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στη βιομηχανία» (μιας και πρόλαβε να δει το παιχνίδι πριν φύγει από την εταιρεία, από το 2019 έως το 2021, πλέον δουλεύει στη Riot). Η Janiche Chu, artist της Bungie (παλιότερα στην Blizzard) εκφράστηκε επίσης θετικά καθώς το είχε προλάβει

Ένας άλλος πρώην artist της Blizzard, ο Michael Vicente, είπε ότι είναι "ένα σπουδαίο έργο και επίσης σπουδαία ομάδα". Η συγγραφέας του Back 4 Blood, Katie L Malin, δήλωσε "Περήφανη για όσους εργάζονται για αυτό". Εργαζόταν στο παρελθόν στο WoW και το Overwatch. «Ανυπομονώ να το παίξω» κατέληξε.

Η Jen Klasing, designer του MMORPG New World, δήλωσε ότι περίμενε "αυτή την ανακοίνωση δώ και πολλά χρόνια καθώς διευθύνεται από τους κορυφαίους designers και το όραμα του project ειναι εκπληκτικό". Ο level designer του Star Wars Hunters, Kim Acuff Steiner, είπε ότι ενδιαφέρεται πολύ φια να το παίξει, ενώ η Stephanie Krutsick, η οποία ήταν παραγωγός της Blizzard για περισσότερα από 13 χρόνια, είπε ότι η ομάδα ανάπτυξης του Survival  - η οποία περιλαμβάνει τον σύζυγό της - είναι η ομάδα για την οποία «θα επέστρεφε στη Blizzard».

[UPDATE 2: 23/12/22 – Υπεύθυνος της ανάπτυξης είναι ο πρώην παραγωγός του Far Cry] Ο Dan Hay, πρώην παραγωγός του Far Cry θα αναλάβει την ανάπτυξη του νέου Survival της Blizzard.

Ο πρόεδρος της Blizzard, Mike Ybarra δήλωσε για τον Hay: "Ηγείται της ομάδας, η οποία ενώνει την συγκεκριμένη κατηγορία με την μαγεία της Blizzard, ενώ δημιουργούν την πρώτη μας νέα σειρά από το Overwatch. Η ομάδα φέτος διπλασιάστηκε σε μέγεθος και ανυπομονούμε να την μεγαλώσουμε περισσότερο στη νέα χρονιά". Ο Hay αποχώρησε από την Ubisoft μετά από 10 χρόνια και σύμφωνα με αναφορές, άφησε στη μέση ένα Far Cry live service project. Αρχικά ήταν παραγωγός στο Far Cry 3, ενώ έγινε εκτελεστικός παραγωγός στα Far Cry 4 και 5 και στα Blood Dragon, Primal και New Dawn.

Η Blizzard έχει δηλώσει ότι το Survival της θα διαδραματίζεται σε ένα νέο σύμπαν: Η Blizzard ξεκινάει την επόμενη αποστολή της. Πάμε σε ένα ταξίδι σε ένα εντελώς νέο σύμπαν, στο οποίο θα διαδραματίζεται το νέο Survival game για PC και κονσόλες.

[UPDATE 3: 25/1/24 - Ακυρώθηκε λόγω των μαζικών απολύσεων!] Μετά τις 1.900 απολύσεις της Microsoft, η οποία εξαγόρασε το 2023 την Activision Blizzard, το νέο Survival που ετοίμαζαν οι developers της Blizzard ακυρώθηκε. Είναι δεδομένο ότι θα χαθούν και άλλα games και κάποια από αυτά μπορέι να μην τα μάθουμε ποτέ.

[UPDATE 4: 28/1/24 - Ήταν σε ανάπτυξη για πάνω από έξι χρόνια] Το Survival της Blizzard που ακυρώθηκε λόγω των 1.900 απολύσεων της Microsoft ήταν σε ανάπτυξη για πάνω από έξι χρόνια! Είχε την κωδική ονομασία Odyssey, σύμφωνα με το Bloomberg. Διευθυντής ανάπτυξης ήταν ο πρώην επικεφαλής του Far Cry, Dan Hay. Η ανάπτυξη ξεκίνησε το 2017 από τον Craig Amai, developer της Blizzard, όταν παρουσίασε ένα pitch που άρεσε στη διεύθυνση της εταιρείας.

Το Survival θα έμοιαζε με τα Minecraft και Rust. Η ομάδα ανάπτυξης της Blizzard που το είχε αναλάβει είχε πάνω από 100 άτομα. Άραγε αφορούσε το σύμπαν του Warcraft; Του Diablo; Ήταν κάτι διαφορετικό; Ίσως μάθουμε στο μέλλον. Σίγουρα κάπου θα υπάρχει ένα alpha gameplay που μπορεί να διαρρεύσει μελλοντικά. Πάντως το αρχικό prototype παρουσιάστηκε σε Unreal Engine, αλλά η ανάπτυξη συνέχισε στην Synapse engine, την εσωτερική engine που έχει φτιάξει η Blizzard για mobile games, επειδή κάθε server θα "σήκωνε" μέχρι 100 παίκτες σε κάθε χάρτη. Επίσης είχαν χαθεί κάποια χρόνια ανάπτυξης λόγω της Unreal Engine, ενώ κάποιοι artists έφτιαχναν γραφικά που αργότερα θα πήγαιναν χαμένα διότι θα έπρεπε να τα ξαναφτιάξουν στην Synapse engine. Οι απολύσεις έδωσαν αφορμή για αυτή την ακύρωση.

Όσοι κατάφεραν να παίξουν τις πρώιμες εκδόσεις του Odyssey εντός της Blizzard, είχαν πει θετικά σχόλια, σύμφωνα με το άρθρο. Γεγονός είναι επίσης ότι η έκδοση που αναπτύχθηκε τελικά με την Synapse engine δεν ήταν ακόμη έτοιμη προς παραγωγή.

Διαβάστε τα reviews των games της Blizzard και συζητήστε για το νέο Survival στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or