- Ειδήσεις
- Action
- Οι δημιουργοί του Valheim επηρεάστηκαν περισσότερο από τα Zelda και Skyrim παρά από κάποιο Survival
Οι δημιουργοί του Valheim επηρεάστηκαν περισσότερο από τα Zelda και Skyrim παρά από κάποιο Survival
HotΟι δημιουργοί του Valheim επηρεάστηκαν περισσότερο από τα Zelda και Skyrim παρά από κάποιο Survival
Πληροφορίες
Henrik Törnqvist: "Το Simulation στοιχείο πρέπει να βοηθάει το gameplay και όχι να το επιβραδύνει."
Η Early Access του Valheim αγαπήθηκε από το κοινό και αυτό φαίνεται από τις περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων. Στο σήμερα βρίσκεται στην 10η θέση της κατάταξης του Steam για τα games με τους περισσότερους ταυτόχρονα συνδεδεμένους χρήστες στα ιστορικά της πλατφόρμας.
Σύμφωνα με τον Henrik Törnqvist, τον συνιδρυτή της εταιρείας ανάπτυξης, Iron Gate Studios, η έμπνευση για την ανάπτυξη του Valheim δεν ήρθε επειδή η ομάδα ανάπτυξης έπαιζε πολλά Survival games, αλλά από διάφορα RPG όπως τα The Legend of Zelda ή το Skyrim: "Θέλαμε να έχουμε την αίσθηση του oldschool, single-player Adventure, όπως τα παλαιότερα Zelda, υποθέτω. Δηλαδή οι παίκτες να βρίσκουν νέο εξοπλισμό εξοντώνοντας 'αρχηγούς'. Έτσι σκεφτήκαμε, ή μάλλον ελπίσαμε, ότι θα μπορούσαμε να συνδυάσουμε ωραία το εν λόγω στοιχείο με το Survival. Απ' ότι φαίνεται τελικά, δούλεψε."
Στο Valheim οι 'αρχηγοί' ελέγχουν σημαντικά στοιχεία για την εξέλιξη του gameplay. Για παράδειγμα, ο πρώτος 'αρχηγός' με όνομα Eikthyr έχει στην κατοχή του ένα από τα αντικείμενα που είναι αναγκαία για την κατασκευή του πρώτου σας pickaxe, το οποίο χρησιμοποιείται για το mining κάποιων σημαντικών μετάλλων, όπως ο χαλκός. Ο δεύτερος 'αρχηγός' με όνομα, The Elder, πρέπει να νικηθεί ώστε να πάρετε ένα αντικείμενο το οποίο επιτρέπει στους παίκτες να συλλέξουν σίδηρο. Η εύρεση και η εξόντωση των 'αρχηγών' στον open world κόσμο του Valheim, δίνει την αίσθηση του campaign, κάτι που θυμίζει όντως τα Zelda games.
Ακόμα ένα στοιχείο που έλκει τους παίκτες στο Valheim, είναι ότι δεν προσφέρει το σύνηθες καλούπι των Survival games. Κάποιοι μηχανισμοί συγχωρούν περισσότερο τα λάθη απ' ότι τα περισσότερα Survival games. Για παράδειγμα η επισκευή των όπλων, των εργαλείων και της πανοπλίας σας δεν έχει κάποιο επιπρόσθετο κόστος. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Iron Gate Studios, Richard Svensson, η ανοχή στο gameplay του Valheim βρίσκεται βαθιά στις ρίζες του καθώς ο ίδιος πιστεύει ότι τα open world Simulation games δεν χρειάζεται να προσθέτουν περισσότερα στοιχεία προσομοίωσης, τα οποία δεν έχουν κάποια χρησιμότητα. Ο Henrik Törnqvist τοποθετήθηκε επίσης για το ζήτημα λέγοντας: "Θέλαμε να αναπτύξουμε το Valheim εστιάζοντας στο gameplay. Δηλαδή το Simulation να βοηθάει την gameplay εμπειρία και όχι να την επιβραδύνει. Η προσομοίωση δεν πρέπει να μπαίνει εμπόδιο στο gameplay. Συνεπώς ήταν μία απόφαση που πήραμε νωρίς ώστε να αποφευχθούν αυτές οι καταστάσεις. Το φαγητό θα πρέπει να βοηθάει τον παίκτη να αποδίδει καλύτερα, δεν θα έπρεπε να πεθαίνεις επειδή δεν έφαγες. Γίνεται περισσότερο μηχανισμός επιβράβευσης, θεωρώ."
Αξιόλογο παράδειγμα φυσικά είναι η πείνα και η δίψα στο Valheim. Παρά το ότι η μαγειρική και το φαγητό είναι πολύ σημαντικά, ο παίκτης δεν μπορεί να πεθάνει από έλλειψη τροφής ή νερού, όπως στα περισσότερα Survival games.
Με την ελαστικότητα των μηχανισμών του Valheim σε συνδυασμό με την εξερεύνηση του open world κόσμου του και τις μάχες με τους 'αρχηγούς', για πολλούς η αίσθηση μοιάζει περισσότερο με αυτή των RPG παρά με αυτή των Survival games.
Διαβάστε περισσότερα για το Valheim και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments