Το Valheim έφτασε τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις
HotΤο Valheim έφτασε τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις
Πληροφορίες
Διψήφιος αριθμός μετά από ένα χρόνο. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 14/2/21] Το Co-op Survival Valheim έφτασε τους 300.000 ταυτόχρονους παίκτες στο Steam σε διάστημα λιγότερο από δύο εβδομάδες.
Το δημιούργημα της Iron Gate Studio, αποτελεί αυτή τη στιγμή το τρίτο πιο δημοφιλές παιχνίδι στο Steam, σε θέμα ταυτόχρονων χρηστών. Κατάφερε να ξεπεράσει τα Rust, PUBG και GTA 5. Περισσότερους παίκτες από αυτό έχουν τα DotA 2 και Counter-Strike: Global Offensive, μόνο που το Valheim δεν είναι free-to-play όπως αυτά. Επίσης, έχει 32.000 user reviews και το ποσοστό των θετικών είναι 96%.
[UPDATE: 15/2/21 - 2 εκατομμύρια πωλήσεις] To Valheim, ένα Survival που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις, συνεχίζει την εξαιρετική του πορεία μετά από την επίτευξη ενός εκατομμυρίου πωλήσεων σε διάστημα μικρότερο από δύο εβδομάδες.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο ο αριθμός των ταυτόχρονα συνδεδεμένων παικτών ανήλθε στις 367,443 κάτι που κατατάσσει το Valheim στην τρίτη θέση του Steam, κάτω από τα Dota 2 και Counter-Strike: Global Offensive. Τα νέα έρχονται από το Steam Charts, σύμφωνα με το οποίο η τρίτη θέση της κατάταξης άλλαζε ανάμεσα στα Valheim και PUBG.
Η ανάπτυξη της βάσης δεδομένων των παικτών του φαίνεται να είναι οργανική και όχι μία τάση του Twitch. Σύμφωνα με το SteamDB, οι θεατές του Valheim στο Twitch αυξήθηκαν όσο αυξάνονταν και οι παίκτες.
Μέσα στο 2021 αναμένονται διάφορα updates. Θα υπάρξει αναβάθμιση στο customization των σπιτιών, βάρκες και διόρθωση ενός bug που αφορά την απώλεια δεδομένων από τον server σας. Επίσης, το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στα PC, αλλά ενδέχεται να ανακοινωθούν και άλλα format.
Το Valheim έχει αναπτυχθεί από την πενταμελή ομάδα της Iron Gate Studio, αλλά αποτελεί το passion project ενός ανθρώπου, του Richard Svensson. H Coffee Stain φαίνεται ότι αντιλήφθηκε από νωρίς την δυναμική του παιχνιδιού και το 2018 υπέγραψε συμφωνία ώστε να είναι η publisher του. Σε δήλωσή του, ο Svensson ανέφερε ότι δεν περίμενε την τεράστια επιτυχία του Valheim και ο σκοπός ήταν να καλυφθούν τα έξοδα της ανάπτυξής του, κάτι το οποίο έχει ήδη υπερκεραστεί καθώς το παιχνίδι βρίσκεται σε Early Access από τις 2 Φεβρουαρίου και ήδη έχει φτάσει τα δύο εκατομμύρια σε πωλήσεις.
Ο Svensson δήλωσε: "Φαντάζομαι το μέλλον μας είναι πλέον λίγο ασφαλές προς το παρόν. Δεν βιαστήκαμε με το Valheim, είναι προϊόν ανάπτυξης τριών και πλέον ετών με features που προστέθηκαν και δοκιμάστηκαν από έναν βασικό πυρήνα πρώιμων φίλων του. Επίσης ως designer δεν μου αρέσει να ακολουθώ τις δημοφιλείς συμβάσεις αλλά προτιμώ να κάνω τα πράγματα με τον τρόπο μου και φαίνεται ότι αυτό δούλεψε".
Ο Sebastian Badylak της Coffee Stain ανέφερε ότι: "Οι θεοί πραγματικά ευνόησαν τo Valheim. Κάνουμε refresh στις αναφορές των πωλήσεων συνέχεια και δεν φαίνεται να έχουν την τάση να μειώσουν το ρυθμό τους".
[UPDATE 2: 19/2/21 - 3 εκατομμύρια πωλήσεις] Η Coffee Stain Publishing και η Iron Gate Studio ανακοίνωσαν ότι το Valheim έχει αγοραστεί πλέον από τρία εκατομμύρια χρήστες!
Ο αριθμός των ταυτόχρονων χρηστών στο Steam ανέρχεται στους 390.000, κάτι που συνεχίζει να κατατάσσει το παιχνίδι στην τρίτη θέση στην συγκεκριμένη κατηγορία. Επίσης, έχει την μεγαλύτερη άνοδο στο Twitch, με peak 147.000 ταυτόχρονους χρήστες στις 17/2.
[UPDATE 3: 22/2/21 - 502.000 οι ταυτόχρονοι χρήστες] Στις 21 Φεβρουαρίου το Valheim ξεπέρασε για μία ακόμα φορά ίδιου του το ρεκόρ φτάνοντας τους 502.000 ταυτόχρονους χρήστες.
Ο συγκεκριμένος αριθμός φέρνει το Valheim στην δεύτερη θέση της συγκεκριμένης κατάταξης ενώ προηγείται μόνο το Counter Strike: Global Offensive με 1.1 εκατομμύρια ταυτόχρονους παίκτες. Το Valheim αποτελεί μεγάλη και απροσδόκητη επιτυχία για την Iron Gate Studio που αποτελείτε από πέντε μέλη και ο συνιδρυτής της Henrik Tornqvist δήλωσε στο PC Gamer: "Είχαμε την αίσθηση ότι θα πουλούσε αρκετά, τουλάχιστον για να μας συντηρήσει. Το ότι θα φτάναμε τις ένα εκατομμύριο πωλήσεις και μετά τις δύο εκατομμύρια είναι κάτι που δεν περιμέναμε ποτέ".
[UPDATE 4: 24/2/21 - 4 εκατομμύρια πωλήσεις] Μέσα σε μόλις 21 μέρες, το Valheim της Iron Gate πούλησε περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα.
Το επίτευγμα αυτό το ανακοίνωσε η εταιρία ανάπτυξης του Valheim, Iron Gate, καθώς και η εκδότρια εταιρία Coffee Stain. Επίσης, ανακοίνωσαν ότι το Valheim έφτασε τους 500.000 ταυτόχρονους παίκτες στο Steam.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Iron Gate Richard Svensson δήλωσε τα εξής: “Δε νομίζω ότι είχα τον χρόνο να κάτσω να το συνειδητοποιήσω. Γνωρίζω ότι οι παίκτες το λατρεύουν, όμως την ίδια στιγμή σκέφτομαι ότι μπορώ να κάνω κάτι ακόμα καλύτερο στο μέλλον. Ανυπομονώ να προσθέσω και άλλο περιεχόμενο στο Valheim. Μέχρι στιγμής το σχέδιό μας φτάνει μέχρι το επόμενο biome και ευελπιστούμε ότι θα το έχουμε ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του έτους, όμως μπορεί να πάρει και περισσότερο. Θα εξαρτηθεί από το πόσο ομαλή θα είναι η ανάπτυξη. Δεν θέλω να πιέσω την ανάπτυξη, αυτό δεν τελειώνει ποτέ καλά.”
Ο επικεφαλής της Coffee Stain Publishing Albert Säfstrom δήλωσε τα εξής: “Περιέγραφα το Valheim σε έναν φίλο μου πέρσι σαν ένα παιχνίδι που με έκανε να νιώσω όπως ένιωσα ότι ερωτεύτηκα τα video games για πρώτη φορά. Μέχρι πριν τρείς εβδομάδες θεωρούσα ότι μόνο εγώ ένιωθα έτσι για το Valheim. Η τεράστια θετική ανταπόκριση από τους παίκτες με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι το Valheim είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό και όχι μόνο για εμένα.”
[UPDATE 5: 3/3/21 - 5 εκατομμύρια πωλήσεις] Μέσα στον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, το Valheim έφτασε πλέον τις 5 εκατομμύρια πωλήσεις.
Πέραν των πωλήσεων, υπολογίζεται ότι οι παίκτες του έχουν ήδη περάσει 15.000 χρόνια παίζοντας, ενώ έχουν ήδη παρακολουθήσει και 35 εκατομμύρια ώρες gameplay στο Twitch.
"Σας ευχαριστούμε όλους, η ανταπόκρισή σας είναι καταπληκτική και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία, καθώς και να προσθέτουμε οτιδήποτε μας υποχρεώνει ο Odin!" είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανάπτυξής του, ο Richard Svensson.
Ο Albert Safstrom, διευθύνων σύμβουλος της Coffee Stain, publisher του παιχνιδιού , πρόσθεσε ότι "πέντε εκατομμύρια αντίτυπα είναι τεράστιο ορόσημο για οποιοδήποτε παιχνίδι και το να το πετύχουμε μέσα σε τέσσερις εβδομάδες είναι εντυπωσιακό. Είμαστε πολύ περήφανοι που βρισκόμαστε στο πλευρό της Iron Gate καθώς συνεχίζει να γράφει ιστορία με το Valheim και ανυπομονούμε κι εμείς για το Hearth and Home update."
[UPDATE 6: 18/3/2021 – Η community manager μιλάει για την εμπειρία της] Το 2019, η Lisa Kolfjord σχεδίαζε να ξεκινήσει τη δική της εταιρεία ανάπτυξης με μερικούς φίλους της από το πανεπιστήμιο της. Αντ 'αυτού, δούλεψε με μια μικρή, ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης στη Σουηδία που ανέπτυσσε το πρώτο της video game και προσλήφθηκε ως 3D artist και community manager. Η εταιρεία αυτή ήταν η Iron Gate Studios, το παιχνίδι ήταν το Valheim και όπως όλοι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, έγινε αμέσως επιτυχία και προσέλκυσε πάνω από 5 εκατομμύρια παίκτες εντός των πρώτων 30 ημερών της early access του. Όπως μπορείτε να μαντέψετε, η εστίαση της Kolfjord στην Iron Gate έπρεπε γρήγορα να απομακρυνθεί από το 3D art για να διαχειριστεί αυτούς τους εκατομμύρια βίκινγκς.
Δείτε την συνέντευξή της:
Στη συνέντευξή της, η Lisa Kolfjord είπε: "Το να προσπαθούμε να διατηρήσουμε τα πάντα σε λειτουργία είναι ένα μείγμα υπερβολικού ενθουσιασμού με λίγη φρίκη. Αν μπορούσα να κλωνοποιήσω τον εαυτό μου, θα έφτιαχνα τουλάχιστον πέντε αντίτυπα. Έτσι θα μπορούσα να βάλω έναν εαυτό μου που εστιάζει μόνο στο Discord, έναν στο Twitter, έναν σε email. Για να μπορέσουν όλοι να έχουν την προσοχή μου."
Πριν ξεκινήσει η early access του Valheim, η Kolfjord δημιούργησε μια σειρά αντικειμένων στο παιχνίδι, όπως τα όπλα μαύρου μετάλλου, την κάπα του Odin και το κέρατο από το οποίο μπορείτε να πιείτε, που δόθηκαν σε δοκιμαστές beta, καθώς και μερικά από τα είδη φαγητού του Valheim, όπως η πίτα με κρέας lox και τις πίτες ψαριών. Αλλά τώρα επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη διαχείριση της κοινότητας, και ασχολείται με 200-300 μηνύματα την ημέρα και οργανώνει την κοινότητα του Discord που ξεκίνησε ως 5.000 μέλη την ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά αυξήθηκε σε 100.000 μέσα σε λίγες εβδομάδες.
Η Kolfjord αποδίδει τουλάχιστον ένα μέρος της επιτυχίας του παιχνιδιού στο γεγονός ότι οι άνθρωποι μένουν κλεισμένοι στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ως sandbox 10 παικτών, το Valheim δίνει στους παίκτες έναν τρόπο να περνούν χρόνο με τους φίλους τους που δεν μπορούν να δουν αυτοπροσώπως.
Στο βίντεο μιλά επίσης για τη σκοτεινή πλευρά της αναπτυσσόμενης κοινότητας του Valheim, η οποία περιλαμβάνει emails από θυμωμένους παίκτες και βωμολοχίες αλλά και ακατάλληλα μηνύματα που έλαβε λόγω του ότι είναι μια γυναίκα που εργάζεται στη βιομηχανία του gaming. Η Lisa Kolfjord είπε: "Είχα ένα άτομο που έλεγε ότι με αγαπούσε και ήθελε να κάνει παιδιά μαζί μου. Αυτό είναι πολύ ... Δεν νομίζω ότι οι άνδρες λαμβάνουν αυτά τα email, στον ίδιο βαθμό τουλάχιστον. Αλλά ευτυχώς ήταν πολύ λίγοι μέχρι τώρα."
[UPDATE: 19/3/21 - H Iron Gate Studio αναφέρθηκε στο επόμενο update] Η Iron Gate Studios ανακοίνωσε ότι το Valheim έχει ξεπεράσει πλέον τις 6 εκατομμύρια πωλήσεις στο Steam.
Η ομάδα ανάπτυξης του Valheim ανέφερε σε πρόσφατη ανάρτηση, ότι εργάζεται σε επερχόμενα patches τα οποία θα διορθώσουν bugs και άλλα ζητήματα. Η Iron Gate Studios έκανε μια μικρή αναφορά και στο πρώτο μεγάλο update του Valheim, το Hearth and Home, το οποίο θα προσθέσει περισσότερες συνταγές και περισσότερα τμήματα για την κατασκευή φρουρίου.
Η Iron Gate Studios δήλωσε: "Έχουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα προγραμματισμένα για το update και έχουμε ακούσει την γνώμη του κόσμου. Ανυπομονούμε να σας παρουσιάσουμε περισσότερα.
Δεν δόθηκε ημερομηνία κυκλοφορίας για το Hearth and Home update μέχρι στιγμής.
[UPDATE 8: 20/5/21 - 6.8 εκατομμύρια πωλήσεις ] Το Valheim κατάφερε να πουλήσει τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε μόνο τρεις εβδομάδες μετά την άφιξη του τον Φεβρουάριο και έφτασε τα πέντε τον Μάρτιο.
Η Embracer Group ανακοίνωσε την υποβολή της οικονομικής έκθεσης πλήρους έτους και φαίνεται πως το Valheim βοήθησε αρκετά στην αύξηση των εσόδων. Σύμφωνα με την έκθεση, το Valheim έχει πουλήσει πλέον περισσότερα από 6.8 εκατομμύρια αντίτυπα. Η Embracer Group πιστεύει πως η επιτυχία του Valheim θα συνεχιστεί και πιστεύει πως θα πουλήσει ακόμη 1 με 1.2 εκατομμύρια πριν το τέλος του τρέχοντος τριμήνου τον Ιούνιο.
Παράλληλα με το Valheim η Embracer Group πούλησε 2 εκατομμύρια αντίτυπα του road sim Snowrunner, 2 εκατομμύρια του Spongebob Squarepants: Battle of Bikini Bottom Re-Hydrated και πάνω από 1 εκατομμύριο του Destroy All Humans.Ως αποτέλεσμα ο αριθμός καθαρών πωλήσεων αυξήθηκε κατά 72% αυτό το χρόνο, συγκριτικά με την περίοδο του Απριλίου του 2019 μέχρι τον Μάρτιο του 2020. Στο οικονομικό τρίμηνο του Ιανουαρίου – Μαρτίου του 2021 φάνηκε μια αύξηση 80% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του περασμένου χρόνου, κάτι για το το οποίο η Embracer Group καθιστά υπεύθυνο το Valheim, ένα παιχνίδι δημιουργημένο από μόλις πέντε developers.
Μετά την τεράστια επιτυχία του λανσαρίσματός του, το Valheim έχει πέσει στη λίστα των πιο δημοφιλών games του Steam. Ο συνολικός αριθμός χρηστών αυτό το μήνα άγγιξε τους 95 χιλιάδες συγκριτικά με τους 500 χιλιάδες που κατάφερε να φτάσει τον Φεβρουάριο. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί έκπληξη καθώς έχουν περάσει μήνες από την κυκλοφορία του και οι περισσότεροι παίχτες περιμένουν το πρώτο μεγάλο update.
Το αναμενόμενο update είναι το Hearth and Home και αν και δε γνωρίζουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει ή την ημερομηνία κυκλοφορίας του, ξέρουμε θα υπάρχει ένα ξύλινο πουλί.
[UPDATE 9: 25/4/22 - 10 εκατομμύρια πωλήσεις] Το Valheim έφτασε τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις, μετά από ένα χρόνο. Εν τω μεταξύ βρίσκεται ακόμα σε early access. Η Iron Game Studio ανακοίνωσε τις πωλήσεις με αφορμή την ανάπτυξη του expansion Mistlands.
Διαβάστε το preview του Valheim και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments