Φήμες για το ακυρωθέν Dead Space 4
HotΦήμες για το ακυρωθέν Dead Space 4
Πληροφορίες
Αποκαλύψεις από τον πρώην Creative Director της Visceral Games. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 5/3] Σύμφωνα με μια ανώνυμη πηγή του VideoGamer.com η EA αποφάσισε να τερματίσει την ανάπτυξη του Dead Space 4. Η επόμενη περιπέτεια του Isaac Clarke βρίσκονταν στο στάδιο της προ-παραγωγής απο την Visceral Montreal, αλλά οι χαμηλές πωλήσεις του Dead Space 3 φαίνεται πως αποτέλεσαν τροχοπέδη για το μέλλον της σειράς. Να θυμίσουμε ότι πέρυσι ο Frank Gibeau, o πρόεδρος της EA Labels, είχε τονίσει πως το Dead Space 3 θα έπρεπε να πουλήσει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια αντίτυπα για να συνεχιστεί η σειρά.
Μέχρι στιγμής το Dead Space 3 έχει σημειώσει περίπου 30% λιγότερες πωλήσεις από τον προκάτοχό του μέσα στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του και όπως όλα δείχνουν είναι απίθανο να πιάσει τον στόχο των 5 εκατομμυρίων αντίτυπων που έχει θέσει η ΕΑ. Αξίζει να αναφέρουμε οτι τον περασμένο Ιανουάριο η αμερικάνικη εταιρεία αποφάσισε να τερματίσει και την σειρά Medal of Honor ύστερα από τις απογοητευτικές πωλήσεις του Medal of Honor: Warfighter.
O Dino Ignacio, developer της Visceral Games, μέσω Twitter τόνισε πως τα σημερινά δημοσιεύματα σχετικά με τον τερματισμό της σειράς Dead Space ήταν "υπερβολικά". Σε παρόμοιο κλίμα κινήθηκαν και οι δηλώσεις του Ian Milham, ενός πρώην art director της σειράς, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά: "Σχεδόν ολόκληρο το άρθρο του VideoGamer.com είναι αναληθές." Εν τω μεταξύ ένα στέλεχος της Electronic Arts δήλωσε στο Eurogamer: "Για την ώρα δεν έχουμε ανακοινώσει τις πωλήσεις του Dead Space 3 αλλά είμαστε περήφανοι για το παιχνίδι και η σειρά εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα σημαντικότερα IP της EA."
[UPDATE: 6/3/13] Η EA κατηγόρησε ευθέως το VideoGamer ότι "κατασκεύασε" την είδηση για την ακύρωση του Dead Space 4, με το site να απάντα ότι η Αμερικανική εταιρεία γνώριζε το περιεχόμενο του άρθρου πριν αυτό δημοσιευτεί. Το VideoGamer τονίζει ότι επικοινώνησε με την EA με σκοπό να επιβεβαιώσει την εγκυρότητα των πηγών του, αλλά ο publisher-κολοσσός δεν προέβη σε διάψευση των φημών για τον τερματισμό της σειράς Dead Space.
O Peter Moore της EA μίλησε στο GamesIndustry και έστρεψε τα "βέλη" του προς το VideoGamer αναφέροντας ότι το όλο δημοσίευμα είχε σκοπό να μαζέψει επισκεψιμότητα. Ο Moore είπε χαρακτηριστικά: "H συνταγή είναι γνωστή. Κατασκευάζεις μια είδηση, αναφέρεις ότι προέρχεται από μια ανώνυμη μεν αλλά έμπιστη πηγή, προσθέτεις την λέξη "EA", πετάς μια αναφορά στο σύστημα μικροπληρωμών και την δημοσιεύεις νωρίς το πρωί για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του site σου."
Το VideoGamer αντέδρασε άμεσα και αποφάσισε να υπερασπιστεί την εγκυρότητα της είδησης αποκαλύπτοντας ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το χρονικό της συγγραφής της. Το site τονίζει ότι επικοινώνησε με την EA UK το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας με σκοπό να δει την επίσημη τοποθέτηση της εταιρείας γύρω από το θέμα. Η ΕΑ UK ζήτησε από το site να καθυστερήσει την δημοσίευση μέχρι την Τριτη με σκοπό να διασταυρώσει τις πληροφορίες με την αμερικανική ΕΑ, κάτι που το VideoGamer σεβάστηκε. Την επόμενη μέρα λοιπόν η EA ανέφερε στο site ότι δεν απαντά σε φημολογίες. To VideoGamer αποφάσισε να δημοσιεύσει την είδηση, η οποία στην πορεία αναδημοσιεύτηκε και σε άλλα sites όπως το Gamasutra και το Gamespot με την EA να αντιδρά άμεσα και να αποκαλεί το δημοσίευμα ψευδές.
Το εύλογο ερώτημα είναι γιατί η EA δεν προέβη σε διάψευση των φημών πριν ανέβει το άρθρο στο internet; Στην περίπτωση που όντως οι ισχυρισμοί του VideoGamer ευσταθούν η στάση της EA μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί αλλοπρόσαλη. Όπως όλα δείχνουν το τοπίο γύρω από την ενδεχόμενη ακύρωση του Dead Space 4 εξακολουθεί να περιβάλλεται από ομίχλη. Εσείς ποια από τις δύο πλευρές πιστεύετε ότι έχει δίκιο;
[UPDATE 2: 15/7/18 - Πληροφορίες για το ακυρωθέν Dead Space 4] Ο Ben Wanat, πρώην Creative Director της Visceral Games, αποκάλυψε ότι το Dead Space 4 βρισκόταν υπό ανάπτυξη.
Το Dead Space 4 θα έδινε μεγαλύτερη έμφαση στην εξερεύνηση και στην εξεύρεση των resources. Θα διέθετε πιο μεγάλες σε έκταση περιοχές και open world εξερεύνηση. Στόχος σας θα ήταν να προσπαθήσετε να βρείτε επιζώντες μέσα σε μολυσμένα αεροσκάφη όπου καραδοκούν εξωγήινες υπάρξεις. Με τα resources θα προσπαθούσατε να συνεχίσετε να έχετε σε λειτουργία το αεροσκάφος σας.
Το σενάριο του Dead Space 4 θα συνέχιζε μετά το κεφάλαιο Lost Flotilla του Dead Space 3. Σε αυτό, ο ήρωάς σας θα έμπαινε σε ένα νεκροταφείο χαλασμένων αεροσκαφών ψάχνοντας ένα σινιάλο SOS. Θα έπρεπε να μετακινηθείτε από το ένα αεροσκάφος στο άλλο, ψάχνοντας για εξοπλισμό και δίνοντας μάχες με ορδές από Necromorphs. Τα αεροσκάφη θα είχαν αρκετά διαφορετικό σχεδιασμό μεταξύ τους. Επίσης, ο κεντρικός πρωταγωνιστής δεν θα ήταν ο Isaac Clarke. Δεν υπήρχαν σχέδια για τον παίκτη που θα ελέγχατε, αλλά η επιλογή του Wanat είχε να κάνει με την Ellie ως πρωταγωνίστρια, μία βοηθητική χαρακτήρα που είδαμε στο Dead Space 3.
Επίσης, το Dead Space 4 θα είχε ένα νέο είδος από Necromorphs, τα οποία θα ήταν πιο επικίνδυνα σε περιβάλλοντα Zero-G. Τέλος, το στοιχείο του crafting θα αναβαθμιζόταν.
Όλες αυτές οι πληροφορίες ακυρώνουν την δήλωση του Peter Moore, ο οποίος πριν από πέντε χρόνια όταν εργαζόταν στην Electronic Arts, δήλωσε τότε ότι "Το VideoGamer κατασκευάσε την είδηση για την ακύρωση του Dead Space 4". Ουσιαστικά ο Ben Wanat "άδειασε" τον Moore ως πρώην στέλεχος της EA, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του VideoGamer. Από τον Φεβρουάριο του 2017 θυμίζουμε ότι ο Peter Moore έγινε διευθύνων σύμβουλος στην ποδοσφαιρική ομάδα Liverpool.
Διαβάστε τα reviews όλων των Dead Space και συζητήστε για το Dead Space 4 που ακυρώθηκε στο παρακάτω forum topic.
Comments
Καλά κάτσε να δεις στο 3 τι κάνει... Εκεί είναι άστα να πάνε...