MechWarrior Online
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
Μετά από 10 χρόνια, το MechWarrior επιστρέφει ως free-to-play με την προσθήκη της CryEngine 3!
Πριν από ένα μήνα δημιουργήθηκε το επίσημο site για το MechWarrior Online, το οποίο θα φιλοξενεί το νεότερο παιχνίδι της ομώνυμης σειράς. Υπήρξε λοιπόν μία ανακοίνωση από την ομάδα των προγραμματιστών της Piranha Games, σχετικά με τους κανόνες και τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού. Το MechWarrior Online είναι ένα Action/Simulator, στο οποίο θα παίζετε online ενάντια σε άλλους παίκτες και θα χειρίζεστε γιγάντια mechs. Χρησιμοποιεί την CryEngine 3 της Crytek, την οποία απολαύσαμε φέτος στο Crysis 2. Οι τελευταίες του εκδόσεις ήταν το MechWarrior 4: Vengeance το 2000 και το MechWarrior 4: Mercenaries το 2002.
Με βάση τα νέα στοιχεία, κάθε μέρα που περνάει στον πραγματικό κόσμο θα αλλάζει και στον κόσμο του MechWarrior. Για παράδειγμα, η Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 θα αντιστοιχεί στην Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου του 3048. Έτσι, κάθε φορά που θα μπαίνετε στο παιχνίδι, κάτι καινούργιο θα συμβαίνει, καθώς θα υπάρχουν νέα updates που θα αφορούν τις μάχες και τα νέα χαρακτηριστικά.
Ο χάρτης
Στον χάρτη του MechWarrior θα υπάρχουν αρκετές φατρίες οι οποίες με την σειρά τους θα χωρίζονται σε περιφέρειες. Κάθε φατρία θα είναι σε πόλεμο τουλάχιστον με μία άλλη αντίπαλη με σκοπό την επέκταση και την κυριαρχία της. Θα μπορείτε να έχετε ενεργητική ή παθητική στάση σε κάθε διαμάχη με τρεις επιλογές που σας δίνονται. Ουσιαστικά θα δηλώνετε υποταγή στον εχθρό, θα λαμβάνετε μέρος σε εκστρατεία εναντίον του ή θα κρατάτε ουδέτερη στάση.
Οι πλανήτες που περιλαμβάνει το παιχνίδι χωρίζονται σε τρεις ζώνες. Κάθε ζώνη θα έχει ξεχωριστές απαιτήσεις και θα σας προσφέρει ανάλογες ανταμοιβές. Την πρώτη ζώνη (Core World) θα την διαχειρίζεται αποκλειστικά η ομάδα των προγραμματιστών με σκοπό την εξέλιξη του παιχνιδιού. Η επόμενη (Faction World) θα περιλαμβάνει τους παίκτες που ανήκουν σε κάθε φατρία και σε αυτή θα διεξάγονται οι μάχες μεταξύ τους. Τα μέλη κάθε φατρίας θα επιβραβεύονται με νέα abilities και experience όταν πετυχαίνουν νίκες και αντίστοιχα θα υπάρχει μείωση όταν χάνουν. Η τελευταία ζώνη (Boarder World) θα περιλαμβάνει μισθοφόρους, οι οποίοι θα μπορούν να προσλαμβάνονται από τις φατρίες με σκοπό να βοηθήσουν στις μάχες. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως αυτές οι ζώνες δεν θα είναι σταθερές. Θα αλλάζουν, όταν το αποφασίσουν οι GM, έτσι ώστε να υπάρχουν διαρκώς εξελίξεις και νέα γεγονότα.
Το MechWarrior Online θα ακολουθήσει το μοτίβο των προηγούμενων παιχνιδιών της σειράς, αναπτύσσεται με την CryEngine3 και θα είναι free-to-play. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2012 για PC.
Πριν από ένα μήνα δημιουργήθηκε το επίσημο site για το MechWarrior Online, το οποίο θα φιλοξενεί το νεότερο παιχνίδι της ομώνυμης σειράς. Υπήρξε λοιπόν μία ανακοίνωση από την ομάδα των προγραμματιστών της Piranha Games, σχετικά με τους κανόνες και τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού. Το MechWarrior Online είναι ένα Action/Simulator, στο οποίο θα παίζετε online ενάντια σε άλλους παίκτες και θα χειρίζεστε γιγάντια mechs. Χρησιμοποιεί την CryEngine 3 της Crytek, την οποία απολαύσαμε φέτος στο Crysis 2. Οι τελευταίες του εκδόσεις ήταν το MechWarrior 4: Vengeance το 2000 και το MechWarrior 4: Mercenaries το 2002.
Με βάση τα νέα στοιχεία, κάθε μέρα που περνάει στον πραγματικό κόσμο θα αλλάζει και στον κόσμο του MechWarrior. Για παράδειγμα, η Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 θα αντιστοιχεί στην Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου του 3048. Έτσι, κάθε φορά που θα μπαίνετε στο παιχνίδι, κάτι καινούργιο θα συμβαίνει, καθώς θα υπάρχουν νέα updates που θα αφορούν τις μάχες και τα νέα χαρακτηριστικά.
Ο χάρτης
Στον χάρτη του MechWarrior θα υπάρχουν αρκετές φατρίες οι οποίες με την σειρά τους θα χωρίζονται σε περιφέρειες. Κάθε φατρία θα είναι σε πόλεμο τουλάχιστον με μία άλλη αντίπαλη με σκοπό την επέκταση και την κυριαρχία της. Θα μπορείτε να έχετε ενεργητική ή παθητική στάση σε κάθε διαμάχη με τρεις επιλογές που σας δίνονται. Ουσιαστικά θα δηλώνετε υποταγή στον εχθρό, θα λαμβάνετε μέρος σε εκστρατεία εναντίον του ή θα κρατάτε ουδέτερη στάση.
Οι πλανήτες που περιλαμβάνει το παιχνίδι χωρίζονται σε τρεις ζώνες. Κάθε ζώνη θα έχει ξεχωριστές απαιτήσεις και θα σας προσφέρει ανάλογες ανταμοιβές. Την πρώτη ζώνη (Core World) θα την διαχειρίζεται αποκλειστικά η ομάδα των προγραμματιστών με σκοπό την εξέλιξη του παιχνιδιού. Η επόμενη (Faction World) θα περιλαμβάνει τους παίκτες που ανήκουν σε κάθε φατρία και σε αυτή θα διεξάγονται οι μάχες μεταξύ τους. Τα μέλη κάθε φατρίας θα επιβραβεύονται με νέα abilities και experience όταν πετυχαίνουν νίκες και αντίστοιχα θα υπάρχει μείωση όταν χάνουν. Η τελευταία ζώνη (Boarder World) θα περιλαμβάνει μισθοφόρους, οι οποίοι θα μπορούν να προσλαμβάνονται από τις φατρίες με σκοπό να βοηθήσουν στις μάχες. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως αυτές οι ζώνες δεν θα είναι σταθερές. Θα αλλάζουν, όταν το αποφασίσουν οι GM, έτσι ώστε να υπάρχουν διαρκώς εξελίξεις και νέα γεγονότα.
Το MechWarrior Online θα ακολουθήσει το μοτίβο των προηγούμενων παιχνιδιών της σειράς, αναπτύσσεται με την CryEngine3 και θα είναι free-to-play. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2012 για PC.
Comments