Συνέντευξη με τον Dan Paladin της The Behemoth

Hot
Μαρίνος Τζώτζης
Μαρίνος Τζώτζης

Μαρίνος Τζώτζης  

Πιθανότατα παίζει Total War, μην ενοχλείτε..
 
0.0 (0)
0 5 0 0 0
Συνέντευξη με τον Dan Paladin της The Behemoth

Συνέντευξη με τον Dan Paladin της The Behemoth

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Για το Pit People και τα σχέδια της εταιρείας.

H Τhe Behemoth είναι μια indie εταιρεία ανάπτυξης με βάση το San Diego στην Καλιφόρνια. Ειδικεύεται στο να αναπτύσσει games με χιουμοριστικό περιεχόμενο και καρτουνίστικα γραφικά. Μότο της εταιρείας αποτελεί το ''We Make Games'' με το Pit People να είναι ο τελευταίος τίτλος της. Είναι ένα Strategy που παρουσιάζει εναλλαγές ανάμεσα στα real-time και turn-based στοιχεία, ενώ εντοπίζονται και RPG ψήγματα. Ένα game που βοήθησε την The Behemoth να γίνει γνωστή και μπορεί να αναγνωρίσετε είναι το Castle Crashers.

To GameWorld σας ετοίμασε μια συνέντευξη με τον συνιδρυτή και art director της The Behemoth, Dan Paladin, o οποίος μας μίλησε τόσο για το τι μπορούμε να περιμένουμε από τα μελλοντικά updates του Pit People αλλά και για τα σχέδια της εταιρείας.


Gameworld: Ποιό ήταν το πιο διασκεδαστικό από τα games σας όσον αφορά την ανάπτυξή του έως σήμερα; Πόσο διασκεδαστικό ήταν το Pit People;
Dan Paladin: Κάθε game μας είναι πολύ διαφορετικό στην ανάπτυξή του μιας και το είδος είναι διαφορετικό σε κάθε ένα από αυτά και το να τα συγκρίνουμε σχετικά με το πιο είναι το πιο διασκεδαστικό δεν είναι εύκολο. Το Pit People ήταν απίστευτα ευχάριστο στο να το αναπτύσσεις καθώς όλοι είχαμε πλέον συνηθίσει την game engine και τα εργαλεία που είχαμε στη διάθεσή μας, ενώ είχαμε δεθεί πολύ καλά ως ομάδα, οπότε ας διαλέξουμε αυτό ως το πιο διασκεδαστικό!   

GW: Ποια ήταν η έμπνευση πίσω από τη δημιουργία του Pit People και των χαρακτήρων του;  
DP: Το Pit People γεννήθηκε από αναγκαιότητα, από ένα είδος που είναι συνήθως αρκετά πολύπλοκο. Είναι απλό αλλά έχει πολύ βάθος. Οι χαρακτήρες είναι απλοί αλλά έχουν πολύ βάθος ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με το game.

GW: Tί είναι αυτό που σας αρέσει περισσότερο στο Pit People;
DP: Κάθε μάχη στο Pit People είναι διαφορετική λόγω και του χαώδους χαρακτήρα του. Θα μπορούσες να έχεις τους ίδιους χαρακτήρες στον ίδιο χάρτη και με την ίδια τοποθέτηση αλλά το αποτέλεσμα να είναι κάθε φορά διαφορετικό. Αυτό σημαίνει πως στο Pit People η έκβαση των μαχών είναι κάθε φορά κάτι καινούριο δίνοντας στους παίκτες πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς αποτελεσμάτων. Αυτό είναι κάτι που όλοι αγαπάμε.

GW: Τί αναμένεται να προστεθεί στα μελλοντικά updates του Pit People; 
DP: Το update 5 βρίσκεται ήδη σε ανάπτυξη και θα περιλαμβάνει  την επιλογή permadeath, αλλαγές στο σύστημα του leveling, επιλογές για τη διευκόλυνση των streamers όπως η επιλογή την ενεργοποίησης μουσικής που θα είναι stream-friendly και άλλες βελτιώσεις. Όπως πάντα, οι επόμενες αποστολές της ιστορίας και επιπλέον quests βρίσκονται συνέχεια υπό ανάπτυξη αλλά δεν είναι σίγουρο αν θα συμπεριληφθούν σε κάποια από τα μελλοντικά updates. Αυτό θα εξαρτηθεί εξ ολοκλήρου από το πόσο ολοκληρωμένα είναι. 

GW: Να περιμένουμε ένα πέμπτο game από την The Behemoth ή δε θα συμβεί κάτι τέτοιο πριν το Pit People βγει από early access;
DP: Δε θα κυκλοφορήσουμε κάποιο καινούριο game όσο το Pit People βρίσκεται σε ανάπτυξη.

GW: Πότε μπορούμε να αναμένουμε την έξοδο του Pit People από early access;
DP: Ο στόχος που θέσαμε όταν το Pit People κυκλοφόρησε σε early access ήταν να το ολοκληρώσουμε μέσα σε ένα χρόνο από την αρχική του κυκλοφορία. Σύμφωνα με αυτό το χρονοδιάγραμμα θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τον Ιανουάριο του 2018. Μείνετε συντονισμένοι!

GW: Πόσο έχει αλλάξει το Pit People από το feedback που έχετε πάρει από το community σας και πόσο σημαντικό θα θεωρούσατε το ρόλο του στη διαμόρφωσή του;
DP: Υπάρχουν πολλά ωραία πράγματα που ανακαλύψαμε κατά τη διάρκεια των early access και closed beta σταδίων για το Pit People. Από τη μια διαθέτει ποσοστό θετικών αποτιμήσεων της τάξεως του 96% στο Steam, αλλά από την άλλη υπάρχουν ακόμη πολλά που μπορούμε να κάνουμε για να το βελτιώσουμε. Τα προβλήματα balancing ήταν πολύ πιο εύκολο να λυθούν λόγω και του μεγάλου αριθμού ατόμων που έπαιξαν το Pit People, ενώ χαρακτηριστικά όπως daily rewards, τουρνουά και το permadeath ίσως να μην είχαν βρεθεί ποτέ μέσα στο game αν δεν αναλύαμε το feedback και εντοπίζαμε ποιες από τις προτάσεις θα βελτίωναν την εμπειρία των παικτών, χωρίς να αλλοιώσουμε την εμπειρία τους που ήταν ήδη ικανοποιημένοι από το game. Είμαστε ευγνώμονες στο community μας!

GW: Υπάρχουνε σχέδια για την κυκλοφορία του Pit People σε PS4 και Switch;
DP: Θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο της κυκλοφορίας του σε άλλες πλατφόρμες όταν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του, αλλά δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ποιες θα είναι αυτές από τώρα. Θα θέλαμε να φτάσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό παικτών!

GW: Έχετε σκεφτεί ποτέ να δημιουργήσετε ένα κόμικ βασισμένο στο Pit People;
DP: Όχι και τόσο, αλλά πιστεύουμε πως κάτι τέτοιο θα είχε πολύ πλάκα.

GW: Υπάρχει κάτι που ως εταιρεία δεν έχετε κάνει και θέλατε να το πραγματοποιήσετε στο μέλλον;
DP: Θα θέλαμε να φέρουμε το Alien Hominid και σε άλλες πλατφόρμες καθώς πλέον κυκλοφορεί μόνο σε μία ''ενεργή'' ώστε να μπορεί κάποιος να το παίξει. Αν όλα πάνε καλά θα ακούσετε σύντομα για αυτό!

GW: Υπάρχει κάποια ταινία, σειρά η βιβλίο που θα θέλατε να αναδημιουργήσετε με το δικό σας μοναδικό στυλ;
DP: Έχουμε σκεφτεί κάποια spinoff projects αλλά ποτέ δεν καταλήξαμε σε κάτι.

GW: Θα δούμε ποτέ έναν πιο ''σκοτεινό'' ή κάποιον ΑΑΑ τίτλο από την The Behemoth;
DP: Πιστεύουμε πως το Pit People διαθέτει αρκετά πιο ''σκοτεινά'' στοιχεία καθώς πολλοί από τους χαρακτήρες είχαν κάποια άσχημη εμπειρία. Όσον αφορά τη συνολική ατμόσφαιρα, δε νομίζω πως θα αναπτύξουμε ποτέ κάτι τέτοιο. Σχετικά με το δεύτερο ερώτημά σας, είμαστε μια indie εταιρεία ανάπτυξης και δε συνεργαζόμαστε με τα διάφορα ΑΑΑ στούντιο. Αν εννοείτε να αναπτύξουμε ένα game με μεγαλύτερη ομάδα ή budget, τότε η απάντηση είναι αρνητική.

Διαβάστε το preview του Pit People και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Stephen King (Level10) 13/09/2017 23:52
Μπράβο πολύ ωραία συνέντευξη!Είχα τερματίσει πολλές φορές το Castle Crashers και ήταν από τα αγαπημένα μου!Βέβαια δεν περιμένω ίδια επιτυχία από το Pit People αλλά σίγουρα θα το παίξω κάποια στιγμή. :-)