Darkfall: New Dawn: Συνέντευξη με τον Marc Thompson

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Darkfall: New Dawn: Συνέντευξη με τον Marc Thompson

Darkfall: New Dawn: Συνέντευξη με τον Marc Thompson

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Play-to-pay μοντέλο, βελτίωση του PvE και alpha εντός του 2016!

Το ελληνικό MMORPG Darkfall έχει μείνει μέχρι σήμερα στην ιστορία ως το μεγαλύτερο ελληνικό video game που δημιουργήθηκε ποτέ και ταυτόχρονα ένα από τα πιο καινοτόμα MMORPG στην παγκόσμια gaming αγορά. Το PvP του, το real-time σύστημα μάχης του, το full-loot, το crafting, το sandbox στοιχείο και τα sieges μεταξύ των Clans ήταν μόνο ένα δείγμα από τις καινοτομίες που προσέφερε από το 2009 έως το 2012.

Το Darkfall Unholy Wars που κυκλοφόρησε το 2013 δεν κατάφερε να δώσει την ανάλογη συνέχεια, καταστρέφοντας πολλά στοιχεία που έκαναν το πρωτότυπο Darkfall να ξεχωρίσει. Οι παίκτες μέσω petition ζητούσαν την επιστροφή του παλιού Darkfall, όμως η ελληνική εταιρεία ανάπτυξης Aventurine δεν θέλησε να μπει στη συγκεκριμένη διαδικασία. Η Γαλλική εταιρεία ανάπτυξης Ub3rgames εκδήλωσε ενδιαφέρον από πέρυσι το καλοκαίρι και φέτος τον Ιανουάριο υπέγραψε συμφωνία με την Aventurine για την αναβίωση του Darkfall με την ονομασία Darkfall: New Dawn.

Θα καταφέρουν άραγε οι Γάλλοι developers να αναβιώσουν ένα MMORPG που έγινε τόσο αγαπητό σε όσους ασχολήθηκαν εντατικά μαζί του; Μιλήσαμε με τον Marc Thompson, επικεφαλής της εταιρείας ανάπτυξης και Lead Designer, τον ακούσαμε με προσοχή και δείτε όλα όσα μας αποκάλυψε.


GameWorld: Καταρχήν συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία του να ξεκινήσετε το συγκεκριμένο startup. Πως ιδρύθηκε η Ub3rgames?
Marc Thompson: Η Ub3rgames υπήρχε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για πολλά χρόνια και απλά περιμέναμε την κατάλληλη ευκαιρία για να κάνουμε την αρχή. Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τον περασμένο Μάιο όταν είδαμε ένα petition σχετικά με την αναβίωση του Darkfall. Πάντοτε πιστεύαμε ότι το Darkfall είχε ένα μεγάλο potential το οποίο δεν καταφέραμε να δούμε, επομένως βλέποντας το ενδιαφέρον του κόσμου κοιτάξαμε πόσο θα κόστιζε μία τέτοια αναβίωση μέσω ενός business plan. Όταν είδαμε ότι μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει βιώσιμο τότε αναλάβαμε δράση.

GW: Πόσοι developers δουλεύουν αυτή την στιγμή για την Ub3rgames και ποιες θέσεις σχεδιάζετε να καλύψετε στο μέλλον;
MT
: Προς το παρόν είμαστε 10 developers, κάποιοι εξ αυτών πλήρους απασχόλησης, ενώ οι υπόλοιποι έχουν αναλάβει διάφορες υποχρεώσεις. Είμαστε κυρίως προγραμματιστές, με κάποια μέλη να ανήκουν στις ομάδες του επιχειρησιακού τομέα και του Marketing. Όταν θα έχουμε το μπάτζετ θα επενδύσουμε στο να προσλάβουμε γραφίστες και υπεύθυνους περιεχομένου. Μέχρι την τελική ολοκλήρωση του κώδικα, από οικονομικής πλευράς, δεν θα είχε νόημα από τώρα να κάνουμε κάτι τέτοιο.

GW: Σκοπεύετε να προσλάβετε κάποια πρώην μέλη της Aventurine ή είστε κάπως επιφυλακτικοί προς αυτούς;
MT:
Για την ώρα όλες οι θέσεις είναι καλυμμένες. Όταν θα μπορέσουμε να μεγαλώσουμε ως εταιρεία, θα προσλάβουμε άτομα τα οποία βρίσκονται εδώ στη Γαλλία και που θα μπορούν να απασχοληθούν ως εσωτερικοί. Στο παρελθόν, όσον αφορά στην εργασία με open source projects ή μέσω ανάθεσης με outsourcing, μας ενδιαφέρει πολύ η εγγύτητα, ειδικά όταν η εταιρεία βρίσκεται σε τόσο κρίσιμο στάδιο.

"Πιστεύουμε ότι το Play-to-pay μοντέλο είναι ένα πολύ καλό concept και θα το εφαρμόσουμε. Το να έχουμε τους παίκτες να ανταλλάσσουν χρόνο συνδρομής με in-game coins είναι ένας εκπληκτικός τρόπος να αποκόψουμε τους goldsellers."

GW: Κατά την γνώμη σου, ποιοι είναι οι λόγοι που το Darkfall Online δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τόσους πολλούς συνδρομητές;
MT
: Το πρώτο Darkfall ήταν αυτό που λέμε ένα "ακατέργαστο διαμάντι". Είχε πολλές εκπληκτικές ιδέες, αλλά και κάποια σοβαρά θέματα τα οποία έδιωχναν τους παίκτες. Ορισμένα προβλήματα ήταν η διαφορά δυναμικότητας των παικτών και το grinding, η έλλειψη συνεπειών για αρνητικές πράξεις και γενικά το ότι δεν διέθετε πολλές δραστηριότητες πέραν του PvP.

GW: Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Darkfall κατά πολλούς ήταν το grinding. Τι σχέδια έχετε για να το μειώσετε; Μικρότερο χάρτη; Crafting με λιγότερα materials; Κάποια άλλη ιδέα;
MT
: Συμφωνούμε σε αυτό και πολλές από τις αλλαγές που θα πραγματοποιήσουμε έχουν ως στόχο να μειώσουν το grinding.

Πρώτο μας βήμα είναι η μείωση της διαφοράς δυναμικότητας, μέσω της μείωσης επίδρασης των
stats και των skills. Θα εισάγουμε επίσης ένα σύστημα με specializations, βάση του οποίου οι παίκτες θα μπορούν να εστιάσουν μόνο στο να βελτιώσουν συγκεκριμένα στοιχεία του χαρακτήρα τους και όχι να χρειαστεί να κάνουν level up τα πάντα. Θα το ονομάσουμε "Title system".

Τέλος, θα εισάγουμε το "Spawn scaling". Όσο περισσότερο οι παίκτες πολεμούν σε ένα συγκεκριμένο spawn εχθρών, τόσο δυσκολότερα θα αρχίσουν να γίνονται τα τέρατα εναντίον τους, αλλά αντίστοιχα θα δίνουν περισσότερα rewards. Αυτό δεν θα είναι το μόνο σημείο που θα κάνει την διαφορά στην αύξηση των skills, αλλά θα προστεθούν ακόμη πιο δύσκολα και επικίνδυνα spawns που θα δίνουν περισσότερο xpΣτόχος μας είναι να αφήσουμε τους παίκτες να αποφασίσουν οι ίδιοι τα skills που θα αναπτύξουν και να το διασκεδάσουν περισσότερο στην πράξη.

GW: Σχετικά με τα subscriptions, ποια είναι η τιμή στην οποία στοχεύετε;
MT:
Αρχικά στοχεύουμε στην τιμή των 10€/μήνα. Όταν υλοποιηθούν τα περισσότερα χαρακτηριστικά που έχουμε σχεδιάσει για το παιχνίδι, τότε θα αυξήσουμε την τιμή σύμφωνα με τα στάνταρ της gaming βιομηχανίας.

GW: Σκέπτεστε να προσθέσετε trial (τουλάχιστον 24ωρο trial ή σε σύνολο χρόνου) για να προσεγγίσετε περισσότερους παίκτες στο παιχνίδι;

MT: Αργότερα ναι, θα γίνει κι αυτό. Αρχικά όμως θέλουμε να φτιάξουμε το παιχνίδι πριν επιτρέψουμε να μπουν σε αυτό παίκτες που δεν το γνωρίζουν. Κάθε παίκτης έχει πάντα μία και μόνο πρώτη εντύπωση και θέλουμε να είναι καλή.

GW: Με τα περισσότερα MMORPG να γίνονται free-to-play, έχετε σκεφτεί ποτέ να εφαρμόσετε ένα free-to-play σύστημα μάχης με μικροσυναλλαγές; Δεν θα είναι απαραίτητα pay-to-win, αλλά μπορείτε για παράδειγμα να προσθέσετε μικροσυναλλαγές στο armor ή γενικότερα στην εμφάνιση του χαρακτήρα ή την δυνατότητα να αγοράσει κάποιος τα βασικά quests των capital cities που δίνουν από +2 έως +6 στα βασικά attributes. Κοινώς, να μην επηρεάσετε το ανταγωνιστικό gameplay και να επιτρέψετε σε αυτούς που δεν έχουν πολύ χρόνο να γλιτώσουν τις πρώτες ώρες της εμπειρίας τους φτιάχνοντας έναν συμπαθητικό χαρακτήρα (χωρίς να επηρεαστεί το endgame).
MT
: Κατά την άποψή μας, κάτι τέτοιο δεν θα δούλευε σωστά στο Darkfall. Το παιχνίδι περιλαμβάνει πολύ εξερεύνηση και το στοιχείο της επιβράβευσης για κάθε παίκτη. Κάθε είδους μικροσυναλλαγή με πραγματικά χρήματα θα υποβάθμιζε τις παραπάνω θέσεις. Ότι κι αν πουλήσουμε θα είναι μια χαμένη ευκαιρία να δημιουργήσουμε έναν όμορφο gameplay μηχανισμό.

Παράλληλα, θέλουμε να φτιάξουμε ένα καλό παιχνίδι. Αν πληρώνεσαι με συνδρομή κρατώντας τους παίκτες σου στο να διασκεδάζουν, τότε η δουλειά σου είναι να φτιάξεις ένα καλύτερο παιχνίδι. Αν πληρώνεσαι πουλώντας πράγματα σε ένα
store, τότε η δουλειά σου είναι το να φτιάξεις ένα παιχνίδι που θα ενθαρρύνει τους παίκτες να χρησιμοποιούν το store.

"Θα βελτιώσουμε όλες τις ειρηνικές δραστηριότητες, όπως το PvE και το crafting. Θέλουμε το Darkfall να γίνει ένα παιχνίδι δημιουργίας αυτοκρατοριών καθώς έχει την δυνατότητα. Χωρίς μία ποικιλόμορφη βάση παικτών αυτό δεν θα δουλέψει. Κάθε αυτοκρατορία χρειάζεται και τους πολίτες της".


GW: Ποια είναι η άποψή σου για το Play-to-pay μοντέλο; Το βρίσκεις εφικτό στην περίπτωση του Darkfall;
MT
: Πιστεύουμε ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό concept και θα το εφαρμόσουμε. Το να έχουμε τους παίκτες να ανταλλάσσουν χρόνο συνδρομής με in-game coins είναι ένας εκπληκτικός τρόπος να αποκόψουμε τους gold sellers, επιτρέποντας παράλληλα στους λιγότερο εύπορους παίκτες να συνεχίζουν να παίζουν το παιχνίδι. Αυτό θα μας επιτρέψει επίσης να έχουμε μεγαλύτερο μπάτζετ για να βελτιώσουμε το παιχνίδι.

GW: Το Darkfall ήταν κυρίως Sandbox παιχνίδι. Ποιο μοντέλο χάρτη σας ταιριάζει καλύτερα; Θα μας δείξετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο χάρτη, συμπεριλαμβανομένων και των Cities, Hamlets, αλλά και τις τοποθεσίες των mobs, ώστε οι παίκτες να μην χρειαστεί να ψάχνουν πάλι σε sites;
MT
: Θα βελτιώσουμε πολύ τον χάρτη στο παιχνίδι, προσθέτοντας ακόμα και "codex" πληροφορίες. Οι παίκτες θα μπορούν να εισάγουν πολλά διαφορετικά είδη από annotations στον χάρτη τους και να μοιράζονται τις πληροφορίες μεταξύ τους, είτε ως δώρο σε άλλους, είτε για gold εντός του παιχνιδιού. Η γνώση είναι δύναμη και το διαρκές alt-tabbing είναι ενοχλητικό.

GW: Ένα ακόμη θέμα με το παλιό Darkfall ήταν το user interface. Τι σκοπεύετε να κάνετε για αυτό;
MT: Μας αρέσει η ιδέα του να μπορεί ένας παίκτης να κάνει πλήρως customize το user interface και να βάζει τα αντικείμενα στο inventory του ακριβώς εκεί που τα θέλει, αλλά σίγουρα ο τομέας αυτός θέλει βελτίωση. Θα διατηρήσουμε το ίδιο concept, αλλά θα τελειοποιήσουμε τις λεπτομέρειες.

GW: Σκοπεύετε να αναβαθμίσετε το Darkfall στον τομέα των γραφικών και του ήχου; Επίσης θα κάνετε convert την παλιά Spenefett engine με μια νέα μηχανή γραφικών;
MT
: Δεν θα προχωρήσουμε άμεσα στις παραπάνω αναβαθμίσεις διότι έχουμε πολλά πράγματα που χρίζουν άμεσης προτεραιότητας. Τελικώς όπως θα βελτιώσουμε τα γραφικά και τον ήχο στο παιχνίδι. Τέλος, δεν θα αλλάξουμε την engine, αλλά σκοπεύουμε να την επεκτείνουμε.

"Υπάρχει περίπτωση να δείτε μία early access του Darkfall στον Vanilla server εντός του 2016."


GW: Μπορείτε να μας δώσετε μερικές πληροφορίες για τους τομείς όπου θα αναπτυχθεί το Darkfall: New Dawn, πέρα από όσους προαναφέραμε;
MT
: Θα επεκτείνουμε τους πολέμους μεταξύ των races (σ.σ. διατήρηση του παλιού συστήματος με τα εχθρικά races), με μεγάλους σε έκταση πολέμους και τρόπους ανάπτυξης χαρακτήρα αποκλειστικά μέσω PvP.

Σκοπεύουμε επίσης να επεκτείνουμε το σύστημα ελέγχου περιοχών, επιτρέποντας σε
Clans και Alliances να αποκτήσουν μια περιοχή, βάζοντας ελεύθερα κτίρια σε αυτές, τα επονομαζόμενα "Watchtowers" και να πολεμήσουν για το ποιοι θα κρατήσουν επικερδείς περιοχές ώστε να εισπράττουν φόρους από αυτές.

Τέλος, θα βελτιώσουμε όλες τις ειρηνικές δραστηριότητες, όπως το
PvE και το crafting. Θέλουμε το Darkfall να γίνει ένα παιχνίδι δημιουργίας αυτοκρατοριών καθώς έχει την δυνατότητα. Χωρίς μία ποικιλόμορφη βάση παικτών (σ.σ. παίκτες που δεν παίζουν μόνο για το PvP) αυτό δεν θα δουλέψει. Κάθε αυτοκρατορία χρειάζεται και τους πολίτες της.

GW: Πως βλέπεις μέχρι τώρα το Darkfall: Rise of Agon που κάνει προσπάθεια αναβίωσης ανάλογη με την δικιά σας; Η Aventurine επιτρέπει σε όλους όλοι ενδιαφέρονται να διαπραγματευτούν μαζί της για ένα συμβόλαιο απόκτησης δικαιωμάτων του Darkfall ή έχετε την αποκλειστικότητα;
MT
: Απ' όσο γνωρίζουμε, δεν απαγορεύει κανείς την ύπαρξη στην εταιρεία ανάπτυξης του Rise of Agon. Δεν τους βλέπουμε ανταγωνιστικά, οι στόχοι μας απέχουν και δουλεύουμε πάνω σε δύο διαφορετικά games. Τους ευχόμαστε καλή τύχη στην προσπάθειά τους.

GW: Υπάρχει περίπτωση το Darkfall: New Dawn να κυκλοφορήσει μέσα στο 2016; Η τουλάχιστον να το έχουμε με Early access στο Steam;
MT: Ναι, υπάρχει περίπτωση να δείτε μία
Early access εντός του 2016. Θα ανοίξουμε τον Vanilla server του Darkfall τους επόμενους μήνες. Αλλά για όλες τις προγραμματιζόμενες αλλαγές μας θα χρειαστούμε τουλάχιστον πάνω από ένα χρόνο για να ολοκληρώσουμε τα πάντα. Τότε και μόνο θα έχουμε την τελική έκδοση του Darkfall: New Dawn. Οι ενδιαφερόμενοι παίκτες μπορούν να γίνουν μέρος της περιπέτειας αυτής ακολουθώντας μας κάθε εβδομάδα για να δουν πως θα βελτιώσουμε το παιχνίδι ως προς τους τελικούς στόχους μας.


Διαβάστε περισσότερα για το Darkfall: New Dawn. Συζητήστε εκτενώς για το Darkfall: New Dawn σε αυτό το forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Lord Gimli (Level11) 24/02/2016 16:51
Πολύ ωραία συνέντευξη και μπράβο τους που σκέφτονται στο να αλλάξουν ένα μεγάλο μέρος από τις παθογένειες του Darkfall.Τους παρακολουθώ από τότε που ανακοινώθηκε ότι υπέγραψαν συμφωνία με Aventurine.Πιστεύω όλοι το χρειαζόμαστε.Προσωπικά ανυπομονώ να παίξω την alpha!Σίγουρα θα καταφέρουν κάτι καλύτερο από το Unholy wars που είναι σκιά του παλιού εαυτού του.
#2 +1 Glamorous (Level27) 25/02/2016 11:37
Λυπάμαι που το Darkfall ξεκίνησε τόσο ωραία και κατέληξε με μικρή και παραπονεμένη βάση χρηστών αλλά ελπίζουμε οι Γάλλοι να κάνουν σωστή δουλειά. Η Aventurine ίσως δεν μπορούσε να κάνει παραπάνω πράγματα με το αρχικό Darkfall οπότε είναι πολύ καλύτερα που το άφησε σε άλλους.