- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- Συνέντευξη με τον Jared Gerritzen για το Daylight
Συνέντευξη με τον Jared Gerritzen για το Daylight
HotΓιώργος Λόλας
Συνέντευξη με τον Jared Gerritzen για το Daylight
Πληροφορίες
Η Zombie Studios μιλάει στο GameWorld για το νέο indie Survival Horror που θα συζητηθεί!
Η Zombie Studios που στο παρελθόν έχει δημιουργήσει μεταξύ άλλων το online FPS Blacklight: Retribution και την σειρά Spec Ops, πρόκειται σύντομα να κυκλοφορήσει το Daylight, ένα ενδιαφέρον Survival Horror game, το οποίο αναπτύχθηκε με την Unreal Engine 4. Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε μια περιοχή με εγκαταλειμμένα κτήρια και το μόνο εφόδιο που θα διαθέτετε είναι ένα κινητό τηλέφωνο. Τα επίπεδα του Daylight θα δημιουργούνται τυχαία κάθε φορά που θα παίζετε, ώστε να μην ξέρετε ποτέ τι κρύβεται στα σκοτεινά μέρη που θα επισκεφτείτε.
Στο GameWorld είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον διευθυντή της Zombie Studios Jared Gerritzen, ο οποίος μας μίλησε για το Daylight και πως αυτό θα προσπαθήσει να πρωταγωνιστήσει στο είδος των Survival Horror.
GameWorld: Το Daylight θα είναι από τα πρώτα games που θα κυκλοφορήσουν έχοντας αναπτυχθεί με την βοήθεια της Unreal Engine 4. Πότε ξεκινήσατε την ανάπτυξη σε αυτή την game engine και τι διαφορές παρατηρήσατε σε σχέση με την Unreal Engine 3 όσον αφορά το development;
Jared Gerritzen: Έχουμε αφιερώσει αρκετό χρόνο στην εκμάθηση της τεχνολογίας της Unreal Engine 4 και ξέραμε ότι είχαμε κάτι ξεχωριστό στα χέρια μας, αφού έχει την ικανότητα να δημιουργήσει levels με τυχαία μορφή (procedurally generated levels). Από την στιγμή που το Daylight θα είναι ο πρώτος τίτλος που θα κυκλοφορήσει που θα χρησιμοποιεί την Unreal Engine 4, είχαμε πραγματικά την ευκαιρία να χαράξουμε μια νέα διαδρομή με την τεχνολογία που είχαμε στη διάθεσή μας, αλλά ταυτόχρονα δεν υπήρχε κανένας developer πριν από εμάς (που χρησιμοποίησε την Unreal Engine 4) από τον οποίο να διδαχθούμε. Αφιερώσαμε πολύ χρόνο στην εξερεύνηση των νέων εργαλείων πριν από όλους τους άλλους και λόγω της εμπειρίας μας με την Unreal Engine 3, ήμασταν σε θέση να προβλέψουμε την ύπαρξη οποιονδήποτε παγίδων και να τις ξεπεράσουμε. Ήταν μια πολύ διασκεδαστική εμπειρία.
GW: Επηρεαστήκατε από άλλα games ή ταινίες για να δημιουργήσετε το Daylight;
JG: Όλη η ομάδα μας απολαμβάνει τις ταινίες τρόμου, οπότε δεν υπήρχε καμία έλλειψη έμπνευσης για εμάς. Κάποιες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές όπως οι Silent House (Σιωπηλό Σπίτι), American Horror Story και το The House on the Haunted Hill (Ο Πύργος των Φαντασμάτων) μας βοήθησαν πραγματικά να διαμορφώσουμε κάποια από τα οράματά μας. Παιχνίδια όπως το Amnesia, το Slender και το Fatal Frame μας ενέπνευσαν επίσης και έχουμε αρκετούς στην ομάδα μας που εργάστηκαν στις σειρές παιχνιδιών Saw και F.E.A.R.
GW: Τι έκταση έχει ο κόσμος που διαδραματίζεται το Daylight; Εκτός από το νοσοκομείο υπάρχουν και άλλες περιοχές προς εξερεύνηση;
JG: Ο κόσμος του Daylight είναι πολύπλοκος και είναι πολύ "δεμένος" με την ιστορία. Χωρίς να αποκαλύψουμε πολλά, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν πολλά μέρη (εδώ δίνεται έμφαση από τον Jared Gerritzen) για να εξερευνήσετε πέρα από το νοσοκομείο στο οποίο ξυπνάτε, αλλά είναι διαρκώς μεταβαλλόμενα και δεν είναι καθόλου φιλικά προς εσάς. Πιστεύουμε ότι θα απολαύσετε κάθε νέα περιοχή που θα συναντήσετε.
GW: Ποιος είναι ο μέσος όρος της διάρκειας του Daylight;
JG: Το replayability του Daylight είναι ουσιαστικά ατελείωτο καθώς η διαδικασία δημιουργίας τυχαίων τοποθεσιών δημιουργεί μια κατάσταση όπου δε μπορείτε να απομνημονεύσετε τα μέρη στα οποία έχετε βρεθεί. Εκτιμούμε ότι κάθε playthrough θα διαρκεί περίπου 30-45 λεπτά και δεδομένου ότι υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες παραλλαγές κάθε περιβάλλοντος, θα θελήσετε να παίξετε ξανά και ξανά για να ανακαλύψετε περισσότερες πτυχές της ιστορίας.
GW: Κάθε φορά που ξεκινάμε νέο παιχνίδι, ο κόσμος του Daylight δημιουργείται τυχαία, ενώ οι εχθροί εμφανίζονται και αυτοί με την σειρά τους σε τυχαίες τοποθεσίες. Πως αυτά τα στοιχεία δένουν με το σενάριο; Υπάρχουν σημεία του περιβάλλοντος που δεν δημιουργούνται τυχαία αλλά είναι συγκεκριμένης δομής για αυτούς τους σκοπούς;
JG: Όλο το παιχνίδι συνολικά δημιουργείται τυχαία, αλλά θα συναντήσετε μερικές περιοχές που θα είναι ίδιες κάθε φορά που παίζετε. Αυτά τα σημεία θα λειτουργούν κατά κάποιο τρόπο ως checkpoints, ώστε αν είναι να συμβεί κάτι αφού έχετε φτάσει σε ένα checkpoint, να μην χρειαστεί να ξεκινήσετε από την αρχή. Ωστόσο, τα πάντα μετά το checkpoint δημιουργούνται τυχαία κάθε φορά για να μην γνωρίζετε εξ αρχής τι σας περιμένει. Θα υπάρχουν επίσης αποστολές για να φέρετε εις πέρας σε αυτές τις περιοχές για να μπορέσετε να συνεχίσετε την περιπέτειά σας.
Το replayability του Daylight είναι ουσιαστικά ατελείωτο. Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες παραλλαγές κάθε περιβάλλοντος και θα θελήσετε να παίξετε ξανά και ξανά για να ανακαλύψετε περισσότερες πτυχές της ιστορίας.
GW: Πως λειτουργεί το σύστημα μάχης (αν υπάρχει); Δώστε μας μερικές πληροφορίες για τα όπλα, το inventory, τον χειρισμό κτλ.. Θα μπορείς να αντιμετωπίσεις τους εχθρούς ή θα πρέπει μόνο να τους αποφεύγεις;
JG: Στο Daylight δεν υπάρχουν μάχες και υπάρχουν πολύ λίγα εργαλεία που θα μπορείτε να αποκτήσετε, τα οποία θα σας βοηθήσουν. Θα πρέπει συνεχώς να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά και να είστε γρήγοροι στις αντιδράσεις σας.
GW: Θα υπάρχουν γρίφοι στο Daylight; Μπορείτε να μας δώσετε μια εκτίμηση της δυσκολίας αυτών των γρίφων;
JG: Το επίπεδο δυσκολίας των αποστολών ή των "γρίφων" καθορίζεται από τον καθένα σας ξεχωριστά. Οι λύσεις τους είναι ρεαλιστικές, υπό την έννοια ότι δεν είναι εντελώς προφανείς, αλλά οι απαντήσεις είναι εκεί, αν πραγματικά βυθιστείτε στον κόσμο γύρω σας.
GW: Πως λειτουργεί το κινητό τηλέφωνο που διαθέτει ο χαρακτήρας; Υπάρχει περίπτωση να ξεμείνει από μπαταρία; Αν ναι, τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
JG: Το κινητό υπάρχει για να σας βοηθήσει στο ταξίδι σας. Μέσω αυτού θα ακούσετε οδηγίες, λειτουργεί ως χάρτης, ενώ μπορεί επίσης να σας ενημερώσει για επικείμενους κινδύνους εάν δίνετε αρκετή προσοχή. Δεν έτυχε κάποιος από την ομάδα μας να ξεμείνει από μπαταρία ακόμα, αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!
GW: Ποια είναι η κύρια πλατφόρμα ανάπτυξης (PS4 ή PC) και γιατί την επιλέξατε; Επίσης, είναι στα πλάνα σας η κυκλοφορία του Daylight στο Wii U και το Xbox One μελλοντικά;
JG: Δόθηκε ίση προσοχή τόσο στο PlayStation 4 όσο και στο PC (στο development). Επί του παρόντος δεν έχουμε οποιαδήποτε σχέδια για την ανάπτυξη του παιχνιδιού σε άλλες πλατφόρμες, αλλά όπως και με το ίδιο το παιχνίδι, ποτέ δε ξέρεις τι θα συμβεί.
GW: Ποια θα είναι η τιμή του Daylight στο PS4 όταν κυκλοφορήσει; Θα είναι ίδια με αυτή της έκδοσης για το Steam στα PC;
Μπορείτε να προπαραγγείλετε το Daylight από αυτή τη στιγμή έως και τις 29 Απριλίου στην τιμή των 9.99€, με 33% έκπτωση δηλαδή από την κανονική του τιμή. Από τις 29 Απριλίου και για δύο εβδομάδες, οι κάτοχοι συνδρομής στο PS Plus θα έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν το παιχνίδι με 9.99€, ενώ όσοι δεν είναι συνδρομητές θα χρειαστεί να πληρώσουν 11.99€. Μετά την λήξη των παραπάνω εκπτώσεων, το Daylight θα πωλείται προς 14.99€.
GW: Ποια είναι η άποψη σας για την τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας; Θα υποστηρίζει το Daylight το Oculus Rift ή το Project Morpheus στο μέλλον;
JG: Υπάρχει ήδη υποστήριξη για το Oculus Rift και σύμφωνα με τις δοκιμές μας, λειτουργεί πολύ καλά. Πιστεύουμε χωρίς αμφιβολία ότι το Daylight και η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας λειτουργούν πολύ καλά μεταξύ τους, καθώς το παιχνίδι σε βυθίζει πραγματικά στον κόσμο του και με την προσθήκη της τεχνολογίας virtual reality, το immersion περνάει σε άλλο επίπεδο.
GW: Θα διαθέτει το παιχνίδι διαφορετικά φινάλε;
JG: Το φινάλε θα είναι ίδιο, αλλά το να φτάσετε εκεί θα είναι μια διαφορετική εμπειρία κάθε φορά και ο χρόνος για να το καταφέρετε εξαρτάται από τον τρόπο που θα παίζετε. Ανυπομονούμε να δούμε όλα τα live streams στο Twitch και τον τρόμο που θα "ξεδιπλώνεται" μέσα στους επόμενους μήνες.
Το Daylight θα κυκλοφορήσει στις 29 Απριλίου 2014 για PC μέσω Steam και για PS4 μέσω PSN με κόστος 14€ και 15€ αντίστοιχα.
Comments
ΥΓ.Sorry για το double post απλα ζητησα διαγραφη και ξαναεκανα register.