- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- O Ryan Clark μιλάει για το Neverwinter
O Ryan Clark μιλάει για το Neverwinter
HotO Ryan Clark μιλάει για το Neverwinter
Πληροφορίες
O product manager της Perfect World Entertainment μας αναλύει τα σχέδιά του για το δημοφιλές MMORPG.
To Neverwinter αποτελεί ένα από τα πιο πρόσφατα MMORPG της αγοράς και να μη τι άλλο έχει καταφέρει να προσελκύσει πολλούς παίκτες στους servers του χάρις στο free-to-play μοντέλο του. To GameWorld είχε την τύχη να μιλήσει με τον Ryan Clark, τον product manager της Perfect World Entertainment, ο οποίος μας μίλησε για τα σχέδια της εταιρείας του σχετικά με την περαιτέρω προώθηση του Neverwinter. Όπως θα δείτε και παρακάτω ο Ryan Clark είναι απόλυτα ευχαριστημένος με τον αριθμό συνδρομητών και την γενικότερη αποδοχή του παιχνιδιού από τους φίλους των MMORPG, παρόλα αυτά στόχος της εταιρείας του είναι να εκμεταλλευτεί το momentum αυτό και να προσφέρει ακόμα περισσότερο περιεχόμενο με την μορφή expansions.
GW: Είστε ευχαριστημένοι από το free-to-play μοντέλο που υιοθετήσατε στο Neverwinter;
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με το free μοντέλο και πιστεύω πως το συγκεκριμένο ταιριάζει απόλυτα στα MMORPG και γενικότερα στα MMO games, καθώς τα συγκεκριμένα προϋποθέτουν έναν μεγάλο αριθμό παικτών στου servers τους. Όπως είναι φυσικό λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσεις μια μεγάλη μερίδα παικτών είναι να τους παρέχεις το προϊόν σου δωρεάν. Το free-to-play μοντέλο ξεπέρασε κάθε προσδοκία στο Neverwinter και για την ώρα αισθανόμαστε πανευτυχείς που καταφέραμε να μοιραστούμε το όραμά μας με περισσότερους από 2 εκατομμύρια παίχτες.
GW: Για την ώρα έχουμε δει μια πολύ "ρηχή" προσέγγιση των κανόνων της 4th Edition του Dungeons & Dragons στο Neverwinter. Υπάρχει πιθανότητα να δούμε κάτι περισσότερο στο συγκεκριμένο κομμάτι στο μέλλον ή για την ώρα είστε ευχαριστημένοι από το υπάρχον αποτέλεσμα;
Υπάρχουν πάρα πολλές δυσκολίες όταν προσπαθείς να μεταφέρεις ένα επιτραπέζιο παιχνίδι σε MMORPG περιβάλλον. Πάντως για την ώρα τόσο εμείς όσο και η Wizards of the Coast είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Είμαστε σε συνεχή επαφή με την Wizards of the Coast με στόχο να διασφαλίσουμε ότι το Neverwinter πέρα από ένα διασκεδαστικό MMORPG θα διατηρεί τον Dungeons & Dragons χαρακτήρα του.
GW: Ποια είναι η άποψή σας για τις ως τώρα κριτικές που έχει λάβει το Neverwinter από το κοινό και τον Τύπο;
Εάν ένας developer ήταν σε θέση να δημιουργήσει το τέλειο game, τότε πολύ απλά δεν θα υπήρχαν άλλα games στην αγορά. Εμείς από την πλευρά μας λαμβάνουμε υπόψιν και τις θετικές και τις αρνητικές κριτικές με στόχο να γίνουμε καλύτεροι. Η στρατηγική μας είναι να αξιολογούμε όλα τα σχόλια και ανάλογα να προσαρμοζόμαστε ώστε να ικανοποιούμε την βάση χρηστών μας.
GW: Μια μεγάλη μερίδα παικτών έχει ως τώρα εκφράσει παράπονα για την απουσία end-game περιεχομένου. Από την πλευρά μας γνωρίζουμε ότι προσπαθήσατε να λύσετε αυτό το πρόβλημα με την κυκλοφορία ενός expansion. Θα συνεχίσετε λοιπόν να προσφέρετε περισσότερο περιεχόμενο και αν αυτό θα είναι δωρεάν ή επί πληρωμή:
Εργαζόμαστε ήδη με στόχο να προσφέρουμε ακόμη περισσότερο περιεχόμενο, το οποίο θα διατεθεί δωρεάν. Επίσης ετοιμάζουμε αρκετές αλλαγές στο PvP με στόχο να αυξήσουμε το end-game replayability. Σκεφτόμαστε επίσης να χρησιμοποιήσουμε και ορισμένες αποστολές που έχουν δημιουργήσει διάφοροι χρήστες μέσω του Foundry ως end-game περιεχόμενο.
GW: Ποια είναι η άποψη σας για τις τωρινές character classes; Πιστεύετε ότι είναι ισορροπημένες;
Νομίζω πως η ισορροπία μεταξύ των classes αλλάζει συνεχώς τόσο στο Neverinter όσο και στα υπόλοιπα MMORPG. Για παράδειγμα δείτε το πρόσφατο Patch του World of Warcraft και πόσες αλλαγές είχε με στόχο να προσφέρει το απαιτούμενο balancing. Είναι πολύ εύκολο να ξεχωρίσεις εάν μια class είναι unbalanced, αλλά από την άλλη πλευρά είναι αδύνατο να γνωρίζει πότε έχεις πετύχει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ των classes.
"Εργαζόμαστε ήδη με στόχο να προσφέρουμε ακόμη περισσότερο περιεχόμενο, το οποίο θα διατεθεί δωρεάν. Επίσης ετοιμάζουμε αρκετές αλλαγές στο PvP με στόχο να αυξήσουμε το end-game replayability."
GW: Θα προστεθούν περισσότερες character classes στο μέλλον ή υπάρχει περίπτωση να δούμε prestige classes όπως τον Blackguard και τον Arcane Archer;
Πράγματι στο μέλλον θα προστεθούν περισσότερες classes και μάλιστα μια νέα θα ανακοινωθεί πολύ σύντομα. Είμαστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες σε ότι έχει να κάνει με την δημιουργία νέων classes, αρκεί να μπορούμε να αποδώσουμε με πειστικότητα τα χαρακτηριστικά τους στην engine μας και να πάρουμε την σχετική άδεια από την Wizards of the Coast.
GW: Υπάρχει πιθανότητα να κυκλοφορήσει κάποια retail έκδοση του Neverwinter με bonus in-game items ή κάποια Collector's Edition;
Για την ώρα προσφέρουμε συλλεκτικά in-game items στα packs Hero of the North, Guardian of Neverwinter και Knight of the Feywild. Για την ώρα δεν είναι στα σχέδια μας να κυκλοφορήσει μια retail έκδοση του Neverwinter, να προσθέσω πάντως πως έχουμε διάφορα συλλεκτικά αντικείμενα, τα οποία προσφέρουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσω σχετικών giveaways.
GW: Ποια είναι η άποψή σας για τον συναγωνισμό στον χώρο τον MMOPRG και πόσους συνδρομητές έχει αυτή την στιγμή το Neverwinter;
Για την ώρα ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, καθώς πρόσφατα κυκλοφόρησαν διάφορα ποιοτικά MMORPG, παρόλα αυτά πιστεύουμε στο free-to-play μοντέλο μας κάτι που αποδεικνύεται και από τα 2 εκατομμύρια συνδρομητών που έχουμε συγκεντρώσει ως τώρα στους servers μας.
GW: Έχετε σκεφτεί να ενσωματώσετε περισσότερα character specific quests ή περισσότερα D&D στοιχεία όπως τα Alignments ή τα Deity Affiliations;
Στο παρελθόν είχαμε σκεφτεί να εισάγουμε διάφορους μηχανισμούς σχετικά με τα Alignments στο gameplay του Nevewinter, παρόλα αυτά στο τέλος αποφασίσαμε να μην τους συμπεριλάβουμε. Όσον αφορά το Deity Affiliation όταν ξεκινάτε το παιχνίδι μπορείτε να επιλέξετε τον Θεό στον οποίο πιστεύει ο χαρακτήρας παρόλα αυτά η επιλογή αυτή δεν έχει κάποιο in-game αντίκτυπο. Παρόλα αυτά, υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να εντάξουμε τα παραπάνω στοιχεία μέσα στο gameplay.
GW: Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας μπορείτε να κλείσετε την συνέντευξη με όποιον τρόπο επιθυμείτε, αφήνοντας παράλληλα ένα μήνυμα για τους αναγνώστες του GameWorld.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες για την υποστήριξή τους στο Neverwinter. Είμαι πανευτυχής που εργάζομαι σε αυτό το project και σας εγγυώμαι ότι θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Neverwinter για αρκετά ακόμη χρόνια. Ελπίζω να σας δω σύντομα in-game!
Διαβάστε το review του Neverwinter από το GameWorld.
Comments