Darkfall Unholy Wars: Συνέντευξη με τον Adam Οικονομόπουλο και τον Βαγγέλη Καλαϊτζή

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Darkfall Unholy Wars: Συνέντευξη με τον Adam Οικονομόπουλο και τον Βαγγέλη Καλαϊτζή

Darkfall Unholy Wars: Συνέντευξη με τον Adam Οικονομόπουλο και τον Βαγγέλη Καλαϊτζή

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Tο νέο MMORPG της Aventurine αποκαλύπτεται!

Την Παρασκευή είχαμε την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε στην εκπομπή Users δύο σημαντικά στελέχη της Aventurine που δουλεύουν για το Darkfall Unholy Wars και να τους..."ξεζουμίσουμε" προκειμένου να μάθουμε πολλές σημαντικές πληροφορίες για το νέο MMORPG που ετοιμάζουν!

Ο Adam Οικονομόπουλος είναι Creative Manager στην εταιρεία του Αμαρουσίου για πάνω από τέσσερα χρόνια. Ο ρόλος του είναι να επιβλέπει τους designers που δημιουργούν τα γραφικά και το user interface. Ο Βαγγέλης Καλαϊτζής είναι Game Designer και υπεύθυνος για το gameplay experience των παικτών. Με απλά λόγια, τον βασικό πυρήνα ενός MMORPG. Για τις ερωτήσεις που θα διαβάσετε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ελληνική community του Darkfall απ’ το επίσημο ελληνικό forum και ιδιαίτερα τους παίκτες Galadurn, Plaka mekaneis, Valkyrior και AseldingVentus που υπέβαλαν και τις περισσότερες ερωτήσεις της συνέντευξης ζωντανά στον αέρα της εκπομπής.

GameWorld: Ας ξεκινήσουμε από τα πρώτα βήματα ενός αρχάριου στο παιχνίδι. Στο Darkfall Online το loot ήταν ελάχιστο. Οι νέοι παίκτες σκότωναν για παράδειγμα τα goblins και λάμβαναν λίγο gold και κάποια πενιχρά items. Σκοπεύετε να αυξήσετε τα mob drops;
Βαγγέλης Καλαϊτζής: Έχουμε επανασχεδιάσει τα mob drops. Στα μικρά τέρατα το loot έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ στα μεγαλύτερα υπάρχει περισσότερο loot, ακριβώς γιατί θέλαμε να έχουμε μεγαλύτερη κίνηση σε αυτές τις περιοχές.
Adam Οικονομόπουλος: Είναι το λεγόμενο "Risk vs Reward" (ρισκάρω για να έχω ανταμοιβή). Όσο πιο επικίνδυνο είναι το μέρος, τόσο υψηλότερη είναι η ανταμοιβή.

GW: Θα δούμε πάλι τα μικρά mobs να μην πετάνε καθόλου loot;
ΒΚ: Όχι, όλα τους θα πετάνε κι αυτό γιατί ορισμένοι παίκτες μπερδεύονταν όταν δεν εμφανιζότανε τάφος για loot και νόμιζαν ότι είναι κάποιο bug.

{youtube}KG40NPkI4rA|400|300{/youtube}

GW: Μιας και μιλάμε για νέους παίκτες, τι θα κάνετε για να τους προστατέψετε; Θυμάμαι στο Darkfall οι νέοι παίκτες ξεκινούσαν το πρώτο τους quest, π.χ. για να σκοτώσουν goblins ή trolls και λίγο αργότερα εμφανιζότανε ένας "κόκκινος" παίκτης (εχθρικού race, π.χ. Human εναντίον Ork) και τους "έκοβε φέτες" κάνοντας loot το gold και τα σημαντικά αντικείμενά τους.
ΒΚ: Έχουμε κάνει πολλές αλλαγές κι αυτό ήταν πάντοτε κάτι που θέλαμε να διορθώσουμε. Είχαμε πολλούς νέους παίκτες που ξεκινούσαν και που το περιβάλλον ήταν εχθρικό για αυτούς ή που έπαιζαν λίγο και μετά έκαναν quit. Έπρεπε να το αλλάξουμε αυτό ώστε το παιχνίδι να είναι πιο διασκεδαστικό για αυτούς.
AO: Το Darkfall είναι ένα δύσκολο και σκληρό παιχνίδι. Κάθε παίκτης έχει διαφορετικό ρυθμό στο πως προσαρμόζεται στο Darkfall, κατανοεί τη φιλοσοφία του και εν τέλει παραμένει σε αυτό. Θέλαμε επίσης όλοι οι έμπειροι χρήστες που αφιερώνουν πολύ χρόνο για να παίζουν, να ανακαλύψουν τον χειρισμό του Darkfall και να βρουν το ρόλο τους σε αυτό, ώστε να μεταβούν σε δυσκολότερα μέρη για να πολεμήσουν. Για αυτούς τους λόγους στο Darkfall Unholy Wars δημιουργήσαμε τις Safe Zones, κάτι που σημαίνει ότι όλα τα μέρη γύρω από τις NPC πόλεις θα είναι απόλυτα ασφαλή, ώστε να μπορείτε να xpάρετε, να πολεμήσετε μικρά τέρατα και να μάθετε τον χειρισμό.

GW: Πόσα spawns θα είναι ασφαλή;
AO: Θα είναι αρκετά spawns ώστε να μη μαζεύονται όλοι σε ένα. Θα μπορείτε να δείτε που είναι ασφαλές το spawn (σ.σ. εντός των ορίων της safe zone) και που όχι και θα μπορέσετε έτσι να μάθετε το παιχνίδι.

GW: Θα υπάρχει crafting penalty στα safe zones;
ΒΚ: Το σκεφτόμαστε. Έχουμε δει πολλές προτάσεις για το θέμα αυτό στα forums, καταλαβαίνουμε ότι θα υπάρχει θέμα αν εφαρμοστεί το penalty, αλλά είναι ενάντια στη φιλοσοφία του παιχνιδιού να μπορείς να τα κάνεις όλα σε μια ασφαλή περιοχή χωρίς να κινδυνεύεις. Απ’ την άλλη θα πρέπει να αντισταθμήσουμε όλο αυτό με το ότι κάποιοι παίκτες μπορεί να μην το θέλουν ή μπορεί να μην ανήκουν σε Clans, τουλάχιστον για αρχή.

GW: Θα υπάρχουν Chaos cities; (σ.σ. οι πόλεις όπου πήγαιναν οι παίκτες με αρνητικό alignment).
ΒΚ: Όχι, δεν υπάρχει λόγος. Θα έχουμε μόνο τα capital cities και τις τρεις αρχικές πόλεις.

GW: Θα υποστηρίζει το Darkfall DirectX 10;
ΒΚ: Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακόμη πληροφόρηση για το κομμάτι αυτό. Έχει να κάνει με την engine και μπορούμε να μιλήσουμε μόνο για το design κομμάτι, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά για τη φάση στην οποία βρισκόμαστε εκεί.

"Έχουμε συνεργασία με κορεάτικη εταιρεία, αλλά δεν μπορούμε να σχολιάσουμε κάτι ακόμη. Η συνεργασία υπάρχει και δουλεύει σε καθημερινή βάση. Αλλά το αποτέλεσμα θα χρειαστεί αρκετό καιρό για να ολοκληρωθεί."

GW: Πότε θα έχουμε beta; Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι το Darkfall Unholy Wars θα κυκλοφορήσει στις 20 Νοεμβρίου.
ΒΚ: Δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση οπότε δεν μπορούμε να το σχολιάσουμε. Δεν έχουμε ακόμη τις απαραίτητες πληροφορίες για να το κάνουμε.

GW: Εφόσον δεν έχετε Chaos cities, που θα πάνε οι κόκκινοι παίκτες; Αν κάποιος σκοτώσει έναν άλλο παίκτη με το ίδιο race, δεν θα χάσει alignment και θα γίνει evil;
ΒΚ: Το να γίνεις κόκκινος δεν θα σημαίνει πια ότι δεν θα μπορείς να μπεις στις αρχικές περιοχές. Αυτό έχει αλλάξει. Δεν θα υπάρχουν towers στις NPC πόλεις, οπότε θα μπορεί να μπει οποιοσδήποτε. Το ότι θα είναι κάποιος κόκκινος είναι μια πληροφορία που οποιοσδήποτε μπορεί να την χρησιμοποιήσει με τον τρόπο που θέλει. Κάποιοι παίκτες θα μπορούν να τον κυνηγήσουν έξω από τα όρια της πόλης, να μην κάνουν trade μαζί του, οτιδήποτε.

GW: Είπατε ότι δεν θα υπάρχουν towers. Θα μπορεί κάποιος να χτυπήσει έναν άλλο παίκτη μέσα στην πόλη;
AO: Όχι. Γι’ αυτό είπαμε άλλωστε ότι θα είναι safe zone. Θα είναι μια περιοχή όπου θα μπορείς να έχεις την ησυχία σου.
ΒΚ: Δεν θέλαμε να αλλάξουμε την φιλοσοφία του παιχνιδιού, αλλά υπάρχουν διάφορα θέματα. Το Darkfall δεν έχει tab targeting (σ.σ. όπως τα περισσότερα MMORPG) ώστε να "κλειδώνεις" το στόχο στον εχθρό σου, να τον χτυπάς και τέλος. Εδώ μπορείς με ένα χτύπημα να χτυπήσεις τρεις ή και περισσότερους παίκτες. Αλλά γενικά γινόντουσαν διάφορα πράγματα στα spawns στις αρχικές περιοχές. Όπως το ότι ένας παίκτης προσπαθούσε να χτυπήσει ένα mob κι ένας δεύτερος έμπαινε μπροστά του (σ.σ. εννοεί ότι ο πρώτος γινότανε rogue επειδή τον χτυπούσε, άρα ο δεύτερος μπορούσε να τον σκοτώσει χωρίς να χάσει alignment). Γενικά είχαμε διάφορα θέματα.

GW: Σχετικά με το λανσάρισμα στις 20 Νοεμβρίου τι μπορούμε να μάθουμε;
ΒΚ: Η 20η Νοεμβρίου είναι η ημερομηνία που ισχύει αυτή τη στιγμή. Είναι η πληροφορία που έχουμε και το development είναι πλήρως αφοσιωμένο σε αυτή. Δεν έχουμε κάποια άλλη πληροφορία.

GW: Θα υπάρξει boxed έκδοση του παιχνιδιού; Σκοπεύετε να την διαθέσετε σε καταστήματα ή online; Κι επίσης τι θα συμβεί με τις online αγορές; Θα είναι ίδιες όπως στην αρχική κυκλοφορία; (σ.σ. Φεβρουάριος του 2009)
ΒΚ: Μιλάς για τις πολύ αρχικές αγορές. Είχε να κάνει με το εργαλείο που χρησιμοποιούνταν για την αγορά των accounts, το οποίο έχει αλλάξει εδώ και χρόνια. Αυτό όσον αφορά στην online έκδοση. Όσο για την boxed έκδοση, απ’ όσα γνωρίζουμε θα έχουμε μία για Ελλάδα, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη αν θα πουληθεί ταυτόχρονα με την ψηφιακή έκδοση ή λίγο αργότερα.

GW: Θα υπάρξει κάποια pre-order έκδοση ή έστω ένα boxed copy του παιχνιδιού σε όσους το προπαραγγείλουν;
ΒΚ: Όχι, μόνο το παιχνίδι σε κουτί. Είχαμε κάποια meetings σχετικά με τη δημιουργία μιας Collector’s Edition αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι βέβαιος για το που βρίσκονται οι συζητήσεις αυτή τη στιγμή.

GW: Θα υπάρξουν ένας ή δύο servers;
ΒΚ: Δύο, αυτοί που έχουμε τώρα. Ο ευρωπαϊκός και ο αμερικανικός. Και θα βρίσκονται ακριβώς στις ίδιες τοποθεσίες.

GW: Υπήρχε κάποια στιγμή και μια ανακοίνωση συνεργασίας με ασιατική εταιρεία (M-Game). Θα υπάρξει ασιατικός sever;
ΒΚ: Ναι, έχουμε συνεργασία με κορεάτικη εταιρεία, αλλά δεν μπορούμε να σχολιάσουμε κάτι ακόμη. Η συνεργασία υπάρχει και δουλεύει σε καθημερινή βάση. Αλλά το αποτέλεσμα θα χρειαστεί αρκετό καιρό για να ολοκληρωθεί.

GW: Θα υπάρξουν queues κατά την κυκλοφορία του Darkfall Unholy Wars; Επίσης οι δύο servers τι χωρητικότητα θα έχουν;
ΒΚ: Θα έχουμε και πάλι μέχρι 10.000 ταυτόχρονους χρήστες κι αυτό δεν αλλάζει προς το παρόν. Όσο για τα queues, ελπίζουμε οι χρήστες να είναι υπομονετικοί, παρότι θα ήταν ωραίο να έχουμε queues όπως στο πρώτο Darkfall (σ.σ. εννοοεί να συνδεθεί πολύς κόσμος).

GW: Σχετικά με την υποστήριξη multi-core επεξεργαστών που είχατε ανακοινώσει, έχετε κάνει διάφορα τεστ σε sieges για να δείτε αν θα δουλέψει; Υπήρχαν διάφορα θέματα μέσα στο παιχνίδι κατά το παρελθόν.
ΒΚ: Έχουμε κάνει tests αλλά δεν έχουμε ακόμη ξεκάθαρη εικόνα, καθότι όσοι παίζουν τώρα το Darkfall Unholy Wars στο server είναι λίγοι (σ.σ. σε σύγκριση με το αν έβγαινε live). Θα το τεστάρουμε όσο προχωράει ο καιρός. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα υπάρξει βελτιστοποίηση λόγω του νέου GUI με το οποίο είχαμε κάποια θέματα, τα οποία είναι ελάχιστα πλέον.

GW: Οι πόλεις θα παραμείνουν ίδιες σε αριθμό;
ΒΚ: Ναι, τα cities και τα hamlets θα είναι περίπου τα ίδια. Απλά κόψαμε ορισμένα σημεία του χάρτη που είχαν θάλασσα. Επίσης έχουμε αυξήσει τα villages κι έχουμε προσθέσει περισσότερα σπίτια στα ήδη υπάρχοντα (σ.σ. τα villages είναι τα σπίτια παικτών, στα οποία μπορεί να εγκατασταθεί και vendor για να πουλάτε αντικείμενα).

GW: Πέρα από τους Dwarves που έχουν αλλάξει όνομα, υπάρχουν αλλαγές στις άλλες φυλές;
ΒΚ: Θα έχουμε αισθητικές αλλαγές στις φυλές, περισσότερο για λόγους gameplay.
AO: Κανείς δεν θα επιλέγει την φυλή με βάση το μέγεθός της. Θα την επιλέγετε με βάση την όψη και μόνο. Κάποτε π.χ. ορισμένοι ήθελαν να παίξουν με τα Alfar γιατί ήταν μικρά κι είχαν πλεονέκτημα στη μάχη. Οπότε η ανατομία των races θα παραμείνει η ίδια. Τα Alfars για παράδειγμα ψηλώσανε. Οι φυλές θα έχουν περίπου το ίδιο μέγεθος και θα είναι ίσες στη μάχη. Οι αλλαγές τους θα είναι μόνο αισθητικές. Θα μπορείτε να επιλέξετε όποιο race θέλετε και δεν θα έχουν διαφορές στα attributes.

"Οι φυλές του παιχνιδιού έχουν ανακωχή γιατί έχουν κηρύξει πόλεμο στους Θεούς. Δεν θα υπάρχουν εχθρικά races. Θα μπορείτε δηλαδή να πάτε σε οποιαδήποτε NPC πόλη."

GW: Τα racial factions θα είναι τρία όπως πριν; Δηλαδή Humans-Dwarves-Mirdain vs Orks-Mahirim vs Alfar;
AO: Θα έχουμε αλλαγή που έχει να κάνει με το σενάριο του παιχνιδιού. Οι φυλές έχουν κηρύξει μια ανακωχή μεταξύ τους. Έπρεπε να το κάνουν κι έχει να κάνει με το story. Γι’ αυτό το παιχνίδι ονομάζεται “Unholy Wars”. Τα races έχουν κηρύξει πόλεμο στους Θεούς, πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να πάει όπου θέλει.

GW: Οπότε θα μπορούμε να πάμε σε πόλη μιας οποιασδήποτε φυλής;

AO: Ναι, μπορείς να πάρεις ένα Ork και να πας σε πόλη των Mirdain. Μετά μπορείς να πάρεις ένα Mirdain και να πας σε πόλη των Alfar.
ΒΚ: Σκοτώνοντας ένα παίκτη οποιασδήποτε φυλής θα δεχτείτε τις ανάλογες επιπτώσεις. Ξέρουμε ότι το racial alignment δεν θα είναι όπως πριν, αλλά θα μπορεί να γίνετε κόκκινος.

GW: Θα μπορεί να παιχτεί PvP ακριβώς στα όρια μιας safe zone;
ΒΚ: Δεν θα μπορείτε να κάνετε οτιδήποτε μπαίνοντας και βγαίνοντας από τα όρια. Θα υπάρχει ένα μικρό cooldown.

GW: Ποιες αλλαγές έχετε κάνει στο player support;
ΒΚ: Θα υπάρξει καλύτερη διαχείριση καθώς έχουμε νέα προγράμματα με τα οποία δουλεύουμε πλέον.

GW: Τι θα κάνετε για τους hackers;
ΒΚ: Για τον εντοπισμό των hackers δεν έχω ακόμη καθαρή εικόνα. Σίγουρα θα βρίσκουμε τους hackers όπως και στο πρώτο παιχνίδι. Όσο για το macroing, αυτή τη φορά δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικό. Θα φτάνετε πιο γρήγορα σε ένα επιθυμητό επίπεδο ως παίκτες οπότε δεν θα χρειάζεται να κάνετε macro. Επίσης, κάποια παραδοσιακά macro skills όπως το Running και το Swimming δεν θα κάνουν πλέον level up και δεν θα δίνουν πόντους σε άλλα attributes.
AO: Δεν θα υπάρχει επίσης macroing μέσα σε NPC πόλεις γιατί δεν θα μπορείτε να χτυπήσετε κάποιον.
ΒΚ: Θα μπορείτε να το κάνετε σε άλλες πόλεις (σ.σ. Clan cities), αλλά δεν θα είναι αποδοτικό για διάφορους λόγους. Υπάρχει ένα νέο “currency” με το οποίο αναπτύσσετε τον χαρακτήρα σας, μαθαίνετε νέα skills κτλ. τα οποία δεν θα μπορείτε να μάθετε με macro. Θα μπορείτε να αποκτήσετε κάποια skills με αυτή τη μέθοδο, αλλά αυτό θα συνέβαινε αντίστοιχα και με φυσιολογικό χρόνο παιχνιδιού.

GW: Σχετικά με τα γραφικά, τον ήχο και τα animations τι αλλαγές θα δούμε;
ΒΚ: Τα animations είναι νέα, όπως επίσης κι όλο το σύστημα των animations. Αυτό σημαίνει καλύτερο blending κτλ. Ελπίζουμε ότι αυτό φαίνεται κι από τα βίντεό μας.
AO: Θα έχουμε πολλά μουσικά tracks.
ΒΚ: Όπως επίσης ήχους περιβάλλοντος και νέα ηχητικά εφέ.

GW: Θα έχουμε dynamic lighting, ειδικά τη νύχτα που ήταν πολύ σκοτεινά; Κάποιοι παίκτες παραπονιόντουσαν για τον περιορισμένο φωτισμό τα βράδια.
ΒΚ: Στις πόλεις θα υπάρχει καλύτερος φωτισμός. Αλλά…και έξω φυσικά.

GW: Και τέλος το πιο σημαντικό απ’ όλα. Τι αλλαγές θα γίνουν στο user interface;
ΒΚ: Θα είναι ολοκαίνουργιο και τα μηνύματα που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής για αυτό είναι πολύ θετικά. Είμαστε ικανοποιημένοι γιατί έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να το δημιουργήσουμε. Θα είναι πιο απλό και θα μπορείτε να ανοίξετε ή να κλείσετε εύκολα διάφορα παράθυρα. Θα υπάρχει ένα πλήρες tutorial με συμβουλές που θα σας καθοδηγεί στα πρώτα σας βήματα ώστε να μάθετε να κινείστε. Γενικά θα είναι πιο ελαφρύ και δεν θα έχει καμία σχέση με το Darkfall Online.

GW: Κάτι άλλο που θα θέλατε να προσθέσετε;
AO: Τι να πω; Έχουμε δώσει την ψυχή μας για αυτό το project.
ΒΚ: Ευχαριστούμε για την φιλοξενία.

Το Darkfall Unholy Wars θα κυκλοφορήσει στις 20 Νοεμβρίου για PC. Επισκεφθείτε το επίσημο site και κάντε Like στη σελίδα του στο Facebook.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 hattori (Level3) 20/12/2010 15:03
Πως και πως το περιμένω αυτό το παιχνίδι!!!! (bulletstorm)
#2 Lordwinter (Level28) 06/11/2012 18:31
Άντε δυο εβδομάδες υπομονή! Εγώ πάντως έχω ψηθεί άσχημα για το game, ανυπομονώ να δω τις βελτιώσεις στο user interface.
#3 fanlandria (Level16) 06/11/2012 18:48
Ωραία ιδέα τα races να έχουν κηρύξει πόλεμο στους Θεούς! Είχα περιέργεια να μάθω τι σήμαινε το Unholy Wars. Τώρα μένει να δούμε το UI!
#4 Lord Gimli (Level11) 07/11/2012 00:21
Μακάρι να κάνουν όσα έχουν υποσχεθεί και να βγει στις 20/11.Απλά δε βλέπω beta στον ορίζοντα κι ανησυχώ.Πολύ καλό αυτό με τα safe zones.Ήθελες να βάλεις φίλο σου στο game κι έτρεμε να κάνει skill up.Α και τώρα που θα είναι ανοιχτές όλες οι npc πόλεις δεν είναι καιρός για teleport?Αυτό ήθελα να το ρωτήσω αλλά είχε τελειώσει η εκπομπή πλέον.Πολύ καλή συνέντευξη πάντως! 8)
#5 eliminator (Level26) 07/11/2012 11:04
Φοβερή συνέντευξη για το καλύτερο ελληνικό MMORPG.
#6 geosin93 (Level5) 08/11/2012 00:02
Απλα τελειο