- Ειδήσεις
- Συνεντεύξεις
- O Alex Hutchinson μιλάει για το Assassin's Creed 3
O Alex Hutchinson μιλάει για το Assassin's Creed 3
HotO Alex Hutchinson μιλάει για το Assassin's Creed 3
Πληροφορίες
Όλες οι λεπτομέρειες για το "βαρύ πυροβολικό" της Ubisoft!
Το Assassin's Creed 3 είναι προ των πυλών. Με μόλις μία ημέρα να απομένει από την επίσημη κυκλοφορία του, το GameWorld μίλησε με τον Alex Hutchinson, Creative Director του παιχνιδιού, και τον Damien Kieken, Game Director της Annecy Studios για το multiplayer mode, προκειμένου να μάθει όλα τα ζουμερά στοιχεία για το Campaign και το Multiplayer mode αντίστοιχα.
Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει στο GameWorld με όλα τα μέχρι τώρα σχετικά άρθρα, το Assassin's Creed 3 θα σας βάζει για άλλη μια φορά στο ρόλο του Desmond, ο οποίος μέσω του Animus θα μεταφέρεται στην ψυχή του Connor Kenway, ο οποίος έζησε στην περίοδο του πολέμου της Αμερικανικής Επανάστασης, από την πλευρά των Βρετανών (οι οποίοι ως γνωστών ηττήθηκαν στον πόλεμο). Τα στοιχεία που μας έδωσαν οι δύο παραγωγοί του παιχνιδιού (σε ερωτήσεις που έστειλε η υπογράφουσα και ο Βασίλης Βασιλός) είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά και με την προσθήκη των όσων έχουμε δει απ' το review code που έχουμε ήδη στα χέρια μας, το νέο επίτευγμα της Ubisoft αναμένεται να είναι ένα από τα κορυφαία παιχνίδια δράσης της φετινής χρονιάς!
Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη με τα όσα είχαν να μας πουν οι δύο επικεφαλείς του Assassin's Creed 3.
GameWorld: Γιατί επιλέξατε την περίοδο του Πολέμου της Αμερικανικής Επανάστασης κι όχι κάποια άλλη; Θα μπορούσε για παράδειγμα το σενάριό σας να λαμβάνει χώρα στο μέλλον.
Alex Hutchinson: Πάντα ψάχνουμε για νέα μέρη και περιόδους τα οποία θα εντάξουμε στο παιχνίδι μας. Δεν θέλουμε να παρουσιάσουμε μέρη τα οποία έχουν εξερευνηθεί από άλλα games. Παρότι η Αμερική είναι ένα γνώριμο μέρος, η χώρα εκείνης της περιόδου ήταν διαφορετική. Ο κόσμος θα αναγνωρίσει κάποια ορόσημα της Αμερικής, αλλά η Βοστώνη και η Νέα Υόρκη του 18ου αιώνα δεν έχουν εξερευνηθεί στα games, οπότε το σκηνικό θα είναι συναρπαστικό.
Η ιστορία καλύπτει 30 χρόνια, απ' το 1753 έως το 1783. Ξεκινάει πριν από την έναρξη της επανάστασης και προχωράει στα σημαντικά γεγονότα που ακολούθησαν μέχρι την παράδοση των Βρετανών. Είχαμε την ευκαιρία να συμπεριλάβουμε στην έκδοση αυτή περισσότερα ιστορικά γεγονότα από ποτέ, με τον παίκτη να επισκέπτεται το Valley Forge και να εμπλέκεται σε σημαντικές μάχες, όπως το Bunker Hill ή την επέλαση του Paul Revere.
GW: Κάποιοι fans δεν έχουν ενθουσιαστεί με την αλλαγή του πρωταγωνιστή. Πιστεύετε ότι θα αγαπήσουν τον Connor όσο τον Ezio και τον Altair;
AH: Ο Connor είναι ένας νέος δολοφόνος που θα έχει δράση την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ενώ ο Altair είχε έναν ρόλο λόγω καθήκοντος κι ο Ezio λόγω εκδίκησης, ο Connor θα είναι ένας πιο ευγενής χαρακτήρας. Πολεμάει την αδικία όποτε την βλέπει μπροστά του κι έχει πολύ ξεκάθαρη αντίληψη του σωστού και του λάθος, κάτι που τον οδηγεί στο να υπερασπίζεται τους ανθρώπους του, να μπαίνει στην ομάδα των δολοφόνων και εν τέλει να εμπλέκεται στην Αμερικανική Επανάσταση.
{youtube}-pUhraVG7Ow|400|300{/youtube}
GW: Σχεδιάζετε να σταματήσετε τον ρόλο του Desmond μετά το Assassin's Creed 3;
AH: Έχουμε επενδύσει τόσο χρόνο στον Desmond που με αυτό το παιχνίδι θα ξεπληρώσουμε την επένδυσή μας. Δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θα κάνουμε στο μέλλον, αλλά ο Desmond θα έχει πιο ενεργό ρόλο σε αυτό το παιχνίδι σε σχέση με τα προηγούμενα, οπότε θα θέλαμε να δούμε την γνώμη των χρηστών σχετικά με την ιστορία.
GW: Ο εξοπλισμός που δημιουργήσατε δείχνει στα βίντεο παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιούνταν εκείνη την εποχή. Τι έρευνα κάνατε για να τον βρείτε και πόσο κράτησε;
Maxime Durand (Ιστορικός της ομάδας της Ubisoft): Τα όπλα και οι μάχες ήταν για εμάς ένα σημαντικό κεφάλαιο. Απ' το ξεκίνημα της ανάπτυξης του παιχνιδιού, η βασική ομάδα (directors) κι εγώ είδαμε πολλές αναπαραστάσεις ιστορικών μαχών για να καταλάβουμε καλύτερα τη μάχη της εποχής εκείνης και το σκεπτικό και να τα μεταφέρουμε στο παιχνίδι. Αυτή ήταν και η πρώτη επαφή που είχαμε με όπλα, ενώ αργότερα αγοράσαμε ένα μουσκέτο, για να δούμε πως ήταν ο χειρισμός του και να καταλάβουμε πως μπορεί κάποιος να χειριστεί ένα τόσο μεγάλο όπλο. Για παράδειγμα θα μπορούσε να κάψει τα δάχτυλά του ενώ προσπαθούσε να το γεμίσει, να προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τη βέργα κτλ.
Ακολούθως, χρησιμοποιήσαμε πολλές αναφορές, όπως ειδικά έγγραφα που περιέγραφαν την τεχνική χρήση των tomahawks. Είχαμε επίσης πολλά βιβλία για αυτό το σκοπό με ακρίβειες για την ιστορία των όπλων και τις διαφορές τους (ποια δούλευαν καλύτερα, με ποιες τεχνικές μάχης, με ποια υλικά, πως χρησιμοποιούνταν, πόσο χρόνο ήθελε το reload κτλ). Το τελευταίο βοήθησε για παράδειγμα να ξεχωρίσουμε την ποιότητα των διαφόρων πιστολιών. Τέλος, η γνώση που αποκτήσαμε για την κοινωνία της εποχής μας βοήθησε να υπολογίσουμε την σημαντικότητα των όπλων για την κουλτούρα των Mohawk. Τα γλωσσικά λεξικά βοήθησαν στο να δημιουργήσουμε μια περιγραφή για κάθε όπλο και να δώσουμε την "αποικιοκρατική" αίσθηση που υπάρχει όταν τα διαβάζετε.
Με βάση όλα τα παραπάνω καθορίσαμε και την εμφάνιση των όπλων, επιλέγοντας ανάμεσα σε εκατοντάδες μοτίβα. Δανειστήκαμε τα πιο ιστορικά όπλα από το Smithsonian’s and the New York Metropolitan Museum, αλλά κι από διάφορα ακόμη μουσεία ανά τον κόσμο.
GW: Θα υπάρχει Brotherhood (αδελφότητα) στην Αμερική; Θα μπορεί δηλαδή ο Connor να καλέσει άλλους Assassins για να τον βοηθήσουν στη μάχη;
AH: Δεν θα υπάρχει "Brotherhood" στο Assassin's Creed 3 με την ίδια έννοια όπως με τις προηγούμενες εκδόσεις, αλλά θα συναντήσετε έξι ξεχωριστούς ανθρώπους, οι οποίοι θα μένουν στη Βοστώνη και την Νέα Υόρκη. Ολοκληρώνοντας τα Liberation quests με τον καθέναν από αυτούς, θα μπορείτε να αποκαλύψετε την ιστορία τους και να αποκτήσετε τη βοήθειά τους στο παιχνίδι. Καθένας τους θα έχει μια ξεχωριστή ικανότητα την οποία θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσα στη μάχη ως εργαλείο stealth.
GW: Ποιο υπολογίζετε ότι θα είναι το gameplay time;
AH: Το AC3 θα είναι το μεγαλύτερο και το πιο πλούσιο παιχνίδι της σειράς. Ξέχωρα απ' τη βασική ιστορία, υπάρχει περισσότερο προαιρετικό περιεχόμενο από ποτέ, το οποίο περιμένει να το εξερευνήσετε. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε την συμμετοχή σε διάφορα clubs τα οποία θα έχουν ξεχωριστά challenges και rewards, υπάρχουν επιπλέον ώρες gameplay με ναυμαχίες αν ακολουθήσετε όλες τις αφηγήσεις, μια ντουζίνα από μικρές αποστολές που θα σας επιτρέψουν να αναπτύξετε το Homestead και να το μετατρέψετε σε ένα μεγάλο χωριό και ένα σωρό ακόμη κρυφά μυστικά τα οποία δεν έχουμε ακόμη αποκαλύψει!
GW: Πείτε μας για το multiplayer mode και τα modes που θα δούμε, καθώς και ποια από αυτά θα είναι νέα. Γνωρίζουμε ήδη το Artifact Assaault (Capture the Flag), τα death modes και το Wolf Pack mode. Πως θα λειτουργούν όλα αυτά;
Damien Kieken (Multiplayer Game Director της Annecy): Το Assassin's Creed III λαμβάνει ως γνωστόν χώρα πριν, κατά την διάρκεια και μετά την περίοδο της Αμερικανικής Επανάστασης, κυρίως στις πολιτείες των Βρετανών στη Βοστώνη, την Νέα Υόρκη και στην πρώτη ζώνη γραμμής του πολέμου. Επομένως, ένας απ' τους κύριους στόχους μας στο multiplayer ήταν το να δημιουργήσουμε ξεχωριστούς χάρτες, βασισμένους στο σκηνικό της επανάστασης. Θα είναι διαφορετικοί απ' τους μέχρι τώρα χάρτες που είχατε συνηθίσει και θα διασκεδάσετε όσο τους ανακαλύπτετε και παίζετε με φίλους! Φυσικά, ξέχωρα απ' τους χάρτες αυτούς, έπρεπε να δημιουργήσουμε μία πλειάδα χαρακτήρων οι οποίοι προέρχονται απ' την τότε περίοδο και που θα συντονίσουν τους παίκτες στη μάχη. Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό που θα δείτε είναι το dynamic weather. Οι αλλαγές καιρικών συνθηκών θα είναι συνεχείς, καθώς ενώ παίζετε μπορεί ξαφνικά ενώα έχει λιακάδα να αρχίσει να χιονίζει. Αυτό θα επηρεάσει και το gameplay, καθώς θα αλλάξει η ορατότητά σας, άρα θα χρειαστεί να προσαρμόσετε το παιχνίδι σας ανάλογα.
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο στο οποίο επικεντρωθήκαμε ήταν το να αναπτύξουμε τα νέα modes βασισμένοι στην ομαδικότητα και τον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, θα υπάρξει ένα νέο mode, το Domination, το οποίο θα βασίζεται σε ομαδικές μάχες 4 εναντίον 4 παικτών, όπου θα πρέπει να συνεργαστείτε για να επιτεθείτε και να καταλάβετε διάφορες ζώνες σε έναν χάρτη, προκειμένου να κερδίσετε πόντους. Είναι το γνωστό multiplayer mode με την κατάληψη περιοχών, μόνο που εδώ θα έχει το ύφος του Assassin's Creed.
"Το Assassin's Creed 3 θα είναι το μεγαλύτερο και το πιο πλούσιο παιχνίδι της σειράς."
Το Wolfpack θα είναι ένα mode στο οποίο 1-4 παίκτες θα μάχεστε ενάντια στην A.I. Εδώ κάθε δευτερόλεπτο μετράει καθώς θα χρειαστεί να κυνηγήσετε χαρακτήρες που ελέγχονται απ' την A.I. Πρόκειται για μια ταχύτατη εμπειρία που θα ανταμείψει τις άψογες κινήσεις σας και τις γρήγορες αντιδράσεις σας πριν τη λήξη του χρόνου. Τα παρακάτω modes που θα υπάρχουν επίσης στο παιχνίδι είναι ήδη γνωστά απ' τα προηγούμενα Assassin's Creed:
- Wanted Mode: Στόχος σας είναι να σκοτώσετε τους στόχους σας χωρίς να σκοτωθείτε από αυτούς που σας κυνηγούν. Όσο υψηλότερο rank φτάσετε, τόσο περισσότερους κυνηγούς θα έχετε που θα θέλουν το κεφάλι σας. Κερδίζει όποιος επιτύχει το υψηλότερο σκορ. Αν σκοτώνετε με στυλ τότε θα αυξάνετε ταχύτερα το σκορ σας.
- Manhunt Mode: Κάθε ομάδα κυνηγάει μια άλλη ομάδα εναλλάη. Συνεργαστείτε μεταξύ σας για να σκοτώσετε τους στόχους σας ή κρυφτείτε με τους συμμάχους σας για να επιβιώσετε. Αν κάνετε επιδέξια kills κι αν κρύβεστε επιτυχώς με τους συμμάχους σας τότε θα αυξήσετε το σκορ σας.
- Deathmatch Mode: Βρείτε και σκοτώστε τους στόχους σας και αποφύγετε να σκοτωθείτε από αυτούς που σας καταδιώκουν. Εδώ θα συμμετάσχετε σε μια μιρκή περιοχή, χωρίς να προκαλέσετε κυνηγητά ή να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε την πυξίδα. Για άλλη μια φορά, με επιδέξια kills αυξάνετε το σκορ σας.
- Artifact Assault Mode: Στόχος σας είναι να πετύχετε υψηλό σκορ κλέβοντας το κειμήλιο από την βάση του αντιπάλου σας και κουβαλώντας το στη δικιά σας. Όταν είστε στην περιοχή σας τότε είστε αυτός που κυνηγάει, ενώ όταν είστε σε περιοχή του εχθρού τότε γίνεστε ο στόχος. Η ομάδα με το υψηλότερο σκορ κερδίζει.
- Assassinate Mode: Αναγνωρίστε, αποκτήστε και δολοφονήστε τον στόχο της επιλογής σας. Αποφύγετε το να εξοντωθείτε από αντίπαλους παίκτες. Τα επιδέξια kills κερδίζουν επιπλέον πόντους.
GW: Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για τις βασικές αλλαγές του gameplay στο multiplayer mode στο Assassin's Creed 3. Ανακοινώσατε ήδη 10 perks. Θα μπορούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για τα υπόλοιπα perks και γενικά για την εξέλιξη του gameplay;
Damien Kieken: Όντως θα έχουμε 10 perks στο multiplayer mode και τα δύο εξ αυτών είναι νέα. Το Copycat θα σας επιτρέπει να αντιγράψετε την ικανότητα του αντιπάλου που μόλις σας σκότωσε, ενώ το Unstoppable θα "ανοίγει δρόμο" ώστε να μπορείτε να περάσετε μέσα από το πλήθος ανενόχλητοι. Τα άλλα 8 perks είναι ήδη γνωστά απ' το προηγούμενο multiplayer mode και πρόκειται για τα Blender, Overall Cooldown, Sentry, Sixth Sense, Resilience, Kill Buffer, Resistance και Hot Pursuit.
Πέραν αυτού, η δημιουργία ενός group θα είναι πλέον πιο ευέλικτη. Βασικά θα μπορείτε να φέρετε φίλους σας για να ενταχθούν στην ομάδα ή στο παιχνίδι σας οποιαδήποτε στιγμή, τόσο δηλαδή πριν, όσο και κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Όταν θα είστε σε ένα group με φίλους, οι παίκτες θα μπορούν να συνεργαστούν και να παίξουν με group άλλων παικτών.
Όσο για το gameplay, αποφασίσαμε να ενώσουμε το kill και το stun στο ίδιο κουμπί. Η αλλαγή αυτή θα κάνει τα κουμπιά χειρισμού πιο διαισθητικά και θα βελτιώσει τις αντιδράσεις των παικτών όταν θα χρειάζεται να κάνουν kill ή stun έναν αντίπαλο. Επιπλέον, η σκέψη μας ήταν να σταματήσουμε να αποκαλύψουμε στον παίκτη αυτόν που τον καταδιώκει, ακριβώς διότι το user interface του stun εμφανιζότανε πάνω από το κεφάλι του χαρακτήρα που καταδίωκε.
{youtube}gZrklEy9ohQ|400|300{/youtube}
Πέραν όλων αυτών, αποφασίσαμε να προσθέσουμε μία τρίτη θέση ενεργής ability για κάθε παίκτη που θα αφορά range abilities. Αυτό θα σας επιτρέπει να επιλέξετε τρία active abilities ταυτόχρονα, κάτι που ανοίγει περισσότερες δυνατότητες στρατηγικής στο παιχνίδι σας. Τέλος, όσον αφορά στην πλοήγηση, οι παίκτες θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν το περιβάλλον για να σκοτώσουν τους αντίπαλους χαρακτήρες που θα είναι οι στόχοι τους. Θα μπορούν δηλαδή να αξιοποιήσουν τοίχους, πυλώνες και διάφορα ακόμη αντικείμενα, κάνοντας τα kills ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Επιπρόσθετα, θα έχετε την δυνατότητα να πηδήξετε από κιγκλιδώματα χωρίς να κάνετε μεγάλο άλμα, χάρη στη νέα κίνηση "Vault" η οποία θα κάνει την πλοήγησή σας στο χώρο πιο ακριβής.
GW: Σχεδιάζετε να λανσάρετε επιπλέον multiplayer maps ή modes μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού; Θα είναι επί πληρωμή ή free-to-play;
Alex Hutchinson: Ανακοινώσαμε πριν από λίγες ημέρες το Season Pass, το οποίο με 30€ θα σας δίνει πρόσβαση και στα πέντε DLC που θα κυκλοφορήσουν για PC, PlayStation 3 και Xbox 360. Το downloadable content θα έχει ένα νέο campaign που θα ονομάζεται "The Tyranny of King Washington", το οποίο θα συνεχιστεί και στα επόμενα DLC. Μέσω αυτού θα βιώσετε ένα εναλλακτικό φινάλε της Αμερικανικής Επανάστασης. Επιπλέον, τα DLC θα έχουν νέους χάρτες και νέους χαρακτήρες, καθώς και νέες single-player αποστολές.
Το Season Pass είναι διαθέσιμο από σήμερα για αγορά μέσω του PlayStation Store. Αύριο θα είναι επίσης διαθέσιμο για Xbox 360 και στις 23 Νοεμβρίου για PC. Όλα τα DLC θα είναι διαθέσιμα αργότερα και στην έκδοση του Wii U.
GW: Σε ποια εποχή θα θέλατε να διεξαχθεί το σενάριο του επόμενου Assassin's Creed;
AH: Ακόμη δεν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε επ' αυτού, αλλά η σειρά Assassin's Creed είναι στα καλύτερά της και έχουμε ένα σωρό ιδέες τόσο για την ίδια τη σειρά όσο και για τα επόμενα games. Μείνετε συντονισμένοι.
Το Assassin's Creed III θα κυκλοφορήσει αύριο 31 Οκτωβρίου για PlayStation 3 και Xbox 360. Στις 23 Νοεμβρίου αναμένεται η έκδοση για PC και στις 30 Νοεμβρίου η έκδοση για το Wii U. Αναμείνατε σύντομα το σχετικό review από το GameWorld!
Comments
Λάθος δικό μου σε ευχαριστώ Μάνο για τη διόρθωση συγνώμη Χριστιάνα
πολύ καλή συνεντευξη
GW: Ο εξοπλισμός που δημιουργήσατε δείχνει στα βίντεο παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιούνταν εκείνη την εποχή. Τι έρευνα κάνατε για να τον βρείτε και πόσο κράτησε;
Δείτε την σχετική απάντηση του ιστορικού της ομάδας της Ubisoft (ναι, οι γάλλοι ήταν πολύ οργανωμένοι) γιατί έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!