Darkfall: Rise of Agon
Μέχρι σήμερα σας είχαμε ενημερώσει για το Darkfall: Rise of Agon, την προσπάθεια της Γαλλικής Ub3rgames για την αναβίωση του ελληνικού MMORPG Darkfall Online.
Μία ακόμη απόπειρα αναβίωσης του Darkfall προέρχεται από την Καναδική εταιρεία ανάπτυξης Big Picture Games, η οποία απέκτησε κι αυτή με τη σειρά της τα δικαιώματα του Darkfall Online απ' την ελληνική εταιρεία ανάπτυξης Aventurine. Τυπικά λοιπόν το αρχικό Darkfall θα αναβιώσει σε δύο εκδόσεις. Το Darkfall: New Dawn και το Darkfall: Rise of Agon.
Ένα MMORPG με μικρό κοινό όπως το Darkfall θα αναβιώσει αλλά δυστυχώς το κοινό του θα διαχωριστεί σε δύο μέρη. Αμφότερες οι δύο εταιρείες δηλώνουν πως έχουν διαφορετική προσέγγιση στο gameplay. Η Big Picture Games θα επιχειρήσει να μειώσει το grinding κάνοντας την ταχύτητα πιο γρήγορη στα πλοία, τα mounts και τα warhulks (σ.σ. οχήματα στεριάς). Μία σημαντική αλλαγή είναι το Instant Travel που θα σας επιτρέπει να τηλεμεταφέρεστε γρήγορα στο χάρτη. Τα Sieges ωστόσο θα διαρκούν περισσότερο, αφού όταν μία Clan κάνει siege στην Clan city μιας άλλης τότε τα hit points του Clan Store θα αυξηθούν, ενώ αντίστοιχα θα μειωθεί η ικανότητα του επιτιθέμενου να τοποθετήσει siege stones.
Στο θέμα harvesting θα γίνουν αλλαγές που έχουν συζητηθεί πολύ. Οι developers δεν συμπαθούν ιδιαίτερα το ότι πολλοί στο original Darkfall έκαναν harvest και έφευγαν AFK, άρα δεν συμμετείχαν στο PvP. Έτσι, Τα αποθέματα κάθε node όταν κάνετε harvest (ore, timber κτλ.) θα μειωθούν έτσι ώστε οι παίκτες να ξοδεύετε λιγότερο χρόνο στο να κάνετε harvest. Τουλάχιστον, θα υπάρχουν οπτικές ενδείξεις για το απόθεμα κάθε σημείου, ενώ στα hamlets (μικρές Clan cities) θα προστεθούν όλα τα κτίρια για crafting ώστε να μην ταξιδεύετε και αλλάζετε πόλεις για να craftάρετε.
Στη μάχη θα υπάρχουν οι εξής αλλαγές. Καταρχήν καταργείται το newbie protection, τουλάχιστον προς το παρόν. Εδώ η Big Picture Games όσο κρατάει την αλλαγή αυτή δείχνει την τάση να απευθύνεται στο hardcore κοινό του Darkfall. Αν φοράτε βαρύ armor τότε θα αργείτε περισσότερο στην χρήση του όπλου σας και στη ρίψη βέλους ή spell. Όταν σκοτώνετε έναν παίκτη θα μπορείτε να δείτε τα αντικείμενά του αλλά θα πρέπει να τον κάνετε gank για να lootάρετε. Επίσης, αν healάρετε ή δώσετε buff σε παίκτη που είναι γκρι/κόκκινος (έχει αρνητικό alignment επειδή επιτέθηκε σε παίκτη ίδιου race) τότε αυτό θα κάνει και τον χαρακτήρα σας γκρι (rogue). Στο meditation (όπου ξοδεύετε gold για να ανεβάσετε τα skills σας) οι Καναδοί θέλουν να το κρατήσουν ώστε να δουλεύει όταν είστε logged in στον server σε αντίθεση με το Darkfall: Rise of Agon όπου όχι μόνο θα δουλεύει όταν θα είστε offline, αλλά δεν θα δουλεύει με gold διότι αυτό πριμοδοτεί τους βετεράνους παίκτες, αλλά με τον χρόνο παραμονής του παίκτη στον server.
Τα γραφικά και ο ήχος του παιχνιδιού δεν έχουν αλλάξει σε αμφότερα τα δύο Darkfall που αναπτύσσονται μέχρι τώρα. Έρχονται σε δεύτερη μοίρα σύμφωνα με τους developers, καθώς προέχει το gameplay. Γεγονός είναι πάντως ότι η ανακοίνωση της Big Picture Games για beta εντός του καλοκαιριού σημαίνει ότι μάλλον οδεύει προς το να κυκλοφορήσει το παιχνίδι πρώτη και να το αναπτύσσει στην πορεία, σε αντίθεση με το Darkfall: New Dawn που θα πάρει περισσότερο χρόνο αφού οι Γάλλοι θέλουν να παρουσιάσουν ένα πλήρες πακέτο.