To Valhalla δεν θα έχει το παραδοσιακό σύστημα των levels
Μετά την αλλαγή που έφερε το Assassin’s Creed Origins και το sequel του Odyssey προσθέτοντας έντονα το στοιχείο του RPG στη σειρά, η συνταγή του gameplay αλλάζει και πάλι. Ο creative director του Valhalla Ashraf Ismail εξήγησε ότι πλέον η προτεραιότητα δίνεται στη δύναμη και όχι στα levels, τα οποία στο παρελθόν αφορούσαν τα skills που ξεκλειδώνατε και το equipment που μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Game Informer ο creative director πρόσθεσε: "Ως μέρος της πρόσφατης προσπάθειάς μας όσον αφορά τα RPG στοιχεία και την πρόοδο, θα μπορούσα να πω ότι πλέον αφορά λιγότερο τα levels και περισσότερο την αίσθηση της δύναμης. Με βάση τα skills που θα έχετε, θα λαμβάνετε και την αντίστοιχη δύναμη. Έτσι βλέπουμε τον μηχανισμό σε αυτόν τον κόσμο, στην πραγματικότητα αφορά τις ικανότητές σας και το τι μπορείτε να κάνετε."
Διαβάστε ολοκληρωμένη την είδηση κάνοντας κλικ εδώ:
tiny.cc/ddx4nz