Μπορείτε να το παίξετε με emulator στο Planetemu.net
Πιστεύω ότι ο σχεδιασμός του Aarbron όπως τον είδαμε στο βίντεο ήταν πολύ "λίγος". Πολύ μαύρο δυστυχώς. Αν δείτε τα παλιά βίντεο του Shadow of the Beast, τότε ήταν μωβ και με πιο έντονα χαρακτηριστικά. Στο τρέιλερ ήταν σαν...σκιά. Το περιβάλλον βέβαια ήταν γνώριμο όσον αφορά τα mobs. Γιατί σε κάθε περίπτωση έχουμε συνηθίσει το Shadow of the Beast σε ζούγκλες, ανοιχτές περιοχές και κάστρα. Αντίθετα στο τρέιλερ τον είδαμε σε έρημο, σημείο που παίζει κυρίως όταν πεθαίνετε στο original game.
Ελπίζω να προσλάβουν τους original developers του πρώτου Shadow of the Beast. Δηλαδή:
Developers: Martin Edmondson, Paul Howarth
Μουσική: David Whittaker
Εξώφυλλο: Roger Dean
Δεν θα ήθελα να δω game, εξώφυλλο και μουσική όπως έχουμε συνηθισει σε κάτι μέτρια Action games. Αν θέλουν να κάνουν σοβαρή δουλειά αυτή θα γίνει ΜΟΝΟ με τους original δημιουργούς. Είναι αλλιώς να βγάζει ένα παιχνίδι ο δημιουργός του όπως το εμπνεύστηκε με το μυαλό του κι αλλιώς να το παίρνουν κάποιοι 20 χρόνια μετά και να το κάνουν όπως τους κατέβει. Κι αυτό το πράγμα στο βίντεο μόνο Beast δεν θυμίζει.
Αν ήθελαν να κάνουν σωστή δουλειά ας έδειχναν το Shadow of the Beast λίγο πιο μετά στην παρουσίαση, να φανεί από τα πρώτα ονόματα και να καλέσουν τους δημιουργούς του στο stage να μιλήσουν. Πετάς ένα τρέιλερ και τέλος? Κλασικά λάθη σε press conferences. Λυπάμαι που το λέω αλλά έχει γεμίσει η βιομηχανία με άσχετους και οι περισσότεροι παλιοί guru game designers είναι στην αφάνεια. Μόνο κάτι Kojima και Miyamoto έχουν καταφέρει να επιβιώσουν.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)