Life is Strange: Double Exposure: Ο Creative Director μίλησε για το κράξιμο στους χαρακτήρες
Αλλά δεν έχει παίξει ο ίδιος το παιχνίδι!
Το Life is Strange: Double Exposure κυκλοφόρησε και μαζί πολλοί gamers, είτε fans της σειράς, είτε όχι, άρχισαν την κατακραυγή κατά των
developers
, οι οποίοι -όπως λένε- "κατακρεούργησαν" τους χαρακτήρες.
Ο τίτλος που δημιούργησε η DON'T NOD ως Life is Strange το 2015 είχε μία πρωτοτυπία, με χαρακτήρες που συμπαθήσαμε. Πλέον όμως, το Life is Strange: Double Exposure, το οποίο αναπτύσσει η Deck Nice, πάσχει από πολλά προβλήματα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το πως παρουσιάζονται οι βασικοί χαρακτήρες της σειράς. Επίσης, εχουμε από την μία το ότι λείπουν χαρακτήρες από το πρώτο Life is Strange για χάρη των woke στοιχείων και από την άλλη ένα σενάριο στο οποίο οι ήδη γνωστοί χαρακτήρες εμφανίζονται και συμπεριφέρονται εντελώς περίεργα και προσδόκητα σε σχέση με το πρώτο μέρος. Τόσο κατά την διάρκεια, όπου παίρνουν περίεργες αποφάσεις, όσο και στo φινάλε, που απογοήτευσε πολλούς.
Since the
release
of LiS DE I’ve seen a lot of tension and hateful messages against deck nine devs.
I didn’t play the game yet, and I have no idea where they are taking the story.
But what I know is that nothing justifies hating on people for how they wrote their game!
— Michel Koch (@DONTNOD_Michel)
October 19, 2024
Κατά τα άλλα, ο Creative Director της DON'T NOD, προσπάθησε να υπερασπιστεί τους developers της Deck Nine, για την κατακραυγή που άκουσα, αλλά είπε ότι δεν έχει παίξει ο ίδιος το παιχνίδι! Δηλαδή χωρίς να έχει παίξει την νέα έκδοση, ώστε να έχει μία άποψη για όλα τα πράγματα που πήγανε στραβά, παίρνει το μέρος των developers, αντί να το παίξει πρώτα ώστε να κατανοήσει το αν αξίζει όντως τα 50 ευρώ που έδωσαν όσοι το αγόρασαν.
Το Life is Strange: Double Exposure κυκλοφόρησε για PC, PS5, Xbox Series X/S και Switch. Υπάρχουν υπόνοιες ότι θα υπάρξει και sequel.