Maquette review
Ένας μικροσκοπικός και ταυτόχρονα τεράστιος κόσμος.
Η Annapurna Interactive τα τελευταία πέντε χρόνια που υπάρχει, καθώς αποτελεί τομέα της Annapurna Pictures, έχει προωθήσει αρκετούς indie τίτλους, οι οποίοι δεν θα είχαν αλλιώς ευκαιρία να φανούν στον κόσμο. Δείχνει να είναι αρκετά ανοιχτή σε ιδέες όσο περίεργές και αν ακούγονται. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν κυκλοφορήσει αρκετά διαμαντάκια όπως τα What Remains of Edith Finch και The Pathless, που προσφέρουν μικρότερες, αλλά εξίσου ευχάριστες εμπειρίες με ΑΑΑ τίτλους και σε αρκετά πιο προσιτές τιμές. Η ποικιλία των τίτλων που εκδίδει, είναι αρκετά μεγάλη και ο καθένας αρκετά διαφορετικός από τον προηγούμενο, σε όλους τους τομείς.
Μία από αυτές τις εταιρείες που βοήθησε η Annapurna είναι και η Αμερικάνικη Graceful Decay, η οποία ιδρύθηκε από τον Hanford Lemoore στο Σαν Φραντζίσκο, ενώ έχει και εργαζόμενους από όλο τον κόσμο. Το Maquette, το πρώτο της παιχνίδι, αποτελεί passion project του Lemoore και του ήρθε ως ιδέα πριν μία δεκαετία, όταν άρχισε να χρησιμοποιεί μηχανές
physics
. Ο συγκεκριμένος τίτλος δείχνει ότι έχει μερικές αρκετά πρωτότυπες ιδέες στο gameplay του.
Κάντε κλικ στον τίτλο για να διαβάσετε το αναλυτικό review.