Τα χαμένα assets του Diablo 2 δεν ήταν πρόβλημα για το Diablo 2: Resurrected
Σύμφωνα με την Blizzard.
Το 2019, οι δημιουργοί του Diablo 2, Erich Schaefer, Max Schaefer και David Brevik είχαν αναφέρει ότι όλο το backup από το source code και τα assets του παιχνιδιού είχε χαθεί ή ήταν ανεπανόρθωτα corrupted, γεγονός που θα έκανε πολύ δύσκολο κάποιο remaster, ωστόσο με την ανακοίνωση ακριβώς αυτού ως Diablo 2: Resurrected και σύμφωνα με τον lead του, Rod Fergusson και τον principal designer του, Rob Gallerani, οι απώλειες δεν ήταν τόσο κακές όσο θυμούνταν οι Schaefers.
Οι Schaefers το 2019 ανέφεραν ότι θυμούνται να συναρμολογούν ξανά το παιχνίδι από αρχεία που είχαν πάρει στο σπίτι τους οι developers και το ολοκλήρωσαν επιτυχώς, αλλά με πολλά από τα αρχεία της ανάπτυξής του να λείπουν. “Είχαμε χάσει πολλά από τα assets, art assets. Αυτό θα έκανε πολύ δύσκολο το να κάνει η Blizzard ένα Diablo 2 remaster γιατί όλα τα assets που χρησιμοποιήσαμε λίγο πολύ έχουν χαθεί. Θα έπρεπε να τα ξαναφτιάξουν από την αρχή” είχε πει τότε ο Erich Schaefer.
Ο Gallerani ομως είπε κάτι διαφορετικό, με αφορμή την ανακοίνωση του Diablo 2: Resurrected. “Πρέπει να συγχαρώ τον Andre Abrahamian, έναν καταπληκτικό designer της Blizzard που δουλεύει μαζί μας. Πήγε στα γραφεία διαφόρων ρωτώντας αν τους έχει ξεμείνει κάτι κι όχι μόνο πήραμε πίσω όλη την βάση του κώδικα, αλλά έχουμε πολλά από τα αρχικά assets. Όταν δείτε το βίντεο με τα φτερά του Tyrael σε HD, στην πραγματικότητα αυτό είναι το αυθεντικό μοντέλο από τα αυθεντικά φτερά του Tyrael. Νομίζω αυτό είναι ένα από τα λίγα assets που χρησιμοποιήσαμε όπως ήταν” ανέφερε ο Gallerani, ο οποίος εργάζεται στην Vicarious Visions, εταιρεία ανάπτυξης του Tony Hawk 1+2 που πρόσφατα μετατράπηκε σε εταιρεία full-time υποστήριξης της Blizzard.
Είπε επίσης ότι η ομάδα άντλησε assets από κάθε είδους πηγή. Για παράδειγμα, τα 3D μοντέλα των πάγκων στην αγορά του Lut Gholein στο αυθεντικό Diablo 2 είχαν μετατραπεί σε 2D sprites, ωστόσο η Blizzard κατάφερε να ανακτήσει τα αρχικά 3D αρχεία. “Ναι η απώλεια δεδομένων είναι κάτι που συμβαίνει. Δεν ήμουν εκεί ακριβώς για να ξέρω ακριβώς τι εξαφανίστηκε. Αλλά έχουμε ακόμη τον κώδικα. Θέλω να πω, το παιχνίδι και πάλι χρειάζεται διάφορα patch, ακόμη και μετά από όλα αυτά τα χρόνια” σχολίασε ο Gallerani.
Η Blizzard συγκέντρωσε όλο αυτό το υλικό προτού ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στο Diablo 2: Resurrected, αλλά τα αυθεντικά art assets δεν ήταν στην πραγματικότητα ζωτικής σημασίας επειδή ξαναέφτιαξε “καθένα asset στο παιχνίδι” σύμφωνα με τον Ferguson. Το Resurrected θα σας επιτρέπει να εναλάσσετε ανάμεσα στα αυθεντικά, ανέγγιχτα γραφικά και μια ολοκαίνουργια 3D engine.
Τα cutscenes επίσης έχουν ξαναφτιαχτεί. “Επειδή έχουμε τους ανθρώπους που εργάστηκαν στα αυθεντικά cinematics, μπορούμε να κάνουμε πολλές κουβέντες γύρω από την πρόθεσή τους. Το πλησιάσαμε ρωτώντας ποιά θα ήταν η πρόθεσή τους αν είχαν διαθέσιμα τα εργαλεία που έχουμε σήμερα” εξήγησε ο Ferguson.
Ο κώδικας, περισσότερο από τα αυθεντικά art assets, ήταν το κρίσιμο για το Diablo 2: Resurrected κι αυτό ευτυχώς δεν είχε χαθεί. “Αν σκάψεις στον κώδικα, εκεί μέσα έχει κώδικα από το Diablo 1. Υπάρχουν πολλά να ανακαλύψει κανείς και πολλές ιδιαιτερότητες. Αυτό το κάνει να έχει και δική του προσωπικότητα. Η σκέψη ότι ο παλιός κώδικας δουλεύει έτσι όπως δουλεύει σημαίνει ότι έχεις το παιχνίδι που έχεις. Αν προσπαθούσαμε να αλλάξουμε engines και να το ξαναφτιάξουμε και δεν είχαμε όλες αυτές τις ιδιαιτερότητες του παλιού κώδικα, δεν θα είχε την ίδια αίσθηση. Στην πραγματικότητα είμαστε ευγνώμονες που έχουμε αυτό που έχουμε, γιατί οι παίκτες μπορούν να ζήσουν αυτήν την αυθεντική εμπειρία” είπε ο Ferguson.