Σταματάει προσωρινά η ανάπτυξη του System Shock remake
Η εταιρεία ανάπτυξης Nightdive Studios είχε ανακοινώσει το 2016 ένα πλήρες remake για το System Shock, ζητώντας 900.000 δολάρια στο Kickstarter. Τελικά έλαβε 1,35 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 1,08 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία και εξάντλησε.
Μέσω μιας νέας ανακοίνωσης, η Nightdive μέσω του Stephen Kick, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι "η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει παγώσει. Μπορεί να ήμασταν πολύ επιτυχημένοι ή να χάσαμε το στόχο μας. Το όραμά μας άρχισε να αλλάζει και από remaster αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε ένα εντελώς νέο παιχνίδι. Αλλάξαμε από Unity σε Unreal Engine, μια απόφαση που δεν μετανιώνουμε. Αλλά από εκεί και πέρα οραματιστήκαμε να κάνουμε περισσότερα και να μην μείνουμε στα βασικά που είχαμε αρχικά σκεφτεί".
Ο Stephen Kick πρόσθεσε πως: "Όσο το concept άρχισε να γιγαντώνει και η ομάδα ανάπτυξης να αλλάζει, τόσο άλλαξε και το πεδίο δράσης των όσων κάναμε σε σχέση με το μπάτζετ. Όσο το μπάτζετ που χρειαζόμασταν μεγάλωνε, τόσο είχαμε πολύωρες συζητήσεις για πιθανές συνεργασίες με publishers. Όσο δουλεύαμε στο παιχνίδι, τόσο περισσότερα θέλαμε να κάνουμε". Ως εκ τούτου, το κεφάλαιο εξαντλήθηκε μιας και το όραμα της εταιρείας δεν συγχρονίστηκε με τις ανάγκες της αγοράς. "Πέρα από τις αποφάσεις των game designers, ακόμα και οι developers ήθελαν να βάλουν τις δικές τους ιδέες μέσα στο παιχνίδι και με τόσα πολλά πράγματα το όραμα επεκτάθηκε κατά πολύ και το μπάτζετε δεν έφτασε" πρόσθεσε στο Polygon ο Larry Kuperman, διευθυντής του τμήματος business development της εταιρείας.
Η συγκεκριμένη παύση στο development σημαίνει ότι θα σταματήσει και η συνεργασία με 15 developers που εργάζονταν στο παιχνίδι και των οποίων το συμβόλαιο τελειώνει. Οι developers πλήρης απασχόλησης της Nightdive δεν θα απολυθούν, ωστόσο χρειάζεται άμεσα μια χρηματοδότηση για να συνεχίσει η ανάπτυξη. Ο Stephen Kick κατέληξε στο ότι "Η Nightdive θα επιστρέψει πιο δυνατή από ποτέ και το System Shock θα ολοκληρωθεί, ενώ οι υποσχέσεις των developers θα εκπληρωθούν".