Δημιουργός Bayonetta: "Η Ιαπωνία πρέπει να είναι περήφανη για τον όρο "JPRG""
Θεωρεί ότι αναδεικνύουν την μοναδικότητα των Ιαπώνων δημιουργών.
Ο Hedki Kamiya, δημιουργός των Bayonetta και Devil May Cry
θεωρεί
ότι οι Ιάπωνες
developers
πρέπει να είναι περήφανοι για τον όρο JPRG.
Πρόσφατα ο παραγωγός του Final Fantasy 16, Naoki Yoshida είχε δηλώσει ότι ο συγκεκριμένος όρο δεν θεωρείται κομπλιμέντο για πολλούς Ιάπωνες και ότι κάνει διακρίσεις. Ο Kamiya όμως θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει τις μοναδικές ευαισθησίες των Ιαπώνων δημιουργών. Σε συνέντευξή του με το VGC, ο Kamiya τόνισε τις διαφορές που έχει το Bayonetta με το αρχικό God of War ως παράδειγμα των διαφορετικών κουλτούρων: "Όταν βλέπετε το God of War βλέπετε τον Kratos. Είναι μυώδης, τεράστιος, φαλακρός και σκληρός. Οπότε σκεφτήκαμε ότι εφόσον τέτοια games γινόντουσαν δημοφιλή παγκοσμίως, τότε θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο με μία Ιαπωνική ματιά. Το συζητήσαμε και καταλάβαμε ότι δεν θα μπορούσαμε διότι δεν υπήρχε κάτι μοναδικό για εμάς. Για να φτιάξουμε ένα Action game, το οποίο θα ξεχώριζε έπρεπε να δημιουργήσουμε κάτι που θα μας εξέφραζε ως Ιάπωνες δημιουργούς, και το Bayonetta ήταν το αποτέλεσμα. Όταν βλέπετε την Bayonetta ως χαρακτήρα, δεν δείχνει δυνατή σαν τον Kratos, ούτε ικανή να αντιμετωπίσει τεράστιους δαίμονες, αλλά ήταν μοναδική στον τρόπο που δημιουργήθηκε, με τον τρόπο που βλέπουμε εμείς τους Action heroes."
Ο Kamiya συνέχισε: "Όσον αφορά τον όρο JRPG, πρόκειται για RPG games, τα οποία μόνο οι Ιάπωνες δημιουργοί μπορούν να φτιάξουν. Πιστεύω ότι είναι κάτι που πρέπει να γιορτάζουμε και κάποιος θα πρέπει να προσπαθήσει να φτιάξει τον βασιλιά των JRPG για να το εκφράσει. Ως δημιουργοί είμαστε πολύ περήφανοι για τον όρο JRPG. Ο ίδιος επίσης δήλωσε ότι θα ήταν περήφανος αν για τα games του στο μέλλον υπήρχε και ο όρος J-Action: Θα ήμουν περήφανος αν χρησιμοποιούσατε αυτό τον όρο. Θα ήμουν πιο αφοσιωμένος στην κατηγορία του Action και θα τονιζόντουσαν τα μοναδικά στοιχεία που μόνο οι Ιάπωνες δημιουργοί μπορούν να φτιάξουν."