Command and Conquer Remastered από την EA
Αναβαθμίζονται τα original FMV cutscenes.
Η EA δημοσίευσε μια ενημέρωση σχετικά με την ανάπτυξη του Command & Conquer Remastered. Το θέμα αυτή τη φορά περιστρέφεται εξ ολοκλήρου γύρω από σκηνές live-action (FMV) του πρωτότυπου παιχνιδιού.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η ποιότητα, η ανάλυση και η συμπίεση των αυθεντικών βίντεο παρουσιάζονται στο remaster. Σε αντίθεση με τα στοιχεία του παιχνιδιού, οι προγραμματιστές δεν μπόρεσαν να επανεμφανίσουν νέα βίντεο. Ο παραγωγός Jim Vessella αποφάσισε να εντοπίσει τις αρχικές ταινίες, για να δει αν μπορούσαν να τις χρησιμοποιήσουν.
Δυστυχώς, η EA δεν μπορούσε να εντοπίσει αυτές τις παλιές ταινίες των 20 ετών και άνω, αρχικά πίστευε ότι έχουν καταστραφεί. Όμως, ένας admin τα έστειλε να αποθηκευτούν σε διαφορετική θέση από εκεί που έψαχνε η ΕΑ. Εν τέλη, οι κασέτες κατέληξαν στα γραφεία της EA.
Παρά την προσπάθεια να ανακτήσουν τις ταινίες, καθώς και να τις ψηφιοποιήσουν για να δουλέψουν με σύγχρονους υπολογιστές, η Vessella και συνεργάτες διαπίστωσαν ότι στην πραγματικότητα δεν περιλαμβάνουν ακατέργαστα βίντεο, απλά ένα διαφορετικό αντίγραφο που ήδη υπάρχει στα παιχνίδια.
Αντιμετωπίζοντας ένα αδιέξοδο, η Vessella και η ομάδα (με τη βοήθεια κάποιων απο την κοινότητα) αποφάσισαν να χτίσουν αντ 'αυτού έναν αλγόριθμο AI που αναβαθμίζει την ανάλυση του footage και αυξάνει το framerate στα 30fps. Ο θρυλικός συνθέτης Frank Klepacki βελτιώσε τον ήχο που είχε σαν αποτέλεσμα να βελτιώσει τη συνολική ποιότητα της παρουσίασης. Αυτό θα είναι και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στο remastered.
Στο παραπάνω βίντεο, η Vessella λέει την πλήρη ιστορία και δείχνει κάποια βίντεο πριν και μετά από τις αλλαγές. Ακόμα και αν όλα είναι συναρπαστικά, το έργο αυτό μπορεί να μην έχει τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στον κόσμο.