Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ρωσική game engine

More
16 Jul 2022 11:57 #265616 by Μάνος Γρυπάρης
Η Ρωσία ανακοίνωσε ότι ξεκινάει να αναπτύσσει την δική της game engine.

Σύμφωνα με το Kommersant, ορισμένες Ρωσικές εταιρείες ανάπτυξης, όπως η VKontakte (που έχει το VK.com, μία Ρωσική εκδοχή του Facebook), ζήτησαν από την Ρωσία να χρηματοδοτήσει την δική της game engine, ώστε να μην εξαρτώνται από τις κυρώσεις.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jul 2022 23:43 #265619 by Nikos Georgopoulos
Η Ρωσία ετοιμάζει την δική της game engine




Για να μην εξαρτάται από τις κυρώσεις

Η Ρωσία ανακοίνωσε ότι ξεκινάει να αναπτύσσει την δική της game engine.

Σύμφωνα με το Kommersant , ορισμένες Ρωσικές εταιρείες ανάπτυξης, όπως η VKontakte (που έχει το VK.com, μία Ρωσική εκδοχή του Facebook), ζήτησαν από την Ρωσία να χρηματοδοτήσει την δική της game engine, ώστε να μην εξαρτώνται από τις κυρώσεις.

Η Ρωσική κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι επιθυμεί "ψηφιακή κυριαρχία" εδώ και λίγο καιρό, από τότε που ξεκίνησαν οι κυρώσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία κι έτσι η ιδέα μιας Ρωσικής game engine (στα πρότυπα των Unity και Unreal Engine) ξεκίνησε από τα τέλη Μαϊου. Ένθερμοι υποστηρικές σε αυτό είναι ο βουλευτής Anton Gorelkin και η εταιρεία Τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας, Rostelecom. Αμφότεροι δήλωσαν ότι η δημιουργία μίας Εθνικής engine είναι "σημαντικό και επείγον καθήκον". Σημειώνουμε ότι η Vkontakte εξαγοράστηκε από την πετρελαϊκή εταιρεία Gazprom.

Η δημιουργία μιας game engine από την αρχή είναι κάτι που θα πάρει χρόνια. Σίγουρα οι developers από την Ρωσία και ορισμένες χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης θα την προτιμούσαν και θα την υποστήριζαν με πακέτα γραφικών, ήχου κτλ. Αλλά σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να υποστηριχθεί και από άλλες χώρες, κάτι δύσκολο αφού η Unity engine έχει απήχηση στα indie games και η Unreal Engine στα πιο απαιτητικά games, στα 3D games και γενικότερα στα triple-A games. Πολλές game engines έχουν περάσει μέχρι σήμερα, αλλά αυτές οι δύο κατέχουν το μερίδιο του λέοντος.

Σε όλα αυτά συνυπολογίστε ότι μία Ρωσική engine θα έπρεπε να πάρει άδεια χρήσης για κονσόλες, κάτι δύσκολο εν μέσω κυρώσεων. Από την άλλη, μέχρι να ολοκληρωθεί η ανάπτυξή της, χρόνια μετά, το πιθανότερο είναι ο πόλεμος να έχει σταματήσει και η αδειοδότηση να έρθει πιο εύκολα, τουλάχιστον από πλευράς Sony και Nintendo.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jul 2022 15:38 #265630 by Απόστολος Μητσακούλης
Πώς και δν το κάναν παλιότερα αυτό? Πάντος είναι αυτόνομη χώρα έτσι και αλλιώς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Oct 2022 03:40 #266986 by Nikos Georgopoulos
Η ιδέα φαίνεται να "παγώνει"



Ο υπουργός Ψηφιακής Ανάπτυξης Maksut Shadayev χαρακτήρισε τα σχέδια της Ρωσικής τεχνολογικής βιομηχανίας για μια εγχώρια εναλλακτική λύση στην Unreal Engine και στην Unity ως «οδυνηρή ιστορία». Ο Shadayev είπε στο ρωσικό κοινοβούλιο ότι η πρόταση για μια ρωσινή engine θεωρείται «χαμηλής χρηματοδότησης» και θα κόστιζε πολύ περισσότερο από ό,τι θα έφερνε.
Πλέον φημολογείται ότι υπάρχει ένας επενδυτής που στηρίζει την η ιδέα δημιουργίας μίας Ρωσικής engine. Αυτό σημαίνει ότι ίσως στο μέλλον δούμε ανακοίνωση από κάποια εταιρεία αλλά όχι την Ρωσική κυβέρνηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jan 2023 01:18 #268893 by Nikos Georgopoulos
Η Ρωσία σκέφτεται να φτιάξει 2 κονσόλες και μία "Ρωσική Electronic Arts"




Ενδεχόμενο επενδύσεων έως και 50 δις, λόγω κυρώσεων.

Με τις κυρώσεις προς την Ρωσία να ισχύουν ακόμη από καμιά δεκαριά publishers, μεταξύ αυτών και οι μεγαλύτεροι publishers της Αμερικής, η Ρωσία σκέφτεται την δημιουργία μίας gaming εταιρείας που θα είναι publisher, στο στυλ της Electronic Arts, αλλά και δημιουργία κονσολών

Ενώ τα σχέδια για την ανάπτυξη μιας game engine "πάγωσαν" προσωρινά, ένα άρθρο της Kommersant αναφέρει ότι σε μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ αξιωματούχων και εκπροσώπων του κλάδου των video games στο ρωσικό Υπουργείο Ψηφιακής Ανάπτυξης στις 15 Δεκεμβρίου, η κυβέρνηση άρχισε να εξετάζει ένα ομοσπονδιακό έργο που αποκαλεί «Η βιομηχανία των games του μέλλοντος». Οι ρωσικές αρχές ελπίζουν να δημιουργήσουν ένα νέο σύνολο ιδρυμάτων για τα video games. Εκτός από δύο φορείς που προορίζονται να επικεντρωθούν στη ρύθμιση, την έρευνα και την εκπαίδευση του κλάδου, οι αξιωματούχοι θέλουν επίσης να ιδρύσουν το "Rosgame": Ένα κέντρο για τη "στρατηγική ανάπτυξη" της ρωσικής βιομηχανίας των games, που θα επικεντρώνεται στην "αναγέννηση και ανάπτυξη του κλάδου" καθώς και το development και το publishing νέων games.

Η Ρωσία έχει στο μυαλό της τρία πιθανά σενάρια για την Rosgame. Το πρώτο, ένα αποκαλούμενο «σενάριο σταθεροποίησης», προβλέπει μια επένδυση 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα δει τη βιομηχανία των gamesνα ανακάμπτει και τη Ρωσία να μπαίνει στις τάξεις των «20 κορυφαίων χωρών ανάπτυξης παιχνιδιών» έως το 2030. Υπάρχει επίσης ένα «φιλόδοξο σενάριο», που απαιτεί ποσό 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που θα συνεπαγόταν μια «βιομηχανική σημαντική ανακάλυψη». Υπάρχει όμως κι ένα τρίτο σενάριο, αυτό των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με το οποίο η Ρωσία θα έμπαινε στους "Τιτάνες" της gaming βιομηχανίας "μέχρι το 2030".

Οι αρχές δεν έχουν καταλήξει πραγματικά πώς να χρηματοδοτήσουν τίποτα από αυτά ακόμη και πιθανότατα η πρόταση θα είναι οι «εξωδημοσιονομικοί μηχανισμοί».

Ένα έγγραφο που δημιουργήθηκε από την ΜΚΟ Agency for the Development of Computer Sports and Other Types of Sport, έθεσε κάποιους στόχους. Ένας από αυτούς είναι η δημιουργία μίας "Ρωσικής EA" και ο άλλος ότι μέχρι το 2030, το Ρωσικό game development θα έχει κερδίσει δισεκατομμύρια χρήστες, με τέσσερις Ρωσικές game engines, αλλά και δύο νέες κονσόλες . Μένει βέβαια να δούμε πως θα λειτουργήσει αυτό λόγω των κυρώσεων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jan 2023 10:37 #269055 by Nikos Georgopoulos
Νόμιμη η πειρατεία στη Λευκορωσία για χώρες που της έχουν υποβάλει κυρώσεις




Θα πληρώνουν ένα αντίτιμο προς την κυβέρνηση.

Ο πόλεμος στην Ουκρανία που ξεκίνησε από τον Φεβρουάριο του 2022 και συνεχίζεται, έχει επιφέρει κυρώσεις στη Ρωσία και σε ορισμένες περιπτώσεις και στη Λευκορωσία, αφού θεωρείται η πιο φιλικά προσκείμενη χώρα στη Ρωσία, που την βοηθάει στρατιωτικά.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι μεγάλες εταιρείες (κυρίως από Αμερική) που αναπτύσσουν games και software, να σταματήσουν να στέλνουν τα προϊόντα τους στις δύο αυτές χώρες. Έτσι, ο πρόεδρος της Λευκορωσίας Alexander Lukashenko, ανακοίνωσε ότι η πειρατεία είναι πλέον νόμιμη στη χώρα . Αυτό σημαίνει ότι οι gamers θα μπορούν να κατεβάζουν ότι games θέλουν πειρατικά και οι λάτρεις των ταινιών από υπηρεσίες streaming (σ.σ. όπως το Netflix) να κατεβάζουν τις ταινίες τους κύριοι.

Στόχος με τα νέα αυτά μέτρα είναι η ανάπτυξη του «πνευματικού αλλά και πνευματικού-ηθικού δυναμικού της κοινωνίας». Ο νόμος επιτρέπει το «Download και την χρήση software, ταινιών και μουσικής, χωρίς τη συγκατάθεση του κατόχου των δικαιωμάτων, από ξένα κράτη που διαπράττουν μη φιλικές ενέργειες κατά της Λευκορωσίας, εφόσον τα προγράμματα αυτά θεωρούνται απαραίτητα για την εγχώρια αγορά».

Η τελευταία πρόταση βέβαια σημαίνει ότι τα Windows, το Microsoft Office και οι εφαρμογές τύπου Adobe, σίγουρα θα είναι χρήσιμα σε πολύ κόσμο. Ωστόσο, τα games μάλλον δεν συγκαταλέγονται στο "χρήσιμο software". Αλλά από την άλλη σίγουρα με την υπάρχουσα κατάσταση, η Λευκορωσία δεν δείχνει διάθεση να κυνηγήσει όποιον κατεβάζει πειρατικά εταιρειών που δεν κυκλοφορούν επίσημα στην αγορά της χώρας.

Το παράδοξο με τον συγκεκριμένο νόμο είναι ότι άτομα ή εταιρείες που κάνουν χρήση πειρατικού περιεχομένου θα πρέπει να πληρώσουν για αυτό (!) αλλά τα χρήματα θα πάνε στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Λευκορωσίας που διαχειρίζεται η Λευκορωσική αρχή κατοχύρωσης πατεντών. Οι κάτοχοι δικαιωμάτων (σ.σ. εννοεί οι εταιρείες που έχουν υποβάλει κυρώσεις) θα λάβουν στη συνέχεια ένα χρονικό όριο τριών ετών για να υποβάλουν αίτημα αμοιβής στην κυβέρνηση της Λευκορωσίας. Εάν εξαντληθεί ο χρόνος των κατόχων δικαιωμάτων, το κράτος παίρνει τα χρήματα.

Αλλά ακόμα και στο φανταστικό σενάριο που όλοι οι χρήστες που χρησιμοποιούν πειρατικά πράγματα αποφασίζουν να το δηλώσουν στις αρχές και η κυβέρνηση ανταποκρίνεται γρήγορα και ειλικρινά στα αιτήματα των κατόχων δικαιωμάτων, το πραγματικό ποσό που θα καταβληθεί εξαρτάται από τη διακριτική ευχέρεια του Λευκορωσικού Συμβουλίου. των Υπουργών. Ο νόμος ορίζει επίσης ότι η αρχή διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας μπορεί να "αφαιρέσει όχι περισσότερο από το 20%" οποιασδήποτε αμοιβής χειρίζεται πριν τη μεταβιβάσει στους σχετικούς κατόχους δικαιωμάτων. 

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο νόμος έχει μια ακόμη έκπληξη κρυμμένη στις σελίδες του. Είναι πλέον νόμιμο για τη Λευκορωσία να εισάγει ό,τι θέλει από τη λίστα με τα «βασικά» αγαθά της, ανεξάρτητα από το αν έχει άδεια από τους σχετικούς κατόχους δικαιωμάτων. Άρα η λίστα μπορεί να αφορά ακόμα και εταιρείες που δεν έχουν υποβάλει κυρώσεις.

Ο νόμος —ή τουλάχιστον τα κύρια άρθρα του— θα παραμείνει σε ισχύ τουλάχιστον έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 και θα τροποποιηθεί ή θα επεκταθεί ανάλογα με τις μελλοντικές γεωπολιτικές εξελίξεις.

Διαβάστε περισσότερα για την Ρωσία που σκέφτεται να κατασκευάσει δύο gaming κονσόλες και την "δική της Electronic Arts".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2023 03:23 #269362 by Nikos Georgopoulos
Η Ρωσία θέλει να απαγορεύσει δημοφιλή games που θεωρεί ότι περιέχουν "κρυμμένα μηνύματα"




Για να μην επηρεάζουν τις απόψεις.

Η Ρωσία θέλει να απαγορεύσει δημοφιλή games που θεωρεί ότι έχουν κρυμμένα μηνύματα και τρόπους να μεταφέρουν πληροφορίες που επηρεάζουν τις απόψεις.

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός που θα το αναλάβει ονομάζεται Competence Center of Import Substitution, του οποίου ηγείται ο πρώην Πρόεδρος Επικοινωνιών της χώρας Ilya Massukh. Επίσης υπάρχουν προτάσεις για προσθήκη apps γονικού ελέγχου σε Ρώσικα PC και να δημιουργηθεί ένας κατάλογος από εγκεκριμένα online games, ο οποίος θα λειτουργεί όπως το RuStore, το οποίο είναι η εναλλακτική λύση των Google Play και App Store.

Παρότι φαίνεται ότι είναι ένα μέτρο φύλαξης των παιδιών από το να ξοδεύουν χρήματα, πιθανότατα αποτελεί ένα τρόπο ελέγχου των πληροφοριών που μπαίνουν στη χώρα, με δεδομένο ότι ακόμα βρίσκεται σε πόλεμο. Η Ρωσική εφημερίδα Kommersant μίλησε με αρκετούς σχετικούς με το θέμα, οι οποίοι δήλωσαν ότι αυτές οι προτάσεις είναι καταδικασμένες, διότι το μόνο που θα πετύχουν είναι να μειώσουν περισσότερο τον ήδη περιορισμένο τομέα του gaming στη Ρωσία.

Εκπρόσωπος του Κέντρου Στρατηγικής Έρευνας της Ρωσίας δήλωσε: "Το να δημιουργήσεις μία λίστα με σωστά και λάθος games δεν πρόκειται να αναγκάσει το κοινό να παίξει Ρώσικα πατριωτικά προϊόντα. Ο απλός λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμα αυτά τα προϊόντα. Επιπλέον τόνισε ότι οι παίκτες απλώς θα κατεβάσουν παράνομα ότι απαγορεύσει η κυβέρνηση".

Please Log in or Create an account to join the conversation.