Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Game Development: Γενική συζήτηση

More
26 Oct 2012 13:31 - 19 Jan 2015 23:59 #113709 by eliminator

Στο topic αυτό μπορούμε να συζητάμε γενικά για το game development ανά τον κόσμο προβάλοντας θέματα που αφορούν τους game developers. Για μεγαλύτερη ανάλυση σχετικά με συγκεκριμένα games ή γλώσσες προγραμματισμού επισκεφθείτε τα αντίστοιχα topics.

Δείτε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο.

Thomas Suarez: Ένας 12χρονος developer!
Ο μικρότερος developer στον κόσμο σχεδιάζει apps για το iOS και...δέρνει τον Justin Bieber!

Ασχολείται από μικρός με τον προγραμματισμό και μπορεί και σχεδιάζει ολοκληρωμένα apps για το iOS της Apple και συγκεκριμένα για τα iPhone, iPad και iPod touch. Μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει τα apps Earth Fortune και Bustin Jieber (ένα app στο οποίο δέρνετε τον Justin Bieber!)



Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες
Attachments:
Last edit: 19 Jan 2015 23:59 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2015 00:05 - 20 Jan 2015 00:10 #155698 by Μάνος Γρυπάρης


Οι γυναίκες game developers διπλασιάστηκαν απ' το 2009
Οι άνδρες παραμένουν περισσότεροι.

Το 2009 το 11,5% των developers ήταν γυναίκες. Σήμερα ο αριθμός ανέρχεται σε 22% ! 76% εξ αυτών είναι άνδρες και 2% ανήκουν...στο τρίτο φύλο. Η αύξηση των γυναικών στο game development είναι σίγουρα σημαντική και δίνει υποσχέσεις για το μέλλον.

Στοιχεία από το IGDA

Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο στο Forbes

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:
Last edit: 20 Jan 2015 00:10 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jul 2015 01:19 #164834 by Myrmidon
Στην Ελλαδα πως τα παμε;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Oct 2015 01:46 - 17 Oct 2015 01:47 #169817 by Μάνος Γρυπάρης
Στο παρακάτω βίντεο, ο Rami Ismail της Vlambeer μιλάει σε φοιτητές λέγοντάς τους πολλά που δεν περίμεναν να ακούσουν. Όπως το ότι τα περισσότερα game development studios δεν βγάζουν ποτέ το πρώτο τους παιχνίδι.

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες που προσγειώνουν στην πραγματικότητα.




Myrmidon wrote: Στην Ελλαδα πως τα παμε;


Δες αυτό το topic για τα ελληνικά games και τις ελληνικές εταιρείες .

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 17 Oct 2015 01:47 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2015 08:50 #170235 by Myrmidon
Ευχαριστώ. Ήδη το παρακολουθώ και αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2016 01:30 #190613 by Μάνος Γρυπάρης


Ο Καναδός πρωθυπουργός έφτιαξε video game
Μέσα σε μία ώρα.

Ο Καναδός πρωθυπουργός Justin Trudeau δημιούργησε ένα παιχνίδι για το Ice Hockey, κάτι που μας δείχνει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τα καταφέρει στο game development.

Όλα αυτά έγιναν στα πλαίσια του event The Hour of Code, μία παγκόσμια γιορτή του τομέα Computer Science, με σκοπό να αναδειχθεί ο προγραμματισμός σε παιδιά νεαρής ηλικίας. Ο Trudeau δημιούργησε ένα παιχνίδι για το ice hockey, με το εύκολο στη χρήση πρόγραμμα Code Studio.

Το Code Studio είναι το πιο εύκολο στη χρήση πρόγραμμα δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών. Επιτρέπει σε χρήστες όλων των ηλικιών να δημιουργήσουν απλά games από blocks. Τα blocks έχουν ήδη προκαθορισμένα χαρακτηριστικά, ορισμένα εκ των οποίων μπορεί κάθε χρήστης να τροποποιήσει. Για παράδειγμα, ο Trudeau μπορούσε να αλλάξει την ταχύτητα χτυπήματος από το block "set ball speed" και να την ορίσει από "very slow" σε "very fast" ή ακόμα και σε random.

To Hour of Code διεξήχθη στα κεντρικά γραφεία του Shopify, στην Ottawa του Καναδά. "Κάθε δουλειά που θα γίνεται στο μέλλον θα βασίζεται στην τεχνολογία και όσοι γνωρίζουν πως να την χρησιμοποιούν θα έχουν πλεονέκτημα. Θα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι τα νέα παιδιά γνωρίζουν από κώδικα και το πόσο σημαντικός είναι" δήλωσε ο Καναδός πρωθυπουργός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι του Trudeau έχει ένα bug, που εμφανίζει πολλά puck του Hockey μαζί και συνεχόμενα, με αποτέλεσμα ο browser σας να κολλήσει. Το The Hour of Code διεξάγεται στο διάστημα 5-11 Δεκεμβρίου σε διάφορες τοποθεσίες σε πάνω από 180 ώρες. Στοχεύει σε ανθρώπους...4-104 ετών!

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Feb 2017 21:46 #193824 by Μάνος Γρυπάρης
Πόσα χρήματα βγάζουν οι game developers
H Entertainment Software Association ανακοίνωσε τα οικονομικά μεγέθη του game development στην Αμερική, τα οποία κάνουν οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα...να τρομάζει.

Σύμφωνα με την ESA, το 2015, ο μέσος όρος ετήσιου εισοδήματος για κάθε game developer, που συμπεριλαμβάνει μισθούς, ασφάλιση και λοιπές εισφορές, ανέρχεται στα 97.000 δολάρια (8.000 δολάρια/μήνα). Στην Καλιφόρνια ωστόσο, μία από τις πιο ακριβές και οικονομικά ανεπτυγμένες πολιτείες, ο αντίστοιχος ετήσιος μέσος όρος ανέρχεται στα 113.000 δολάρια (9.400 δολάρια/μήνα). Για τους συγκεκριμένους μέσους όρους υπολογίστηκαν οι θέσεις των developers, γραφιστών, game designers, ηχοληπτών, άτομα στο Quality Assurance και νομικά τμήματα εταιρειών.

Οι εταιρείες game development έχουν συνολικά 2.322 κτίρια σε 50 πολιτείες. Συνολικά η Αμερική διαθέτει 526 publishers σε 44 πολιτείες. Οι εργαζόμενοι είναι 65.678 (συνεπώς αντιστοιχούν σε κατά μέσο όρο 28 ανά κτίριο). Όσο για την συνεισφορά των developers στο ετήσιο ΑΕΠ της Αμερικής, το 2015 μόνο οι εταιρείες αυτές απέδωσαν 11.7 δισεκατομμύρια δολάρια σε φόρους! Κοινώς έβγαλαν πολλαπλάσια χρήματα.

Θυμίζουμε ακόμη ότι η E3 2017 θα είναι από φέτος ανοιχτή στο κοινό, με τα εισιτήρια να κοστολογούνται 150 και 250 δολάρια.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jan 2018 11:54 #211017 by Μάνος Γρυπάρης
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέτρεψε στην Ιαπωνία να αξιοποιήσει χρηματοδότηση ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα μοιραζόταν σε 20 ανεξάρτητους game developers. Ωστόσο, σύμφωνα με την El EspañolEl Español, o Ισπανός Υπουργός Ενέργειας, Τουρισμού και Ψηφιακής Πολιτικής, Álvaro Nadal, ακύρωσε την χρηματοδότηση.

Οι 20 εταιρείες θα μοιράζονταν ποσά 50.000-150.000 ευρώ, τα οποία θα τους βοηθούσαν σημαντικά στο να αναπτύξουν games. Οι ομάδες αυτές είχαν περί τους 5 developers και ορισμένες από αυτές δούλευαν για το πρώτο τους παιχνίδι. Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη ο λόγος που ο Nadal απέρριψε την χρηματοδότηση.

Η Ισπανία αποτελεί την τέταρτη μεγαλύτερη χώρα σε gaming έσοδα, σύμφωνα με το NewZoo. Παρότι ο αριθμός των developers αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια, πολλές startup εταιρείες έχουν ελάχιστη ή ακόμη και καθόλου χρηματοδότηση, σύμφωνα με την El País.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jan 2018 17:56 #211033 by Giannhs
Τι άλλο να πεις...Ελπίζω οι developers να συνεχίσουν να μάχονται με ζήλο και δυναμισμό για τους διαψεύσουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2018 16:37 #211240 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Έρευνα των game developers για το 2017


Ο IGDA (International Game Developers Association), πραγματοποίησε έρευνα ρωτώντας developers ανά τον κόσμο και βρήκε διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία.

Πιο συγκεκριμένα:

- Το 81%των developers εκτιμά την ποικιλομορφία στο χώρο εργασίας.
- Το 56% πιστεύει ότι οι πολιτικές ισότητας μεταξύ εργαζομένων εφαρμόζονται σωστά.
- Το 20% πιστεύει ότι χρειάζεται να υπάρχει ποικιλία στα games ως προτεραιότητα, προκειμένου να πετύχουν.
- Το 40% θεωρεί ότι θα δουλεύει για την εταιρεία που βρίσκεται για 3 ή λιγότερα χρόνια, κάτι που δείχνει μια ανασφάλεια.
- Το 20% δεν γνωρίζει καν πόσο θα κρατήσει η τρέχουσα δουλειά.
- Το 27% των developers έχουν δουλέψει για 3-5 εταιρείες τα τελευταία 5 χρόνια.
- Οι περισσότεροι developers έχουν καταγράψει λιγότερα από 10 χρόνια στη βιομηχανία.
- Η πιο επιθυμητές εταιρείες για να δουλέψει κάποιος κατά σειρά είναι η Blizzard, η Valve, η Nintendo και η Bethesda.

Please Log in or Create an account to join the conversation.