Ο Gabe Newell, CEO της Valve, δεν ήθελε το Left 4 Dead να έχει zombies
Το θεωρούσε "φθηνιάρικο" στοιχείο.
Ο Gabe Newell, ιδρυτής της Valve, δεν επιθυμούσε το Left 4 Dead να έχει ζόμπι.
Ο Chet Faliszek, πρώην στέλεχος της Valve που εργάστηκε σε games όπως τα Portal 2, Left 4 Dead και Half-Life, αποκάλυψε σε μια συνέντευξη στο YouTube channel Kiwi Talkz ότι ο πρόεδρος της Valve, Gabe Newell δεν ήθελε το Left 4 Dead να έχει zombies.
Ο Faliszek ήταν συγγραφέας του Left 4 Dead και στην συνέντευξή του εξήγησε ότι ένα βράδυ σε δείπνο, ο Gabe Newell τον ρωτούσε τι ήταν το zombie game του. Επειδή οι περισσότερες ταινίες με ζόμπι ασχολούνται με ορισμένα κοινωνικά ζητήματα, ο Gaben συνέχισε λέγοντας πώς «Το Night of The Living Dead είναι για τον ρατσισμό, το Dawn of The Dead είναι για τον καταναλωτισμό». Ο Faliszek εξήγησε ότι το Left 4 Dead είχε να κάνει με τη συνεργασία.
Ο Gabe Newell δεν ήθελε να φτιάξει ένα παιχνίδι με ζόμπι γιατί το θεωρούσε κάτι "φθηνιάρικο". Αυτό συνέβη πριν προβληθούν εκπομπές όπως το The Walking Dead, ωστόσο είχαν προηγηθεί τα πρώτα Resident Evil, τα οποία είχαν απήχηση. Έτσι ο Faliszek αποφάσισε να κάνει μερικούς από τους χαρακτήρες στον κόσμο του Left 4 Dead να συνειδητοποιήσουν ότι βρίσκονται σε μια ταινία με ζόμπι, όπως η Zoey και ο Louis.
Αυτή η ιδέα της αυτογνωσίας σε μια κατάσταση που μοιάζει με ταινία τρόμου ενέπνευσε τον Faliszek να φτιάξει το The Anacrusis, το επόμενο παιχνίδι του. Επί του παρόντος, το The Anacrusis είναι σε early access και είναι διαθέσιμο σε PC, Xbox One και Xbox Series X|S. Είναι ένα παιχνίδι παρόμοιο με το Left 4 Dead, αλλά αντί για ζόμπι, οι παίκτες βρίσκονται σε ένα διαστημόπλοιο εμπνευσμένο από τη δεκαετία του '70 που καταλαμβάνεται από εξωγήινους. "Είναι πολύ κακόγουστο, αλλά αν το θεωρείς σοβαρό και έχεις αυτούς τους παίκτες να κατοικούν σε αυτόν τον κόσμο και να τον παίζουν σοβαρά, τότε έχει μια διαφορετική αίσθηση", πρόσθεσε ο Faliszek.