Microsoft: "Η αφαίρεση του Call of Duty από το Steam ήταν αποτυχημένη κίνηση"
Στην προσπάθειά της να δείξει ότι ένα μεγάλο video game δεν αυξάνει τους χρήστες μιας πλατφόρμας.
Η Microsoft, η οποία εξαγόρασε την Activision Blizzard, δήλωσε ότι η αφαίρεση του Call of Duty από το Steam ήταν μια αποτυχημένη κίνηση από πλευράς Activision Blizzard.
Η Microsoft
δήλωσε
ότι η αφαίρεση του Call of Duty από το Steam έγινε προκειμένου η Activision Blizzard να φέρει κόσμο στο Battle.net. Ωστόσο, σύμφωνα με τα έγγραφα της δικαστικής διαμάχης με την Επιτροπή Εμπορίου στην Αμερική, η αμφιλεγόμενη αυτή κίνηση ήταν μια «μεγάλη αποτυχία».
Το 2018, η Activision ανακοίνωσε ότι η έκδοση για του Call of Duty: Black Ops 4 για PC θα κυκλοφορήσει μόνο στο Battle.net της Blizzard. Και για περίπου πέντε χρόνια, η Activision παρέμεινε σε αυτό το σχέδιο, παρόλο που απογοήτευσε τους fans της. Στη συνέχεια, το 2022, η Activision άλλαξε πορεία και κυκλοφόρησε το Call of Duty Modern Warfare II στο Steam. Αποδεικνύεται ότι τα σχέδια της Activision να αναπτύξει το Battle.net χρησιμοποιώντας το Call of Duty απέτυχαν και η Activision τα παράτησε στην πενταετία.
Η νομική ομάδα της Microsoft χρησιμοποιεί δύο παραδείγματα για να δείξει ότι μια «πλατφόρμα» (η οποία περιλαμβάνει κονσόλες, ψηφιακά καταστήματα και υπηρεσίες streaming) δεν χρειάζεται το Call of Duty για να πετύχει και ότι ένα online store «έχει πρόσβαση» στο δημοφιλές FPS είναι κάτι που δεν εγγυάται την επιτυχία.
"Το Call of Duty που σταμάτησε από το Steam δεν βοήθησε κανέναν"
Η Microsoft είπε ότι η αφαίρεση του Call of Duty από το Steam δεν ωφέλησε καθώς οι μηνιαίες ενεργοί χρήστες του Battle.net παρέμειναν «σχετικά σταθεροί κατά την περίοδο που είχαν αποκλειστική πρόσβαση» στο Call of Duty. Ο μηνιαίος αριθμός ενεργών χρηστών του Steam αυξανόταν ολοένα και περισσότερο κατά την ίδια χρονική περίοδο, αυξάνοντας από 67 εκατομμύρια χρήστες το 2017 σε 132 εκατομμύρια το 2021.
Η Microsoft λέει ότι αν μία πλατφόρμα ή ένα online store έχει το Call of Duty αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχει τεράστια αύξηση στους πελάτες. Έτσι, σύμφωνα με τη Microsoft, ακόμα κι αν το Call of Duty ήταν Xbox exclusive, κάτι που συνεχίζει να λέει ότι δεν θα το κάνει, δεν θα είχε σημασία γιατί υπάρχουν ήδη πλατφόρμες που έχουν πετύχει χωρίς το Call of Duty.
Στην ίδια ενότητα του εγγράφου, οι δικηγόροι του Xbox επισημαίνουν το Switch ως ένα άλλο παράδειγμα για το πώς μια πλατφόρμα μπορεί να πετύχει παρόλο που δεν έχει πρόσβαση στο Call of Duty. Η νομική ομάδα της Microsoft προτείνει επίσης ότι εάν το περιεχόμενο της Activision γινόταν αποκλειστικό για το Xbox, η Sony που κατασκευάζει το PlayStation θα μπορούσε να ανταποκριθεί με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των τιμών ή της αγοράς περισσότερων
publishers
και εταιρειών ανάπτυξης.
Αν και όλα αυτά μπορεί να ισχύουν, αγνοεί το γεγονός ότι ακόμη και όταν το Call of Duty ήταν αποκλειστικό για το Battle.net, θα εξακολουθούσε να είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε κατείχε PC. Αυτό δεν θα ίσχυε όμως για τους κατόχους PlayStation.