Η Riot Games θέλει να μειώσει την ταχύτητα στη μάχη του League of Legends
H εταιρεία θα αποκαλύψει περισσότερα μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Το League of Legends είναι ένα video game με πολύ γρήγορη ταχύτητα, αλλά η Riot μπορεί να θέλει να βάλει λίγο φρένο.
O Riot Axes, κατά κόσμον επικεφαλής σχεδιαστής gameplay Bryan Salvatore, δήλωσε σε ένα πρόσφατο
thread
στο Reddit, ότι η Riot εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να κάνει αλλαγές "με σκοπό να επιβραδύνει την ταχύτητα της μάχης". Το League of Legendsυπάρχει εδώ και 13 χρόνια και όπως είναι λογικό έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. H Dot Esports αναφέρει ότι τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια πραγματική στροφή προς τις μάχες υψηλής ταχύτητας.
Ο μέσος όρος των ομαδικών μαχών διαρκεί πλέον περίπου 14 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με τις ενέργειες των προηγούμενων ετών που μπορούσαν να διαρκέσουν μέχρι και ένα ολόκληρο λεπτό. Ο Salvatore δεν είπε τι έχει κατά νου η Riot όσον αφορά τους πιθανούς μηχανισμούς επιβράδυνσης, αλλά σίγουρα ακούγεται ότι έρχονται ευρείες μειώσεις ζημιών.
Ο Salvatore δήλωσε "Πιστεύουμε ότι το League of Legends είναι καλύτερο όταν είναι κατά μέσο όρο γρήγορο και συναρπαστικό. Αλλά ναι, νομίζω ότι θα ήταν δίκαιο να πούμε ότι έχει υπερδιορθωθεί προς τη ζημιά, η οποία χτυπάει μακριά τη σαφήνεια ("Μπορώ να πω τι μόλις με σκότωσε" / "Μπορώ να πω τι θα έπρεπε να είχα κάνει διαφορετικά") και την έκφραση δεξιοτήτων ("Αυτός ο δολοφόνος/μάγος χτύπησε όλο το κιτ του, οπότε κέρδισε το kill"). Το να επιτρέπουμε στους παίκτες να επιλέγουν support με προσανατολισμό στο damage και να παίρνουν αρκετό χρυσό ήταν ένα σημαντικό μέρος των αλλαγών που τελικά έλυσαν τα προβλήματα αυτόματης συμπλήρωσης support και θα διστάζαμε να επιστρέψουμε σε αυτά. Θα προτιμούσαμε να ρυθμίσουμε την ανθεκτικότητα γύρω από την πραγματικότητα ότι πολλές ομάδες ανταλλάσσουν έναν αμυντικό χαρακτήρα (support ή tank) με έναν που προκαλεί ζημιά και να εξισορροπήσουμε τις δύο προσεγγίσεις μεταξύ τους".
Ο Salvatore δήλωσε ότι τα mage supports δεν είναι η "πρωταρχική εστίαση" της Riot αυτή τη στιγμή, επειδή, παρόλο που το damage output τους μπορεί να είναι τεράστιο, δεν είναι κάτι καινούργιο και η ύπαρξη support με επίκεντρο τo damage είναι ένα καθαρό καλό για το video game. Xρονοδιάγραμμα δεν υπάρχει χ για να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά ο Salvatore δήλωσε ότι η Riot θα αποκαλύψει περισσότερα "μέσα στις επόμενες εβδομάδες".