Τα Orcs και οι Humans του World of Warcraft θα μπορούν να πολεμούν μαζί σε raids και dungeons
H αλλαγή δεν θα είναι έτοιμη εγκαίρως για την κυκλοφορία τoυ
Patch
9.2.
Τα Orcs και οι Humans του World of Warcraft θα μπορούν σύντομα να πολεμούν μαζί σε raids και dungeons
Ο ακρογωνιαίος λίθος του Warcraft είναι απλός: Οι Humans εκεί, και ποτέ οι δύο δεν θα συναντηθούν παρά μόνο για να δείρουν ο ένας τον άλλον, αλλά οι καιροί αλλάζουν, οι συμμαχίες αλλάζουν και σύντομα θα αλλάξει και το χάσμα μεταξύ των πιο διαχρονικών εχθρών του gaming.Η Blizzard ανακοίνωσε σήμερα ότι πραγματοποιεί αλλαγές που θα επιτρέψουν στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργάζονται σε dungeons, raids και ranked PvP.
Mια μεγάλη αλλαγή για το World of Warcraft που υπάρχει από το 2004, αλλά η σύγκρουση στο Azeroth πηγαίνει πίσω μια ολόκληρη δεκαετία πριν από αυτό, στο Warcraft: Orcs and Humans το 1994. Η Blizzard δήλωσε ότι η αλλαγή καθοδηγείται από δύο βασικούς στόχους: Να επικεντρωθεί στο οργανωμένο instanced gameplay, όπου "οι κοινωνικοί φραγμοί θα έχουν τη μεγαλύτερη αρνητική επίδραση στην ικανότητα των παικτών να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις εμπειρίες με τους όρους που προτιμούν" και να καταστήσει το χαρακτηριστικό όσο το δυνατόν περισσότερο opt-in για να διασφαλίσει ότι οι παίκτες που απολαμβάνουν την καθιερωμένη μυθοπλασία του Warcraft δεν θα πέσουν ξαφνικά σε μια νέα, ανεπιθύμητη εποχή ειρήνης και συνεργασίας.
It's happening.
Cross-
faction
dungeons, raids, and rated PvP will begin testing soon.
t.co/kz5ZvLs1aQ
pic.twitter.com/85lN5v64I4
— World of Warcraft (@Warcraft)
January 31, 2022
Οι παίκτες, σύμφωνα με το
site
του World of Warcarft, θα μπορούν να προσκαλούν απευθείας μέλη του άλλου faction φατρίας σε ένα party, αν έχετε μια φιλία BattleTag ή Real ID, ή αν είστε μέλη μιας cross-faction WoW Community. Οι προσχεδιασμένες ομάδες στις καταχωρήσεις του Group Finder για Mythic dungeons, raids ή ranked PvP αρένες/RBG θα είναι ανοιχτές σε αιτούντες και των δύο factions, αν και ο αρχηγός της ομάδας μπορεί να επιλέξει να περιορίσει την καταχώριση σε αιτούντες του ίδιου faction, αν το επιλέξει. Tα guilds θα παραμείνουν ως έχουν, και οι τυχαίες δραστηριότητες όπως τα Heroic dungeons, Skirmishes ή τα Random Battlegrounds θα παραμείνουν όλες ίδιου faction (τόσο επειδή υπάρχει λιγότερη πίεση από τo faction γύρω από τις τυχαίες ομάδες, όσο και για να αποφευχθεί η υπονόμευση του opt-in χαρακτήρα της λειτουργίας με την τυχαία τοποθέτηση ενός orc που περιμένει στην ουρά σε μια ομάδα με ένα night elf).
Τα μέλη αντίπαλων factions στην ίδια ομάδα θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω της συνομιλίας της ομάδας, αλλά θα παραμείνουν μη φιλικά εκτός των instanced dungeons και πλήρως εχθρικά στo War Mode, μόλις όμως μπουν σε ένα dungeon, ένα raid ή έναν ranked αγώνα PvP, όλα τα μέλη της ομάδας θα είναι φιλικά και θα μπορούν να συνεργάζονται πλήρως σαν να ήταν όλοι μέλη τoυ ίδιου faction.
O διευθυντής παιχνιδιού του World of Warcraft, Ion Hazzikostas δήλωσε: "Στο BlizzCon το 2019, όταν ένας παρευρισκόμενος ρώτησε για το cross-faction play, απαντήσαμε τότε ότι ο διαχωρισμός Alliance και Horde είναι ένας πυλώνας αυτού που κάνει το Warcraft, Warcraft. Αλλά αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι μια υπεραπλούστευση: Η ταυτότητα της Alliance και της Horde είναι αυτό που είναι θεμελιώδες στο Warcraft. Και ενώ κατά καιρούς αυτή η ταυτότητα ήταν μια ταυτότητα διαίρεσης και ανοιχτής σύγκρουσης, έχουμε δει τη Alliance και τη Horde να βρίσκουν κοινά σημεία και να συνεργάζονται από το Warcraft 3 και μετά (κυρίως συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας φορά που ένα κεφάλαιο του Warcraft ονομάστηκε Eternity's End), και οι περιπτώσεις συνεργασίας στο ίδιο το World of Warcraft είναι πάρα πολλές για να τις μετρήσουμε. Ελπίζουμε ότι αυτές οι αλλαγές θα χρησιμεύσουν στην πραγματικότητα για την ενίσχυση της ταυτότητας των factions, επιτρέποντας σε περισσότερους παίκτες να παίξουν τo faction του οποίου οι αξίες, η αισθητική και οι χαρακτήρες τους φαίνονται πιο συναρπαστικοί, αντί να αισθάνονται αναγκασμένοι να επιλέξουν μεταξύ της προσωπικής τους προτίμησης και της δυνατότητας να παίξουν με φίλους. Tο World of Warcraft είναι ένας κώδικας και περιεχόμενο δύο δεκαετιών που δημιουργήθηκε με την υπόθεση ότι τα μέρη μπορούν να έχουν μόνο παίκτες ενός και μόνο faction. Η έκταση της εργασίας που απαιτείται σημαίνει ότι η αλλαγή δεν θα είναι έτοιμη εγκαίρως για την κυκλοφορία της ενημέρωσης 9.2, η οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο PTR, αλλά θα προστεθεί σε μια ξεχωριστή ενημέρωση 9.2.5. Oρισμένα παλαιότερα
instances
δεν θα υποστηρίζουν cross-faction parties, όπως το Battle of Dazar'alor, το
Trial
of the Crusader, το Icecrown Citadel, και μια χούφτα άλλα που ομοίως έχουν εκτεταμένα faction-specific components που θα πρέπει να επανασχεδιαστούν για να υποστηρίξουν cross-faction parties. Για κάθε Jaina, υπάρχει μια Genn, και αυτό φαίνεται απίθανο να αλλάξει σύντομα. Αλλά γιατί να μην μπορούν οι παίκτες να κάνουν αυτή την επιλογή μόνοι τους, ειδικά σε συνεργατικά περιβάλλοντα όπου η ιστορία περιστρέφεται γύρω από το να ενωθούν για να ξεπεράσουν τρομερές απειλές;"