Ο συγγραφέας των Half-Life 2, Left 4 Dead και Portal εργάζεται πάνω σε νέο project
Δουλεύει για την δημιουργία ενός First-Person Shooter game.
Ένας αρκετά επιτυχημένος συγγραφέας κρίνοντας και από την πορεία των παιχνιδιών που έχει συμμετάσχει, ο Chet Faliszek επιβεβαίωσε την δημιουργία ενός νέο στούντιο με όνομα Stray Bombay.
O συγγραφέας περιέγραψε την δουλεία πάνω στην οποία εργάζεται τελευταία, στα πλαίσια του Reboot Developer conference που πραγματοποιήθηκε στον Καναδά την περασμένη εβδομάδα. Ο ίδιος δήλωσε πως το στούντιο αλλά και ο ίδιος εργάζονται πάνω σε ένα ανώνυμο μέχρι στιγμής First-Person Shooter, το οποίο θα χρησιμοποιεί την Unreal Engine:" Εργαζόμαστε για την δημιουργία ενός First-Person Shooter ", δήλωσε με εμφατικό τρόπο ο Chet. Το στούντιο του Chet εργάζεται κυρίως πάνω σε co-op games και έχει συμβάλει στην συγγραφή επεισοδίων για τα Half-Life και Left 4 Dead. Επιπλέον έχει συνεισφέρει στο Portal αλλά και το Counter Strike: Global Offensive. Ωστόσο ο συγγραφέας δεν θα είναι μόνος του σε αυτή την προσπάθεια καθώς στο πλευρό του θα σταθεί η άλλοτε game designer της Riot Games και ειδικός στα θέματα ψυχολογίας των παικτών και των AI χαρακτήρων, Kimberly Voll. Οι δυο τους έχουν στόχο να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που θα βασίζεται στις καλή συνεργασία μεταξύ των παικτών και παράλληλα θα βελτιώνει το online matchmaking καθώς το σύστημα που θα χρησιμοποιείται θα αναλύει περισσότερο την συμπεριφορά παρά τα skills των παικτών. Ο Chet έκανε αρκετές δηλώσεις μεταξύ των οποίων είπε:
" Ένα από τα πράγματα που η συνιδρυτής του στούντιο ( Kimberly Voll) εργαζόταν στην Riot Games, ήταν ο τρόπος που επιτυγχάνεται το matchmaking στα παιχνίδια της εταιρίας. Για παράδειγμα μπορεί να περάσατε μια πίστα μαζί με έναν τυχαίο παίκτη στο Left 4 Dead και αυτό που θα κάνει το σύστημα μας θα είναι να σας ρωτά εάν θέλετε να τον κάνετε φίλο μετά το τέλος του παιχνιδιού. Είναι σαν να βγαίνεις πρώτο ραντεβού και μετά να λες έλα να παντρευτούμε. Όμως εάν το σκεφτείτε καλύτερα θα μπορείτε να βρείτε άτομα που ψάχνουν για συμπαίκτες την ιδία ημέρα με εσάς, οπότε θα σας δίνεται η δυνατότητα να συνεργαστείτε ξανά. Στόχος μας είναι η κοινωνικοποίηση και όχι τα skills. Θέλουμε να επιτύχουμε κάποια πρωτοποριακά πράγματα. Όταν παίζεις ή βλέπεις κάποιους να συνεργάζονται άψογα θες να βγεις και να τους διαλύσεις με τους συμπαίκτες σου. Κανείς δεν έχει επιχειρήσει social matchmaking μέχρι που το λέμε εμείς σήμερα. Πρέπει να έχετε την δυνατότητα ως παίκτες να αναρωτιέστε εάν σας αρέσει ακομα και το όνομα ενός παίκτη σε ένα lobby τεσσάρων παικτών. Εάν δεν σας ικανοποιεί ή κάτι σας φαίνεται περίεργο θα μπορείτε να αποχωρίσετε."
Ο Faliszek επισήμανε ότι στόχος του στούντιο είναι να επικεντρωθεί στην τεχνολογική καινοτομία και να δημιουργήσει μικρά αλλά ποιοτικά κεφάλαια μέσα στο παιχνίδι που ετοιμάζει: " Θέλουμε να αφαιρέσουμε κάθε τεχνικό ρίσκο. Χρησιμοποιούμαι Unreal Engine. Στοχεύουμε στην δημιουργία ενός παιχνιδιού που δεν θα λυγίζει στην νέα τεχνολογία που θα εφαρμόζουμε. Αυτός ο στόχος θα επιτευχτεί με την χρήση των καλύτερων εργαλείων που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η τεχνολογία, τα οποία θα τα κάνουμε δικά μας. Από την πρώτη μέρα παίζουμε και τεστάρουμε το παιχνίδι. Έχετε στην διάθεση σας 20 με 30 λεπτά για μια πίστα και στο τέλος γυρνάτε στο lobby σαν να μην είστε ο χαρακτήρας σας. Δεν θα είστε ο χαρακτήρας σας, εσείς θα υποδύεστε χαρακτήρες".