Θυμάστε το υποτιθέμενο Arcade game Polybius, το οποίο δεν αναπτύχθηκε ποτέ αλλά κυκλοφορούσε ένας μύθος ότι είχαν βγει κάποτε 5-6 coin-op; Συζητούσαμε για αυτό σε αυτό το
forum topic που είχε ανοίξει ο Devilhunter_PS
.
Ε λοιπόν ο Jeff Minter, που ανέπτυξε το indie game TkX και διάφορα ακόμη games, αναπτύσσει το Polybius στο PlayStation VR. Γιατί κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή. Το concept του παιχνιδιού είναι ότι θα πρέπει να περάσετε μέσα από levels αποφεύγοντας τις παγίδες και ταυτόχρονα προσπαθώντας να μην...ζαλιστείς με την περίεργη παλέτα χρωμάτων που θυμίζει 80's και ειναι ικανή να σε ζαλίσει. Ο αστικός μύθος που είχε βγει έκανε λόγο για δήθεν ζαλάδες, ναυτίες και παρενέργειες στην όραση των gamers που φυσικά δεν ίσχυαν.
Σκεφτείτε τώρα την υλοποίησή του στο PlayStation VR. Φοράτε το headset και με κάμερα πρώτου προσώπου βλέπετε μπροστά σας όλα αυτά τα πολύχρωμα σχέδια σε μαύρο φόντο.
Ο Minter δήλωσε ότι: "Το παιχνίδι δεν θα προκαλεί άγχος ή προσωρινή αμνησία όπως το παλιό Polybius (σ.σ. αναφερόμενος στο indie game Polybius που κυκλοφορεί στο Internet). Ασχολούμαι με ψυχεδελικά φαινόμενα και ίσως το timing ήταν σωστό για να προσπαθήσω να αναπαράγω τα συγκεκριμένα εφέ". Στόχος σας λοιπόν θα είναι να τρέξετε γρήγορα ανάμεσα σε διάφορα κτίρια φτιαγμένα από απλά και φωτεινά πολύγωνα.
Το Polybius στο PlayStation VR θα τρέχει στα 120 frames το δευτερόλεπτο και χωρίς frame drops.