Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Υπάρχει σεξισμός στα games?

More
19 Jan 2015 18:09 #155678 by Μάνος Γρυπάρης
Στο κανάλι feministfrequency υπάρχουν πολλά βίντεο που αναφέρονται στον σεξισμό στα video games.
Με την έννοια του ότι η γυναίκα χρησιμοποιείται είτε ως "Damsel in distress" (Γυναίκα σε απόγνωση που πρέπει να σωθεί από άνδρα) είτε ως sex symbol.

Damsel in Distress




Games: Οι γυναίκες ως "Διακόσμηση στο φόντο"



Άλλα βίντεο


Πιστεύετε ότι υπάρχει σεξισμός?

Η άποψή μου: Οι άντρες έχουμε την τάση για κυριαρχία περισσότερο από τις γυναίκες κι αυτός είναι ένας λόγος που το μεγαλύτερο μέρος του gaming κοινού είναι αντρικό (Action, FPS, Racing, Sports, ειναι μόνο μερικά genres που παίζονται κυρίως από άντρες). Απ' τη στιγμή που συμβαίνει αυτό τότε οι game designers και οι developers είναι λογικό να φτιάχνουν σενάρια που να απευθύνονται στα ευαίσθητα σημεία του άνδρα. Δηλαδή το να σώσει μια γυναίκα ή αντίστοιχα να κατακτήσει κάτι αν μιλάμε για games που θέλουν να βγάλουν την κυριαρχία από μέσα μας.

Αν στα games οι άνδρες δεν προσπαθούσαν να σώσουν τις γυναίκες ή να κατακτήσουν κάτι ή αν δεν γινόταν πόλεμος, τότε...ποιο ακριβώς θα ήταν το σενάριο; Κάτι σε Sci-Fi στο διάστημα; Κάτι που να αφορά φαντάσματα; Σίγουρα η Nintendo που σε ΟΛΑ τα Super Mario (με εξαίρεση το Super Mario Bros. 2 στο οποίο από σπόντα συμμετείχε η πριγκίπισσα) βάζει την πριγκίπισσα σε ρόλο θύματος, το έχει ξηλώσει σε εξευτελιστικό βαθμό καθώς η έμπνευση πάει περίπατο. Θα μπορούσε η Peach ή η Toadstool να παίξει κι αυτή ως πρωταγωνίστρια, κάτι που γίνεται με την Zelda σε ορισμένα games της σειράς (όπου εμφανίζεται μεταμφιεσμένη σε άλλο χαρακτήρα). Αλλά το κλασικό Damsel in distress προέρχεται από τις ταινίες, από τον μεσαίωνα, από Προ Χριστού τέλος πάντων από το DNA του ανθρώπου και αποτυπώνεται στα games ώστε να δημιουργήσει ένα -ας το πούμε- ενδιαφέρον σενάριο.

Αυτά περί Damsel in distress.

Περί σεξισμού στα games η κατάσταση είναι πιο απλή. Το γυναικείο φύλο χρησιμοποιεί την ομορφιά του για να κατακτήσει το ανδρικό, το οποίο -πάλι βάση DNA- έλκεται. Εξού και η αναπαραγωγή σε όλο το ζωικό βασίλειο. Για να μπορέσει λοιπόν να κατακτηθεί ένας άνδρας gamer θέλει να δει και κάτι που θα του τραβήξει την προσοχή. Δεν λέω ότι είναι απαραίτητο συστατικό για ένα video game, καθώς πρέπει να πιάσει το...χειριστήριο κι όχι κάτι άλλο (αλλιώς δεν θα έπαιζε game εκείνη την ώρα) αλλά ρε αδερφέ, είναι παιχνίδι. Όπως και στις ταινίες κυρία Sarkeesian οι γυναίκες χρησιμοποιούνται για να τραβήξουν τα ανδρικά βλέματα, έτσι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στα games. Διαφορετικά μπορείτε οι γυναίκες να γίνετε game designers ή σκηνοθέτριες αντίστοιχα, να δημιουργήσετε games και ταινίες και να βάλετε ημίγυμνους άνδρες. Κανείς δεν σας το απαγορεύει. Είναι όλα θέμα προβολής του προϊόντος, marketing κ.ο.κ. κι εκεί ειδικά όταν μιλάμε για κάτι φτιαχτό και όχι για την πραγματικότητα, όλα είναι επιτρεπτά στον αιώνα που διανύουμε..

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2015 21:42 - 20 Jan 2015 06:51 #155687 by Δημήτρης Χρυσανθακόπουλος
Συμφωνώ όμως θέλω να επισημάνω ότι όσον αφορά τα games ποτέ δεν με "κατάφερε" το sexy θηλυκό σε ένα game (μην παρεξηγηθούμε μιλάμε για games). Τo LULA όμως το είχα αγοράσει ;) .

Θεωρώ ότι η-γυναίκα-παγίδα μπήκε στα παιχνίδια κάπου μετά το tomb r(a)ider, όπου ξαφνικά παρατηρήθηκε το φαινόμενο του random gamer.
Ο random gamer ήταν ένα αστείο εκείνης της εποχής που χρησιμοποιούσαμε σε εκείνους που αγόραζαν παιχνίδια με έναν απρόβλεπτο δείκτη κριτηρίων. Έτσι όταν έβλεπες την συλλογή δεν μπορούσες να καταλάβεις τον παιχνιδοπροσανατολισμό του..
Αυτό το λέω γιατί πιστεύω ότι όλα τα παραπάνω περι σεξισμού και πως-το-λέμε-το-άλλο συνδέονται ως στοιχεία μιας νέας τότε εποχής όπου σιγά-σιγά τα games άρχισαν να στοχεύουν σε ένα ευρύτερο target group. Δεν το λέω σαν κάτι άσχημο, για να μην Βιαστείτε ίσως κάποιοι να με παρεξηγήσετε, για κανέναν γερόλυκο που έχει κολλήσει στο παρελθόν.
Το λέω σαν μια παρατήρηση που μπορεί ίσως να βοηθήσει στο κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρον Άρθρο του Μάνου.
Last edit: 20 Jan 2015 06:51 by Δημήτρης Χρυσανθακόπουλος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2015 23:43 - 20 Jan 2015 00:17 #155695 by Παναγιώτης Σεντουκάς
Πριν κάποιος μπει στα συγκεκριμένα video της σειράς αυτής θα θελα πρώτα να μάθει μερικά πράγματα για τη δημιουργό του, Anita Sarkeesian

Η Anita Sarkeesian δεν είναι ούτε δημοσιογράφος ούτε ακαδημαϊκός, είναι μια pop culture critic, δηλαδή λέει τη γνώμη της για συγκεκριμένα πράγματα και επειδή αυτές οι γνώμες της ήταν δημοφιλείς σε ένα συγκεκριμένο κοινό, έχει φτάσει στο σημείο που έχει φτάσει.

Η Anta επίσης δεν είναι η δημιουργός του feminist frequency. Ο πραγματικός ιδεολογός πίσω από αυτή είναι ο Jonathan Mcnitosh, ένα άτομο τόσο χαμένο στην ιδεολογία του που για αυτόν φτιάχτηκε το meme #FullMcntosh (για όσους έχουν δει την ταινία tropic thunder). Η anita είναι το πρόσωπο το οποίο τραβάει την συμπάθεια και την υποστήριξη της φεμινιστικής κοινότητας.

#FullMcIntosh ATTACKS Christopher Hitchens

The FullMcIntosh Experience


Δεύτερον, η Anita δεν είναι gamer. Έχει πιαστεί να λέει ψέματα, να κλέβει υλικό από youtubers γιατί αυτή απλά δεν θέλει να παίζει και να λεεί ανακρίβειες και μισές αλήθειες γιατί απλά δεν ξέρει το αντικείμενο. Αν είπε το αντίθετο, το έκανε καθαρά για τις ανάγκες το kickstarter.

Anita Sarkeesian Debunked in Under a Minute

Τέλος, η Anita Sarkeesian πιθανότατα δεν είναι καν φεμινίστρια. Είναι ένα πού έξυπνο άτομο που είδε μια ευκαιρία σε ένα κοινό πού είναι διατιθέμενο να πληρώσει και είδε έναν ανεκμετάλευτο τομέα ο οποίος είναι εύκολα κερδοφόρος. Δεν ήταν ποτέ γνωστή για τη φεμινιστική της δράση. Αν είναι κάτι γνωστό για το παρελθόν της, αυτό είναι η εκπαίδευση της σε διάφορες κομπινοδουλειές φτιαγμένες για να παίρνουν τα λεφτά απ τα πορτοφόλια κορόιδων.

Anita Sarkeesian, Teleseminar Success Story

Η σειρά Feminist frequency μπορεί να χαρακτηριστεί σαν μεγαλοποιημένες μισές αλήθειες. Τα πράγματα για τα οποία μιλάει δεν είναι απαραίτητα ψέματα, αλλά έχουν διαστρεβλωθεί έτσι ώστε να φαίνονται πολύ χειρότερα. Τα ψέματα βέβαια δεν λείπουν (πχ dinosaur planet, hitman absolution) γιατί μπορείς να πας μόνο τόσο μακριά με την ειλικρίνειά. Τα βίντεο έχουν φτιαχτεί σε ένα στυλ το οποίο προσπαθεί να "διδάξει" το αντρικό κοινό με τύψεις και το γυναικείο με μίσος, το οποίο οδηγεί στην ενίσχυση του φεμινιστικού κινήματος (των radicals τουλάχιστον). Είναι ένα δοκιμασμένο μοντέλο που έχει πετύχει αλλού, ήρθε εδώ και τώρα κατευθύνεται και σε νέες κατευθύνσεις.

Τσεκάρετε τα βίντεο του youtuber thunderfoot για μια καλή ανάλυση όλων όσων είναι λάθος με τη σειρά.
Last edit: 20 Jan 2015 00:17 by Παναγιώτης Σεντουκάς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2016 00:09 #179991 by Μάνος Γρυπάρης
Το Editorial μου σχετικά με το θέμα.


[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Feb 2023 21:05 #269861 by Nikos Georgopoulos
Η καμπάνια της Maybelline δείχνει τον σεξισμό στα online games




Άντρες gamers παίζουν ως γυναίκες και βλέπουν την διαφορά στις συμπεριφορές.

Η Maybelline New York ξεκίνησε μία νέα καμπάνια, η οποία στοχεύει στο να δείξει τον σεξισμό στα online games.

Για να παρουσιάσει την κατάσταση βάζει άνδρες games να παραστήσουν τις γυναίκες σε ένα online match για να διαπιστώσουν την διαφορά στην συμπεριφορά των άλλων παικτών. Το βίντεο ονομάζεται Through Their Eyes και μιλούν οι γυναίκες Luminumn και PaladinAmber για τις εμπειρίες της και στη συνέχεια οι άντρες JoelBergs και DrewD0g το βιώνουν και οι ίδιοι χρησιμοποιώντας αλλαγή φωνής και λογαριασμούς με γυναικεία ονόματα.



Για αρχή μόλοι οι Joel και Drew μιλούν ως γυναίκες, αρκετοί που τους υπόλοιπους παίκτες φεύγουν από το match. Στην συνέχεια ακούνε ατάκες τύπου "bitch shut your mouth", "get back to the sink" and "call me daddy". Επιπλέον άκουσαν και ατάκες σεξουαλικού περιεχομένου που δεν ακούγονται ξεκάθαρα στο βίντεο της Maybelline. Σύμφωνα με την Maybelline το 83% των γυναικών games έχουν βιώσει οι ίδιες ή ήταν μάρτυρες προσβλητικής συμπεριφοράς στο online gaming. Το βίντεο κλείνει ζητώντας από τους gamers να μιλούν και να βοηθούν ο ένας τον άλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.