Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Square Enix: Γενική Συζήτηση

More
19 Nov 2022 11:46 #267645 by Nikos Georgopoulos
Πρώην εργαζόμενος της Square Enix συνελήφθη, είχε βγάλει 143.000 από πωλήσεις μετοχών




Γνώριζε για την ανάπτυξη νέων games και προέβλεπε τις ανόδους των μετοχών.

Ο Taisuke Sazaki, πρώην εργαζόμενος των σειρών Final Fantasy και Kingdom Hearts, συνελήφθη για insider trading σε μετοχές.

Σύμφωνα με το Nikkei, ο 38χρονος φέρεται να αγόρασε μετοχές της ιαπωνικής εταιρείας ανάπτυξης Aiming, λίγο πριν η Square Enix ανακοινώσει δημόσια ότι το στούντιο εργαζόταν σε έναν νέο τίτλο Dragon Quest για κινητά.

Το Nippon αναφέρει ότι ο Sazaki απέκτησε μετοχές αξίας 143.000 ευρώ μεταξύ Δεκεμβρίου 2019 και Φεβρουαρίου 2020, αφού φέρεται να άκουσε λεπτομέρειες για το project της Aiming.

Ένας φίλος του Sazaki, ο 40χρονος Fumiaki Suzuki, φέρεται να απέκτησε μετοχές αξίας 26,4 εκατομμυρίων γιεν (181.000 ευρώ) περίπου την ίδια περίοδο.

Η Square Enix ανακοίνωσε επίσημα το Dragon Quest Tact για κινητά τον Φεβρουάριο του 2020. Στη συνέχεια, το παιχνίδι κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία τον Ιούλιο.

Οι δύο άνδρες συνελήφθησαν χθες από το ειδικό τμήμα έρευνας της Εισαγγελίας της Περιφέρειας του Τόκιο.

Εν τω μεταξύ μόλις πριν λίγες ώρες συνελήφθη και ο designer του Sonic για inside trading! Άραγε θα ακολουθήσουν και άλλες συλλήψεις;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2023 09:57 #270060 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix σκοπεύει να αντικαταστήσει σύντομα τον CEO της




Πιθανότατα λόγω των πρόσφατων αποτυχιών της εταιρείας.

Η Square Enix σκοπεύει να αντικαταστήσει σύντομα τον CEO της, Yosuke Matsuda, πράγμα που θα τεθεί σε ψηφοφορία τον Ιούνιο.

Ο Matsuda βρίσκεται στην θέση εδώ και μία δεκαετία, όμως τα αποτελέσματα δεν είναι και τα καλύτερα για την Square Enix. Οι δυτικές εταιρείες ανάπτυξής της (Eidos Montreal, Crystal Dynamics) πωλήθηκαν, μεγάλες κυκλοφορίες όπως το Marvel’s Avengers απέτυχαν εμπορικά, όπως έγινε και με το πρόσφατο Forspoken.

Ο πιο πιθανός υποψήφιος για αντικαταστάτης του Matsuda είναι ο Takashi Kiryu, ο οποίος μπήκε στην εταιρεία το 2020. Η Square Enix δήλωσε: Λόγω των δραστικών αλλαγών στο επιχειρηματικό κομμάτι της βιομηχανίας, η αλλαγή αυτή προτείνεται για να αλλάξει η ομάδα διαχείρισης με στόχο να χρησιμοποιήσεις τις εξελισσόμενες τεχνολογικές πρωτοπορίες και να ωθήσει την δημιουργικότητα της Square Enix.

Ο Matsuda είχε ωθήσει αρκετά την Square Enix για να ασχοληθεί με το blockchain και τα NFTs, πράγμα που τελικά δεν πέτυχε και δέχθηκε και αρκετές αρνητικές κριτικές από τους fans. Αν τελικά γίνει η αντικατάστασή του, αναμένεται να αποχωρήσει οριστικά από την Ιαπωνική εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Mar 2023 09:41 #270217 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix απογοητεύτηκε με τις πωλήσεις του Forspoken, όμως ακόμα είναι ενθουσιασμένη με τα NFTs




Παρότι η υπόλοιπη βιομηχανία έκανε πίσω.

O πρόεδρος της Square Enix, Yosuke Matsuda, απογοητεύτηκε με τις πωλήσεις του Forspoken, όμως ακόμα είναι ενθουσιασμένος με το να κυκλοφορήσει games με NFTs.

Συγκεκριμένα είχε δηλώσει ότι τα reviews του Forspoken είναι δυσάρεστα. Επιπλέον πρόσθεσε ότι παρόλο που το parkour και οι μάχες είχαν δεχθεί καλές κριτικές και θα βοηθήσουν με το development άλλων games, το παιχνίδι δεν έχει πουλήσει όσο ήλπιζε η Square Enix: Οι πωλήσεις του είναι χλιαρές και παρόλο που οι επιδόσεις νέων τίτλων του Φεβρουαρίου και του Μαρτίου θα είναι καθοριστικές υπάρχει ρίσκο για να έσοδά μας στο οικονομικό έτος 2022- 2023.

Παρότι η βιομηχανία έχει κάνει πίσω με το θέμα των NFTs, η Square Enix ακόμα δείχνει αποφασισμένη να κυκλοφορήσει games που να τα περιλαμβάνουν. O Matsuda δήλωσε: Έχουμε οργανώσει τον κατάλογό μας ώστε να έχουμε ένα καλό ρυθμό κυκλοφοριών στο νέο οικονομικό έτος και μετά. Ελπίζουμε να ανυπομονείτε για τα blockchain games που ετοιμαζόμαστε να κυκλοφορήσουμε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Mar 2023 02:06 #270264 by Nikos Georgopoulos
Το Forspoken κόστισε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια, η Square Enix "μπήκε μέσα"




Δεν έβγαλε ούτε τα μισά!

Το Forspoken κόστισε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το προφίλ ενός developer στο LinkedIn.

Η Square Enix το κυκλοφόρησε για PC και PS5, ωστόσο δεν έβγαλε...ούτε τα μισά χρήματα! Αν σκεφτούμε ότι κυκλοφορεί και σε retail , άρα κάποια αντίτυπα πουλήθηκαν από καταστήματα (μεσάζοντες) και ότι στο PS Store η Sony έχει ένα 30% προμήθεια (άρα η Square Enix 56€ καθαρό κέρδος από τα ψηφιακά αντίτυπα) τότε αντιλαμβάνεστε ότι με καθαρό κέρδος γύρω στα 55-60 δολάρια ανά αντίτυπο, τα πράγματα πήγαν...πολύ άσχημα.

Για τις πωλήσεις δεν δόθηκαν επίσημα στοιχεία, με εξαίρεση τις 29.000 πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας στην Ιαπωνία...και τίποτε άλλο. Η Square Enix σκεφτείτε ότι χρειαζόταν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια πωλήσεις για να βγάλει ίσα-ίσα τα έξοδα των 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Φυσικά χρειαζόταν πολύ περισσότερα εκατομμύρια για να καλύψει το τεράστιο χρέος των 73 εκατομμυρίων δολαρίων που έχει!

Εν τω μεταξύ ο πρόεδρος της Square Enix Yosuke Matsuda κατηγόρησε τους reviewers για τις βαθμολογίες που έβαλαν και που "ατόνισαν το ενδιαφέρον του κόσμου". Φυσικά βρίσκεται εκτός πραγματικότητας, αφού 1ον το παιχνίδι δεν είχε ευχάριστο gameplay αφού υπήρχαν θέματα με το optimization, 2ον δεν είχε καινοτομίες για να έχει λόγο να το αγοράσει ο κόσμος και 3ον δεν δόθηκαν κωδικοί στα περισσότερα gaming sites ανά τον κόσμο για να γράψουν review.

Η Square Enix περίμενε reviews από τα...φιλαράκια της. Τα περισσότερα μέσα το πληρώσαμε από την τσέπη μας το παιχνίδι, συνεπώς δεν θα έπρεπε να έχουν κι απαιτήσεις κιόλας. Κοινώς μέχρι και το Marketing ήταν...από τα Lidl.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2023 09:17 #270859 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix παρουσίασε δείγμα της ΑΙ τεχνολογίας της στο Steam




Έχει λάβει πολύ αρνητικές κριτικές.

Ο AI τομέας της Square Enix κυκλοφόρησε μία αναβαθμισμένη έκδοση του Adventure The Portopia Serial Murder Case, ως επίδειξη της Natural Language Processing (NLP), μίας ΑΙ τεχνολογίας της αλλά έχει λάβει πολύ αρνητικές κριτικές.

Το αρχικό The Portopia Serial Murder Case είχε κυκλοφορήσει το 1983 και είχε μεγάλη επίπτωση στην κατηγορία των Visual Novels. Η νέα έκδοση του 2023 είναι διαθέσιμη δωρεάν και έχει βαθμό 92% αρνητικές κριτικές. Στην αρχική έκδοση οι παίκτες έπρεπε να γράψουν πολύ συγκεκριμένες λέξεις αναλόγως με το τι ήθελαν να κάνουν, πράγμα το οποίο, σύμφωνα με την Square Enix ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό αν δεν γνώριζαν τις σωστές λέξεις.

Στην έκδοση με το ΑΙ η Square Enix υπόσχεται να το λύσει καθώς το Natural Language Understanding (NLU) μετατρέπει ότι γράφετε σε εντολές για τον βοηθό σας, Yasu, ο οποίος σας βοηθάει να λύσετε τον φόνο του Kozo Yamakawa. Σύμφωνα με πολλούς παίκτες όμως, η διαδικασία δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε και ο Yasu απαντάει συνήθως: "I'm not sure what to say about that" (δεν είμαι σίγουρος για το πως να απαντήσω) και "Maybe we should focus on the task at hand" (ίσως πρέπει να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας). Ακόμα και ποιο απλά αιτήματα, όπως το "Ρώτα για τον φόνο", ο Yasu δεν αντιδράει καθόλου.

Ένας παίκτης δήλωσε στο Steam: "Το ΑΙ δεν βοηθάει καθόλου, ειδικά όταν ρωτάς Που είναι ο Χ και ο συνεργάτης σου απαντάει το Ποιος είναι ο Χ. Είναι κρίμα να βλέπουμε ένα τόσο κλασσικό και σημαντικό Adventure, όπως το Portopia να δέχεται τέτοια μεταχείριση. Αυτή είναι η πρώτη επίσημη Αγγλική εκδοχή του, αλλά απλά δεν δουλεύει." Ένας άλλος δήλωσε: "Εδώ έχουμε πολύ χειρότερη διαδικασία εισαγωγής λέξεων από ότι είχαν τα Adventures στα 80’s και τα 90’s. Δεν νομίζει ότι υπάρχει λόγος να το παίξει κάποιος, ούτε υπάρχει λόγος η Square Enix να ασχοληθεί με ΑΙ. Αυτό δεν έπρεπε ποτέ να έχει κυκλοφορήσει."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jun 2023 22:54 #271622 by Nikos Georgopoulos
CEO της Square Enix: "Οι δάσκαλοι στο σχολείο μου έλεγαν ότι παίζω πολύ Final Fantasy"




Ο Takashi Kiryu κοιμόταν στην τάξη!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Square Enix δήλωσε ότι οι δάσκαλοι στο σχολείο του έλεγαν ότι παίζει πολύ Final Fantasy.

Η δήλωση αυτή έγινε στην παρουσίαση της Square Enix για τα νέα Final Fantasy κατά την διάρκεια του Summer Game Fest. Ο Takashi Kiryu διορίστηκε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Square Enix μόλις αυτόν τον μήνα και είναι 47 ετών, ηλικία που δεν βλέπουμε συχνά σε CEO.

Ο Kiryu είπε ότι το 1987 ο πατέρας του του αγόρασε το πρώτο Final Fantasy του οποίου είναι fan και παίζει μέχρι και σήμερα. «Όποτε έβγαινε ένας νέος τίτλος, έπρεπε να βρω χρόνο για να παίξω. Ξεχάστε την εργασία, ξεχάστε το φαγητό, ξεχάστε τον ύπνο! Κοιμόμουν στην τάξη. Ενώ οι φίλοι μου ασχολούνταν με αθλήματα ή άλλες δραστηριότητες, εγώ είχα επικεντρωθεί στα games. Είχα πολλούς δασκάλους που μου έλεγαν: "Αν παίζεις συνέχεια games, δεν πρόκειται να πετύχεις στη ζωή". Αλλά θα έχουν εκπλαγεί πολύ τώρα που θα με δουν να στέκομαι σε αυτή τη σκηνή μαζί σας!».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jan 2024 10:37 #274512 by Nikos Georgopoulos
Square Enix: "Θα είμαστε επιθετικοί στην εφαρμογή AI στα games μας"




Συνεχίζει τις επενδύσεις και στα blockchain/NFT games.

Η Square Enix, δήλωσε ότι στο εξής θα είναι πιο "επιθετική στην εφαρμογή του AI στα games της".

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ιαπωνικής εταιρείας, Takashi Kiryu, δήλωσε στην ετήσια επιστολή του προς τους συναδέλφους του, όσον αφορά την πορεία της εταιρείας για το 2024: «Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι πιθανές επιπτώσεις της ήταν για κάποιο διάστημα σε μεγάλο βαθμό θέματα ακαδημαϊκών συζητήσεων, όσον αφορά το 2023.  Ωστόσο, η εισαγωγή του ChatGPT, το οποίο επιτρέπει σε οποιονδήποτε να παράγει εύκολα γραπτά ή μεταφράσεις ή να συμμετέχει σε διάλογο με βάση το κείμενο, πυροδότησε την ταχεία εξάπλωση των generative AIs. Πιστεύω ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να αναδιαμορφώσει αυτό που δημιουργούμε, αλλά και να αλλάξει ριζικά τις διαδικασίες με τις οποίες δημιουργούμε (σ.σ. games), συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού.

Το 2024 σκοπεύουμε να είμαστε επιθετικοί στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών αιχμής τόσο στην ανάπτυξη περιεχομένου όσο και στις λειτουργίες μας ως publisher . Βραχυπρόθεσμα, στόχος μας θα είναι να ενισχύσουμε την αναπτυξιακή μας παραγωγικότητα και να επιτύχουμε μεγαλύτερη πολυπλοκότητα στις προσπάθειες μάρκετινγκ. Μακροπρόθεσμα, ελπίζουμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε νέες μορφές περιεχομένου για τους καταναλωτές, καθώς πιστεύουμε ότι η τεχνολογική καινοτομία αντιπροσωπεύει επιχειρηματικές ευκαιρίες».

Δήλωση για τα blockchain games
Η Square Enix, η οποία τον Δεκέμβριο δημιούργησε το NFT game Symbiogenesis, αρχίζει να δείχνει ενδιαφέρον και για τα Web3 games. Ο Kiryu δήλωσε για αυτά: «Όσον αφορά τους νέους επιχειρηματικούς τομείς, εντοπίσαμε προηγουμένως τρία πεδία επενδύσεων, συγκεκριμένα την ψυχαγωγία blockchain/Web 3.0, την τεχνητή νοημοσύνη και το cloud. Πέρυσι επαναπροσδιορίσαμε την κύρια αποστολή και τους στόχους μας για αυτούς τους τρεις τομείς. Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε για να τροποποιήσουμε την οργανωτική μας δομή και να βελτιστοποιήσουμε την κατανομή των πόρων μας για να υποστηρίξουμε αυτές τις προσπάθειες.»

Η επιστολή του νέου έτους για το 2023 γράφτηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο Yosuke Matsuda. Τότε υπήρξαν θετικά σχόλια για τα blockchain games, ωστόσο το Symbiogenesis ήρθε τον Δεκέμβριο και ακόμα η Ιαπωνική εταιρεία δεν έχει δει τα έσοδα που προσδοκά.

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σίγουρα αυξάνεται στη βιομηχανία των games, επομένως η Square Enix δεν είναι η μόνη που έχει αυτή την άποψη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2024 10:39 #274980 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix θα βελτιώσει την ποιότητα των games της




Το νέο σύστημα ανάπτυξης θα ανακοινωθεί την άνοιξη.

Ο πρόεδρος της Square Enix, Takashi Kiryu, δήλωσε ότι η εταιρεία θα αναθεωρήσει το σύστημα ανάπτυξης για να αναβαθμίσει την ποιότητα των games της.

Η δήλωση έγινε κατά τη διάρκεια της τελευταίας έκθεσης οικονομικής κατάστασης της Square Enix, σύμφωνα με αναφορά του Bloomberg . Ο Kiryu υπέδειξε μία πολιτική για την εταιρεία που θα περιλαμβάνει λιγότερη ανάθεση games σε εξωτερικούς συνεργάτες και επικέντρωση σε μεγάλους τίτλους που θα αναπτύσσονται μέσα στην εταιρεία, με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της και ενίσχυση των κερδών της. Οι αλλαγές πρόκειται να ανακοινωθούν την άνοιξη, μαζί με την έναρξη του οικονομικού έτους της εταιρείας τον Απρίλιο.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, πωλήσεις και έσοδα για τον τομέα της ψηφιακής ψυχαγωγίας σημείωσαν πτώση 2.6% για το τρέχον οικονομικό έτος (Απρίλιος ως 31 Δεκεμβρίου). Τα αποτελέσματα είναι αντίστοιχα με αυτά της οικονομικής έκθεσης του Νοεμβρίου , όπως επίσης και τα σχόλια του Kiryu τότε, στα οποία τόνισε ότι η Square Enix πρέπει να διευρύνει την παραγωγή των game της, αλλά και να μειώσει τον αριθμό των νέων κυκλοφοριών.

Το Final Fantasy 16 κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2023 αποκλειστικά για PS5 και, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακριβή αριθμό πωλήσεων, δήλωσε ότι πούλησε τρία εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε μία εβδομάδα. Το Final Fantasy 7 Rebirth θα κυκλοφορήσει μέσα στο Φεβρουάριο και υπάρχουν προσδοκίες για υψηλό αριθμό πωλήσεων. Το expansion του Final Fantasy 14, με την ονομασία Dawntrail, θα ακολουθήσει στη συνέχεια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2024 10:41 #274988 by Nikos Georgopoulos
Final Fantasy 8 remake




Αν γινόταν θα χρειαζόταν αλλαγμένο σύστημα μάχης, σύμφωνα με τον director του.

Ο director του Final Fantasy 8, Yoshinori Kitase, δήλωσε ότι αν γινόταν remake θα έπρεπε να αλλάξει το σύστημα μάχης του.

Πιο συγκεκριμένα ο Kitase δήλωσε: "Πιστεύω ότι θυμάστε ότι είχαμε το Junction system στο Final Fantasy 8. Και το θέμα με αυτό το σύστημα ήταν ότι οι εχθροί ανέβαιναν level μαζί με τους παίκτες. Και προφανώς έπρεπε να χρησιμοποιήσετε το Junction για να ξεπεράσετε την δοκιμασία. Και πιστεύω ότι ήταν πολύ δύσκολο σύστημα για κάποιους ανθρώπους. Ανάλογα με τις ικανότητες του κάθε παίκτη, κάποιες φορές δεν μπορούσαν να βρουν τρόπους για να τα καταφέρουν. Οπότε πιστεύω ότι θα ήθελα να επιστρέψω σε αυτό και πραγματικά να αλλάξω το σύστημα μάχης για να κάνω κάτι ώστε αυτό το επίπεδο δυσκολίας να είναι πιο εξισορροπημένο. Έτσι πιστεύω ότι αυτό θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κοίταζα αν το ξαναέφτιαχνα."

Στην συνέχεια ο Kitase τόνισε ότι δεν είναι αντίθετος με περισσότερα remakes, αλλά μαζί με την ομάδα του θα πρέπει να τα σκεφτούν σωστά, λόγω του μεγέθους τους και της δουλειάς που χρειάζονται: "Δεν με έχει αποξενώσει ιδιαίτερα, αλλά σίγουρα έχουμε καταλάβει το μέγεθος της δουλειάς που χρειάζεται, ειδικά για games της εποχής του Super Nintendo και του PlayStation 1 και το περιεχόμενο που υπήρχε σε αυτά τα games ήταν πολύ περισσότερο από όσο θυμόμασταν. Πραγματικά μας τρέλανε. Το χρόνος, η προσπάθεια και οι πόροι που χρειαζόμαστε για υλοποιήσουμε κάτι όπως ένα μοντέρνο remake είναι πολλά περισσότερο από ότι είχαμε φανταστεί. Οπότε αυτό μας έκανε να σκεφτούμε προσεκτικά για να ξεκινήσουμε ένα project αυτού του μεγέθους ξανά." Τέλος πρόσθεσε ότι τα remakes δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι σούπερ φωτορεαλιστικά και ότι θα εξετάσουν και άλλα στυλ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2024 09:22 #275878 by Nikos Georgopoulos
Μαζικές απολύσεις στη Square Enix




Στα γραφεία της Ευρώπης και της Αμερικής.

Η Square Enix ανακοίνωσε μαζικές απολύσεις και μπήκε και αυτή στο κύμα των απολύσεων που έχει αμαυρώσει την gaming βιομηχανία από την αρχή του 2024 μέχρι σήμερα.

Οι μαζικές απολύσεις έγιναν σε γραφεία της Ιαπωνική εταιρείας, στην Ευρώπη και την Αμερική. Δεν διευκρινίστηκε πόσα άτομα έχασαν την δουλειά τους, προφανώς για να μην υπάρξουν αντιδράσεις από τους fans της εταιρείας.

Η Square Enix επικαλέστηκε τα κλασικά, δηλαδή «διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις». Επί της ουσίας θα δούμε για άλλη μια φορά ακυρώσεις νέων games. Οι απολύσεις θα γίνουν τον επόμενο μήνα, με τους εργαζόμενους στο publishing, το IT και τα indie games της Square Enix Collective να επηρεάζονται περισσότερο.

Οι εργαζόμενοι στο Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν ένα μήνα περιθώριο στη διάθεσή τους, σύμφωνα με την τοπική εργατική νομοθεσία. Οι εργαζόμενοι στις ΗΠΑ θα εγκαταλείψουν τις θέσεις τους ακόμη νωρίτερα. 

Χθες, η Square Enix δημοσίευσε την τελευταία της οικονομική έκθεση, στην οποία η εταιρεία δήλωσε ότι "είχε αρχίσει να βελτιστοποιεί το κόστος στα ευρωπαϊκά και αμερικανικά γραφεία της μέσω διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων" ως μέρος ενός σχεδίου για την "ανοικοδόμηση των υπεράκτιων επιχειρηματικών τμημάτων από την αρχή".

Όπως έχει δηλώσει προηγουμένως ο πρόεδρος της εταιρείας Takashi Kiryu, η Square Enix υποβάλλεται σε αναθεώρηση του συστήματος ανάπτυξής της για να βελτιώσει την ποιότητα των games της.

Η χθεσινή έκθεση παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες για τη μεσοπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για «επιθετική» επιδίωξη μιας στρατηγικής multiplatform, σε PC και όλες τις κονσόλες. Στόχος της είναι να είναι «τολμηρή» στη δημιουργία νέων σειρών ως μέρος της μετάβασης από την ποσότητα στην ποιότητα, εξισορροπώντας τη δημιουργικότητα των προγραμματιστών με δεδομένα από πελάτες και την ευρύτερη αγορά.

Ωστόσο, μετά τη δημοσίευση της έκθεσης, οι μετοχές της Square Enix υποχώρησαν κατά 16%, που είναι η μεγαλύτερη πτώση της εταιρείας τα τελευταία 13 χρόνια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.