Μαζικές απολύσεις στη Square Enix
Στα γραφεία της Ευρώπης και της Αμερικής.
Η Square Enix
ανακοίνωσε
μαζικές απολύσεις και μπήκε και αυτή στο κύμα των απολύσεων που έχει αμαυρώσει την gaming βιομηχανία από την αρχή του 2024 μέχρι σήμερα.
Οι μαζικές απολύσεις έγιναν σε γραφεία της Ιαπωνική εταιρείας, στην Ευρώπη και την Αμερική. Δεν διευκρινίστηκε πόσα άτομα έχασαν την δουλειά τους, προφανώς για να μην υπάρξουν αντιδράσεις από τους fans της εταιρείας.
Η Square Enix επικαλέστηκε τα κλασικά, δηλαδή «διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις». Επί της ουσίας θα δούμε για άλλη μια φορά ακυρώσεις νέων games. Οι απολύσεις θα γίνουν τον επόμενο μήνα, με τους εργαζόμενους στο publishing, το IT και τα
indie games
της Square Enix Collective να επηρεάζονται περισσότερο.
Οι εργαζόμενοι στο Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν ένα μήνα περιθώριο στη διάθεσή τους, σύμφωνα με την τοπική εργατική νομοθεσία. Οι εργαζόμενοι στις ΗΠΑ θα εγκαταλείψουν τις θέσεις τους ακόμη νωρίτερα.
Χθες, η Square Enix δημοσίευσε την τελευταία της οικονομική έκθεση, στην οποία η εταιρεία δήλωσε ότι "είχε αρχίσει να βελτιστοποιεί το κόστος στα ευρωπαϊκά και αμερικανικά γραφεία της μέσω διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων" ως μέρος ενός σχεδίου για την "ανοικοδόμηση των υπεράκτιων επιχειρηματικών τμημάτων από την αρχή".
Όπως έχει δηλώσει προηγουμένως ο πρόεδρος της εταιρείας Takashi Kiryu, η Square Enix υποβάλλεται σε αναθεώρηση του συστήματος ανάπτυξής της για να βελτιώσει την ποιότητα των games της.
Η χθεσινή έκθεση παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες για τη μεσοπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για «επιθετική» επιδίωξη μιας στρατηγικής multiplatform, σε PC και όλες τις κονσόλες. Στόχος της είναι να είναι «τολμηρή» στη δημιουργία νέων σειρών ως μέρος της μετάβασης από την ποσότητα στην ποιότητα, εξισορροπώντας τη δημιουργικότητα των προγραμματιστών με δεδομένα από πελάτες και την ευρύτερη αγορά.
Ωστόσο, μετά τη δημοσίευση της έκθεσης, οι μετοχές της Square Enix υποχώρησαν κατά 16%, που είναι η μεγαλύτερη πτώση της εταιρείας τα τελευταία 13 χρόνια.