Η Ινδονησία μπλόκαρε Steam, Epic Games Store, PayPal και άλλες υπηρεσίες
[img][/img]
"Δεν συμμορφώθηκαν με τους νέους νόμους".
Η κυβέρνηση της Ινδονησίας
έχει αποκλείσει
δημοφιλή online shops και υπηρεσίες, επειδή δεν εγγράφηκαν για ένα νέο σύνολο κανόνων αδειοδότησης. Ο οργανισμός που είναι υπεύθυνος για το μπλοκάρθσνα, ένα κυβερνητικό υπουργείο επικοινωνίας γνωστό τοπικά ως
Kominfo
, έχει λάβει σφοδρή κριτική στα ινδονησιακά social media μετά την επιβολή, με το "BlokirKominfo" ("Block Kominfo") να είναι trending.
Τα sites και οι υπηρεσίες που έχουν αποκλειστεί περιλαμβάνουν τα Steam, Epic Games Store, Battle Net, Ubisoft, Origin, Nintendo, Yahoo και PayPal. Το PayPal έχει από τότε ξεμπλοκαριστεί προσωρινά για να επιτραπεί στους Ινδονήσιους ένα παράθυρο πέντε ημερών για να κάνουν ανάληψη των χρημάτων τους.
Οι νέοι κανόνες, που ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2020, δίνουν στις αρχές της Ινδονησίας την εξουσία να υποχρεώνουν τις πλατφόρμες να αποκαλύπτουν ορισμένα δεδομένα χρηστών και να καταργούν περιεχόμενο που θεωρείται παράνομο ή «διαταράσσει τη δημόσια τάξη» εντός 4 ωρών.
#BlokirKominfo
Wow Kominfo...... you're so great at making stupid decision
pic.twitter.com/sLkJlehbCj
— Enrico Cool (@Enrico_Pom)
July 31, 2022
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Ινδονησία είχε προτρέψει τις εταιρείες τεχνολογίας να υπογράψουν αυτούς τους νέους κανόνες αδειοδότησης πριν από την προθεσμία της 20ης Ιουλίου. Ορισμένες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Facebook και Google, τήρησαν γρήγορα την προθεσμία. Άλλοι, σαφώς, δεν το έκαναν. Δεν είναι ξεκάθαρο σε καμία περίπτωση εάν η ηθική αντίρρηση ή η απλή άγνοια έχει προκαλέσει αυτή την κατάσταση.
Οι παίκτες της Ινδονησίας είναιαναστατωμένοι, όπως και εταιρείες που εξαρτώνται από το PayPal για διεθνείς προμήθειες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα από κατηγορίες ότι οι νέοι κανόνες και αυτή η έλλειψη συμμόρφωσης ξένων εταιρειών, θα βλάψουν ανεπανόρθωτα τη δημιουργική βιομηχανία και τη βιομηχανία των games στην Ινδονησία.
Η Ινδονησία είναι η μεγαλύτερη χώρα στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας (SEA), με σχεδόν το 40% του πληθυσμού στα 274 εκατομμύρια, και ως εκ τούτου αποτελεί σημαντικό μέρος της gaming αγοράς. Το Reuters αναφέρει ότι η χώρα έχει περίπου 191 εκατομμύρια χρήστες Διαδικτύου.