Πάπαλα, ναι! Η 1.250 ήταν η τελευταία έκδοση. Η μηχανή φυσικής της ISI είναι πια παρωχημένη με εγγενείς περιορισμούς και προτίμησαν να ξεκινήσουν νεά μηχανή από την αρχή, gMotor3??? (το GTL είχε την gMotor, τα rF, GTR και GTR2 την gMotor2) και θα φτιάξουν rFactor2 που θα το πουλήσουν από την αρχή ως νέο τίτλο. Η ISI είναι βασικά η εταιρία που έφτιαξε το F1Challenge (gMotor) και το rFactor (gMotor2) ήταν ο διάδοχος αυτού του τίλτου. Ο κύκλος ζωής του διήρκησε σχεδόν 2 χρόνια.
Σε καταλαβαίνω που εντυπωσιάστηκες, αυτό συμβαίνει με όλους στην αρχή... ειδικά αν έρχεσαι από LFS. Τα γραφικά και ο ήχος του rFactor τραβάνε πολύ το μάτι. Αν όμως ασχοληθείς λίγο περισσότερο θα'ρθεις αργά ή γρήγορα αντιμέτωπος με τους περιορισμούς της gMotor2 (όπως π.χ. την ελιπέστατη φυσική ελαστικών) και του force-feedback (το τιμόνι παρα-είναι χαλαρό, ότι και να κάνεις, ειδικά για εμάς που έχουμε παλιότερες τιμονιέρες).
Πρόκειται όμως για αξιόλογο τίτλο συνολικά και τον προτείνω ανεπιφύλακτα στους οπαδούς του είδους. Μην ασχοληθείτε όμως με τα default αυτοκίνητα, πλήν της F1 που είναι φοβερή. Κατεβάστε ΤΑ ΚΑΛΑ mods από το Hall of Fame του rfactorcentral... π.χ. μη χάσετε το Luppo Cup 2004 (!!!!!) ). Γενικώς τα περισσότερα mods είναι ανάξια αναφοράς, αλλά υπάρχουν 5-6 που πραγματικά ξεχωρίζουν. Κι επίσης κατεβάστε και πραγματικές πίστες (π.χ. το Nordschleife -το παλιό Νούρμπουργκρινγκ δλδ- είναι must-have!)
Καλό λιώσιμο!
ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής, εγώ πια δεν το τρέχω καθόλου το rF... έχω επιστρέψει στο LFS