Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Commodore 64/128

More
28 May 2014 00:41 #145117 by Μάνος Γρυπάρης
Ο υπολογιστής που βλέπετε παρακάτω είναι ο Commodore 64 που έχω. Κυκλοφόρησε το 1982.

Δεν τον πρόλαβα στην εποχή του (ξεκίνησα με Amstrad το '88 και Amiga το '90) αλλά αγόρασα έναν το 2013 στο κουτί του και μία μέρα θα σας τον παρουσιάσω στην εκπομπή Retro Gamers .

Θα σας πω απλά ότι είχε 64Kb RAM (όπως δηλώνει και το όνομά του). Τον διαδέχθηκε ο Commodore 128 τον Ιανουάριο του 1985 και τον Ιούλιο του ίδιου έτους κυκλοφόρησε η πρώτη Amiga από την Commodore (Amiga 1000).

Ορισμένα μόνο από τα καλύτερα games της εποχής ήταν τα Manic Miner, Spy vs Spy, Spy Hunter, Pitstop 1 & 2, Kung Fu Master

Υπάρχουν διάφορα βίντεο στο YouTube που δείχνουν τα καλύτερα games του Commodore 64. Ρίξτε μια ματιά και ίσως οι παλιοί θυμηθείτε κάτι. :wink:

Οι νεότεροι αν έχετε απορίες εδώ είμαστε! :D

[BBvideo 560,340:3pna92lx]
[/BBvideo:3pna92lx]

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2014 02:19 #145121 by Γιώργος Λόλας
Αν και δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου κάποιον Commodore (δυστυχώς), θεωρώ πως είναι από τους πιο θρυλικούς υπολογιστές. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα προσπαθήσω να αποκτήσω κι εγώ έναν (αν βρω). Για κάποιο καιρό είχα έναν IBM με μονόχρωμη οθονούλα που μου είχε δώσει ένας φίλος μου. Θυμάμαι ότι αν και δεν είχα τίποτα να του ρίξω πάνω, είχα τρελαθεί! Ανεπίσημα ήταν ο πρώτος μου υπολογιστής. Δε θυμάμαι καν τι έχει απογίνει :cry:

Όσο για τα games του Commodore 64, δείτε και τα παρακάτω βίντεο για το πως θα μπορούσαν να είναι τα σημερινά games τότε. Δεν θα ήταν άσχημα, έτσι; :D

[BBvideo 560,340:3niux5gi]
[/BBvideo:3niux5gi]

[BBvideo 560,340:3niux5gi]
[/BBvideo:3niux5gi]

[BBvideo 560,340:3niux5gi]
[/BBvideo:3niux5gi]

[BBvideo 560,340:3niux5gi]
[/BBvideo:3niux5gi]

[BBvideo 560,340:3niux5gi]
[/BBvideo:3niux5gi]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2023 09:23 #271738 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Commodore 64/128
Digital Dungeon Master: Developer συνεχίζει το Commodore 64 RPG που άφησε στη μέση




40 χρόνια μετά!

Ο YouTuber Mike Brixius αποφάσισε να συνεχίσει την ανάπτυξη του Digital Dungeon Master, ενός RPG για το Commodore 64 που άφησε στη μέση.

Ο ίδιος είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του RPG το 1984 εμπνευσμένος από το Telengard του 1982 και το Ultima 4. Πλέον μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες βρήκε ξανά τις δισκέτες μαζί με χειρόγραφες και εκτυπωμένες σημειώσεις που είχε αφήσει στην άκρη το 1989. Κάποιες από τις δισκέτες λειτουργούσαν ακόμα και κομμάτι από το υλικό παρουσιάστηκε στο YouTube. Ο Brixius δήλωσε: Έχω αποσπάσματα και κομμάτια από το project από πολλά στάδια της δημιουργίας του. Αλλά δεν δουλεύουν όλα μαζί όπως φαίνεται από τις δοκιμές μου λόγω του font corruption.



Από τον κώδικα BASIC άλλαξε σε Kick Assembler και αποφάσισε να ολοκληρώσει το Digital Dungeon Master εκπληρώνοντας το όραμα που είχε από όταν ήταν έφηβος: "Ως τώρα μπορείτε να τρέχετε στην επιφάνεια του κόσμου και να εξερευνήσετε τον μικρό χάρτη που υπάρχει. Αν σταθείτε στην σπηλιά του βουνού μπορείτε να πατήσετε Χ και να μπείτε στο dungeon. Στο dungeon μπορείτε να δείτε μόνο στα σημεία που δεν μπλοκάρεται το οπτικό σας πεδίο."

Πρώτο σχέδιο του Brixius είναι να ολοκληρώσει τον κώδικα του χάρτη: "Θα ξεκινήσω με την διόρθωση των χρωμάτων ώστε οι τοίχοι του dungeon να μην έχουν τα ίδια χρώματα με τον εξωτερικό χάρτη. Προς το παρόν αποθηκεύω 1 byte για κάθε χώρο σε ένα μοτίβο checkerboard. Υπάρχουν μόνο 4 σημεία, ένας τοίχος, μία πόρτα, μία μυστική πόρτα ή το απόλυτο τίποτα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.